quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef LeBeau het volgende:
Jaaaa, ga janken!!! Je tranen voeden mijn geluk!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Brighteyes het volgende:Oei... te genant.
Kan er iemand met zo'n haak over dat podium gaan.
ik zou keihard in lachen uitbarsten,,. met lachtranenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy kan d'r lach niet inhouden..
quote:
partijdige bitch.....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy kan d'r lach niet inhouden..
WIj ook!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Richy er volgende week uitvliegt hoor
Uhm, wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wacht, was jij nou degene die zapte tussen XFA en voetbal ofzo?Dat je dus zo op het eerste oog denkt die Heineken nounounou dat is me een macho, maar dat je dan wel XFA kijkt?
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef babette21 het volgende:
oeh hoorden jullie Henk tegen Christian: eigenlijk wilde ik zeggen "ik wil je verlossen van dit programma"... (ofzo)
Freak
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef babette21 het volgende:
oeh hoorden jullie Henk tegen Christian: eigenlijk wilde ik zeggen "ik wil je verlossen van dit programma"... (ofzo)
Freak
Wat boeit jou datquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef Waxxer het volgende:
Hey en als die jongen verder helemaal geen diploma heeft... wat dan?!
Ja echt?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef babette21 het volgende:
Freak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |