ja dusquote:Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef Fancypancy het volgende:
Wat een tactiek van Marianne!!!! Lekker huilen en die mannen week maken om te proberen dat ze voor X6 gaan kiezen...zal het lukken...
Hoezo, ik vond Henk's analyse echt heel sterkquote:
Niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Oke hey maar een ding: hij is niet dood hoor!
Nou nee hoor... hij heeft al eerder kritiek gehad op Christian en hij heeft gelijk dat Christian nooit meer dan middelmaat is geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Brighteyes het volgende:Wat een huichelaar zeg!
Echt, ik vind het niet erg dat Christian gaat, maar ik vind het ongelofelijk, na het verhaal van Henk dat hij alsnog voor X6 kiest...
Hij heeft echt tegen HJ gekozen...
Maar da's dus meer kritiek op het concept dan op hun optreden.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef TommyGun het volgende:
Ik volg dit niet echt, maar ik had X6 eruit gegooid. Die hebben toch geen kans van slagen, je weet hoe het gaat met die groepjes, Jaloezie, ruzie, niet eens over de verdiensten / verdeling daarvan etc etc en het gaat weer uit elkaar. Er zijn genoeg voorbeelden daarvoor. Ben ook geen fan van de muziek die Christiaan ofzo maakt maar zo iemand maakt imo meer kans.
Dat dacht ik al vanaf het beginquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef WaStEd het volgende:
Nu dat ik dit filmpje zie denk ik eigenlijk... sukkel
Nee want als ze ruzie hebben zoeken ze hulp van bovenaf.. en niemand mag vloekenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef TommyGun het volgende:
Ik volg dit niet echt, maar ik had X6 eruit gegooid. Die hebben toch geen kans van slagen, je weet hoe het gaat met die groepjes, Jaloezie, ruzie, niet eens over de verdiensten / verdeling daarvan etc etc en het gaat weer uit elkaar. Nu is het allemaal nog leuk en aardig. Er zijn genoeg voorbeelden daarvoor. Ben ook geen fan van de muziek die Christiaan ofzo maakt maar zo iemand maakt imo meer kans.
Was hij die Robbie Williams opmerking ?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat dacht ik al vanaf het begin
Met het verschil dat dit groepje nit bijelkaar geraapt is.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef TommyGun het volgende:
Ik volg dit niet echt, maar ik had X6 eruit gegooid. Die hebben toch geen kans van slagen, je weet hoe het gaat met die groepjes, Jaloezie, ruzie, niet eens over de verdiensten / verdeling daarvan etc etc en het gaat weer uit elkaar. Nu is het allemaal nog leuk en aardig. Er zijn genoeg voorbeelden daarvoor. Ben ook geen fan van de muziek die Christiaan ofzo maakt maar zo iemand maakt imo meer kans.
Ik had op basis van Henks analyse echt anders verwacht.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo, ik vond Henk's analyse echt heel sterk
Dat is wel zo, maar toch lijkt mij het sterk dat X6 zal willen. Ze zouden het wel ingecalculeerd kunnen hebben, maar zeg nou zelf; wat is makkelijker? 1 persoon of 6? De kans dat er 1 af valt bij zo'n groep is ook redelijk groot.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's dus meer kritiek op het concept dan op hun optreden.
Als je groepjes toelaat in de wedstrijd, moet je dit risico incalculeren, vind ik.
Maar Henk is er in getraptquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef PeRi het volgende:
En die tranen van Marianne waren echt te nep!
Ja ik dacht het wel. Met Kane ofzo. En daarna begon hij te janken, kneus.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Was hij die Robbie Williams opmerking ?
En X6 regelmatig tot de besten behoordequote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee hoor... hij heeft al eerder kritiek gehad op Christian en hij heeft gelijk dat Christian nooit meer dan middelmaat is geweest
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef LeBeau het volgende:
Jaaaa, ga janken!!! Je tranen voeden mijn geluk!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Brighteyes het volgende:Oei... te genant.
Kan er iemand met zo'n haak over dat podium gaan.
ik zou keihard in lachen uitbarsten,,. met lachtranenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy kan d'r lach niet inhouden..
quote:
partijdige bitch.....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy kan d'r lach niet inhouden..
WIj ook!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Richy er volgende week uitvliegt hoor
Uhm, wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wacht, was jij nou degene die zapte tussen XFA en voetbal ofzo?Dat je dus zo op het eerste oog denkt die Heineken nounounou dat is me een macho, maar dat je dan wel XFA kijkt?
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef babette21 het volgende:
oeh hoorden jullie Henk tegen Christian: eigenlijk wilde ik zeggen "ik wil je verlossen van dit programma"... (ofzo)
Freak
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef babette21 het volgende:
oeh hoorden jullie Henk tegen Christian: eigenlijk wilde ik zeggen "ik wil je verlossen van dit programma"... (ofzo)
Freak
Wat boeit jou datquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef Waxxer het volgende:
Hey en als die jongen verder helemaal geen diploma heeft... wat dan?!
Ja echt?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef babette21 het volgende:
Freak
Zo klopt ie beterquote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Anja moet niet in de finale komen!
Vind ik niet, ik hou niet van haar stem..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Anja moet in de finale komen!
seriously! tijdens de aftitelingquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
seriously! tijdens de aftiteling
best 'n oké-aflevering vandaag.... volgende week hopelijk Richy en Anja in de sing-off!!
Jij bent zeker een breezahgirl... die voor Wichy is?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik hou niet van haar stem..
Ohhh ja laat het zo zijn, dan ga ik gillen denk ik hoor daarquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
seriously! tijdens de aftiteling
best 'n oké-aflevering vandaag.... volgende week hopelijk Richy en Anja in de sing-off!!
Dat is als... eh...quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is als... eh...
*denk*
Louis van Gaal die aan tarot-kaarten doet.
Dat is als John de Wolf die uit de kast komt.
Een Ferrari die nooit buiten de bebouwde kom rijdt.
Kijk, het KAN wel, de gitarist van AC/DC woont in Aalten. Ja, dat is het eigenlijk: dat zegt alles en ik geloof dat ik nu heel erg mijn mond ga houden.
quote:
haha helemaal nietquote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent zeker een breezahgirl... die voor Wichy is?
Anja en Sharon zijn de enige 2 met een goede stem en verdienen dus om samen in de finale te staan![]()
Whehe oke okequote:
Hier wel....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Lippie85 het volgende:
Maar we zijn lekker toch niet voor Anja![]()
zodat ik naar jou kan gillen dat je niet zo moet gillen!!! tof...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
Ohhh ja laat het zo zijn, dan ga ik gillen denk ik hoor daar!!
Christian kan groeien tot ie een ons weegt maar hij haalt nooit het niveau dat X6 al heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef PeRi het volgende:
X6 heeft niet getoond gegroeid te zijn en zijn blijven hangen in het niveau wat ze altijd gehad hebben, dit in tegenstelling tot de rest.
ow sorryquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
haha helemaal niet![]()
Het is een kwestie van smaak, eigenlijk ben ik van niemand fan, ik zou zeker geen album kopen van 1 van de acts. Maar ik ben zeker niet voor Richy, ik ben wel voor Sharon en X6.![]()
Ik ben toch meer internationaal georienteerd en meer van de jazz
Ik ben ook voor Anja. Nog steeds een dikke minderheid, maar goedquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier wel....BVO, ik en Lynx666 volgens mij
Ik vond het juist een erg leuke uitzending. Onverwacht, spannend, en met een goede afloop.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:20 schreef Woelli het volgende:
schijtaflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |