Staat er een keer iets niet op de cue.......quote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef LeBeau het volgende:
Die Wendy steeds tegen X6 net: "Ga zitten!"
Staat maar 1 kruk, trut.
Jij bent écht grappigquote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef BVO het volgende:
De twee besten gingen vanavond zonder problmn door!
Jha idd.... ik vond haar altijd leuk en grappig... maar nu blijkt dat ze echt stom is eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Wendy is trouwens écht stom.
Peri wil je de / veranderen in een - of een : in de ttquote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Wendy is trouwens écht stom.
Ze is kennelijk ook afgevallen in haar bovenkamer...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jha idd.... ik vond haar altijd leuk en grappig... maar nu blijkt dat ze echt stom is eigenlijk ±
In dsds is de gemiddelde recall kandidaat beter dan de finalisten hier. Christian was daar verder gekomen dan die meiden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, puur omdat het de mindere kandidaat is. Accepteer dat nou maar gewoon.
Wees eens eerlijk, zou Christian in dsds door de voorronde zijn gekomen? Lijkt me niet.
X6 krijgt verkeerde begeleiding doordeweeks. Ik weet niet wie ze ingehuurd hebben, maar ze verpesten die meiden flink, ze waren bij de audities lekker zichzelf, nu krijgen ze allemaal rare aanwijzingen zo lijkt het.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd. En Christian groeit maar met de week, terwijl X6 steeds slechter lijkt te worden..
Hoezo?quote:
Marianne dumpt Christian. De rest komt nu.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Is er al gestemd door de jury?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |