Tranen laten om mensen die je amper kent.. en je kinderen en man laten stikkenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Ze vindt het moeilijk. Dat vond ze van Nena's vertrek ook. Zo oprecht is ze wel.
Tis een inkopper, maar eh, niet alleen als ze jankt. . .quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
god wat is dat kreng lelijk als ze jankt.
Nou...afwachten of hij daar ook zo'n grote bek heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Even herhalen : Kastanova wordt de nieuwe bewoner!
Die heeft zelf geschreven dat ie niet door de selectie kwamquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Ok, ik geef toe dat ik het DAN blijf volgen... (alleen geloof ik er geen FOK! van)quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Gemiddeld tien minuten langquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Ze vindt het moeilijk. Dat vond ze van Nena's vertrek ook. Zo oprecht is ze wel.
Is ze wel knap dan als ze niet jankt?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
god wat is dat kreng lelijk als ze jankt.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
huub: "nou zullen we gaan? ik moet nog ergens heen vanavond"
Dat is mijn volgende project, maar een stuk of honderd denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
HiDiHo, waar ik benieuwd naar ben, en wat jij vast wel weet - was zijn de kijkcijfers voor de stream zo ongeveer, op een gemiddelde doordeweekse dag (ochtend/avond)?
Oldenzaal tochquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef mr2004 het volgende:
In welke plaats woont die Huub trouwens ?
fuck you ,deed ze bij bart ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
NL was er ook niet doorheen. Vertelde hij vanmiddag.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die heeft zelf geschreven dat ie niet door de selectie kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |