quote:
Hij zegt het omdat hij dat van anderen hoorde. Hij raakte NL niet, hij raakte zijn stoel. En niemand hoeft te kappe.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
lady kijk de beelden nog een keer in de private, hij heeft geschopt, zegt hij ook zelf, dus kappe
ze wilden huub erin houden, dat zei huub nog tegen ilona, maar huub maakt de fout het tegen brian te zeggen, brian meld dit aan de anderen en de redactie kan het niet verzwijgen helaas, want de beelden spreken voor zich jammer maar helaasquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef snetje het volgende:
toch blijf ik me erover verbazen dat de redactie de hele dag tijd heeft gehad om alle fragmenten na te kijken en dat ze nu net dat stukje van huub hebben gemisthebben ze dit echt op film of uit de mond van huub
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Ethel het volgende:
Natasia tegen Amanda: Nu ben je ook 1 van ons. En geeft haar een dikke kus.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Ethel het volgende:
Natasia tegen Amanda: Nu ben je ook 1 van ons. En geeft haar een dikke kus.
Doe niet zo moeilijk joh, ze hebben het er zelf naar gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef teamlead het volgende:
kunnen we ff kappen met die telefoonnummers? gracias
Was andersom toch.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef partyyboyy het volgende:
HUUB ZEGT ZELFS NU DAT HIJ BOVENOP HEM IS GESPRONGEN!!
EN DAT IS GEENEENS WAAR!!!
Nummer van Talpaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat voor nummer?
Wie eruit wordt gestemd wordt niet vervangen, wie eruit wordt gedonderd wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef XiChico het volgende:
Maar wat ik niet snap .. waarom komen er steeds nieuwe mensen? Het is toch wie het langste overblijft mag de villa houden, als je steeds nieuwe mensen inzet krijg je toch telkens mensen met verse moed die dus makkelijk een tijd blijven zitten.
Waarschijnlijk zagen ze alleen wat ze wilden zien.....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef snetje het volgende:
toch blijf ik me erover verbazen dat de redactie de hele dag tijd heeft gehad om alle fragmenten na te kijken en dat ze nu net dat stukje van huub hebben gemisthebben ze dit echt op film of uit de mond van huub
mag gewoon niet.. en de baas leest mee vandaagquote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk joh, ze hebben het er zelf naar gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |