abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46091929
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Geqxon het volgende:

[..]

En dan "clean" alsin geen enkel programma erbij? Want met enkele iLife apps erbij doet de install het niet in 10-15 minuten hier
Ja, maar die kan ik wel installeren terwijl ik ah werk ben. Komen dus veelal later...
Calmer than you are
pi_46091980
Dat is ook een handige manier, godzijdank is het installeren van applicaties onder OS X een stuk simpeler.
pi_46092044
Hoe is dat scherm eigenlijk? Is het wel een beetje te doen? Want 13,3 inch klinkt nou niet echt geweldig
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_46092174
Is goed te doen . Vind het erg compact (Y)
hi
pi_46092179
Doordat de resolutie lekker hoog is werkt het prima

Tuurlijk, hoger is beter, maar dat word ook gecompenseerd door het ultra-portable formaat.
pi_46092247
Die frontrow? is echt geweldig . Met de afstandbediening gewoon liedjes afspelen e.d.

Geqxon, ik heb net vlc player gedownload van apple site. Nu krijg ik op me scherm een icoontje ervan, maar ik kan het niet installeren? Hoe moet je die download installeren
hi
pi_46092407
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Die frontrow? is echt geweldig . Met de afstandbediening gewoon liedjes afspelen e.d.

Geqxon, ik heb net vlc player gedownload van apple site. Nu krijg ik op me scherm een icoontje ervan, maar ik kan het niet installeren? Hoe moet je die download installeren
Naar je programma map slepen en dan openen...?
Calmer than you are
pi_46092500
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:

Je download een .DMG. Deze "laad" hij in, en als je naar Finder gaat zie je bij je hardeschijf het mapje "Applicatienaam" staan.

Dit mapje open je, waarna je het programma ziet staan. Dit programma sleep je naar de map Applications, en vanuit deze map open je hem.

Als je een programma permanent in je dock wilt, kun je dit o.a. doen door een programma naar je dock te slepen
pi_46092724
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:53 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je download een .DMG. Deze "laad" hij in, en als je naar Finder gaat zie je bij je hardeschijf het mapje "Applicatienaam" staan.

Dit mapje open je, waarna je het programma ziet staan. Dit programma sleep je naar de map Applications, en vanuit deze map open je hem.

Als je een programma permanent in je dock wilt, kun je dit o.a. doen door een programma naar je dock te slepen
Ik zal het proberen
hi
pi_46096654
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=CC86EB7F&nplm=TK587

Iets zegt mij dat deze muis helemaal niet draadloos is
pi_46096692
Wat een gedrocht ook
pi_46096782
Hij muist anders wel lekker, ik heb er al een paar keer mee gespeeld.

Ik heb trouwens weer even in de apple-store zitten spelen, hebben jullie dat nou ook, dat je een heel mandje samensteld, dan op je bankrekening kijkt, om erachter te komen dat je helemaal geen geld hebt voor een MBP 17" + 30" ACD + Apple Wireless Keyboard + Apple Wireless Migthy Mouse + iPod 80GB + Connection kit? Ik doe dat soms weekelijks
pi_46096818
Ik doe het meestal met Mac Pro en dual-dvi en TWEE 30" ACD

Plus Applecare natuurlijk
Calmer than you are
pi_46096890
Wel mooi dat het gratis geleverd word, al had ik niet anders verwacht als ik voor 6.000 euro aan Apple spul zou bestellen
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:48:50 #165
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_46096997
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef Geqxon het volgende:
Wel mooi dat het gratis geleverd word, al had ik niet anders verwacht als ik voor 6.000 euro aan Apple spul zou bestellen
Bestel maar eens voor 6000 euro voor Dell spul en die eikels laten je gewoon dk betalen
pi_46097478
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:48 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Bestel maar eens voor 6000 euro voor Dell spul en die eikels laten je gewoon dk betalen
¤ 111,86 aan verzendkosten

Leuke site van Dell. Staat er zo het kopje "Toetsenborden en microfoons", klik je door, staat er opeens "Toetsenborden en muizen".
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 februari 2007 @ 10:27:46 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46097965
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:39 schreef Geqxon het volgende:
Doordat de resolutie lekker hoog is werkt het prima

Tuurlijk, hoger is beter, maar dat word ook gecompenseerd door het ultra-portable formaat.
EIGENLIJK... vind ik hem al te groot worden. Mijn 12" powerbook was de ultieme portable laptop.
Ik had ook graag een 12"widescreen gezien.
pi_46098131
Streep dat ultra maar weg, moet ik je gelijk in geven.

De PB 12" is de mooiste ultra-portable ooit. moge dat duidelijk zijn. Ik heb zelfs liever niet dat die er als Intel versie komt, want de iSigth en remote-poort zouden de strakke looks helemaal verpesten
pi_46101605
Vaag dat de 'rechtermuisknop' op de Macbook 2 vingers 'tikken' is .

Ga ik vervolgens stoer kijken op de apple site, zie ik dat de mighty mouse 69 pleuro kost . Alsof het niets is . Ik moet er even over nadenken heur .
hi
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 februari 2007 @ 12:51:31 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46102461
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vaag dat de 'rechtermuisknop' op de Macbook 2 vingers 'tikken' is .

Ga ik vervolgens stoer kijken op de apple site, zie ik dat de mighty mouse 69 pleuro kost . Alsof het niets is . Ik moet er even over nadenken heur .
ctrl klik werkt ook.
En de mighty muis zuigt.
pi_46102727
Nu we toch aan het vragen zijn, weet iemand hoe je een "ctrl enter" doet in Mac Word? Dus dat je met 1 toetsencombinatie gelijk naar de volgende pagina gaat ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_46102861
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:59 schreef febster het volgende:
Nu we toch aan het vragen zijn, weet iemand hoe je een "ctrl enter" doet in Mac Word? Dus dat je met 1 toetsencombinatie gelijk naar de volgende pagina gaat ?
Appeltje + Enter.
pi_46105187
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Appeltje + Enter.
Eeuh ja, hier niet dus, ik weet nog net wel waar de appeltje en de enter toets zitten
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_46105422
Word zei je?

Shift + Return. En de return is dat gekke toetsje naast je pijltje naar links toets.
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:38:24 #175
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_46106249
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:15 schreef Geqxon het volgende:
Word zei je?

Shift + Return. En de return is dat gekke toetsje naast je pijltje naar links toets.
Of gewoon de enter hoor .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')