Mooi ;-) Laat m maar blijven hoor zaterdag was die ook weer lekker bezigquote:Op maandag 5 februari 2007 08:22 schreef Jasza het volgende:
River nog steeds bezig met de Bankgaranties
Zal de subsidie voor 410 vanuit Ajax nu stopgezet worden?quote:Ajax spreekt schande over spandoek
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 5 februari om 08:55
Tijdens het duel tussen Ajax - Feyenoord (4-1) werd gisterenmiddag een spandoek uitgerold met de titel ‘Bloody Sunday’. Stewards namen het direct in beslag en inmiddels heeft de Ajax-directie laten weten gepaste stappen te ondernemen.
Op het doek stond een beschildering van enkele Rotterdamse gebouwen, met daarboven een bommenwerper. Financieel directeur Jeroen Slop reageerde met afschuw namens Ajax op het spandoek. “Schandalig en smakeloos.”
“Uiteraard keuren wij dit soort acties krachtig af. Toen het spandoek werd uitgerold, hebben onze stewards ingegrepen. Het doek is in beslag genomen. Mensen die dit doen, hebben geen idee welk leed het bombardement heeft veroorzaakt. Als we de makers achterhalen, pakken we ze aan,” verklaart hij tegenover AD Sportwereld.
Dat lijkt me logisch, denk niet dat Ajax wil dat zulke doeken gefinancieerd worden door de club zelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal de subsidie voor 410 vanuit Ajax nu stopgezet worden?
Ik wacht nog steeds op de mijne hier, maar die liep zich de hele week al met "het wordt 5-0 voor de neuzen" in te dekken.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk online na de gisteren.
Lekker hoor, was ook verschrikkelijk gezellig gisteren, en de eerste kakkerlak op mijn werk heb ik al gezien.
Het is jammer dat de volgende wedstrijd niet tegen psv is...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:19 schreef SiemeN het volgende:
Heerlijke dag gehad gisteren. Nu hopen dat ze in Eindhoven nog wat morsen.
Tja...maar geheel in de lijn van het seizoen zou het me niet eens verbazen als we volgend weekend gewoon punten verspelen tegen fucking ADO.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is jammer dat de volgende wedstrijd niet tegen psv is...
Tja, dat zou kunnen. Maar ik hoop echt dat ze de lijn voortkunnen zetten nu. Het was gisteren niet 90 min uten geweldig, maar er zat wel voetbal in.....quote:Op maandag 5 februari 2007 09:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja...maar geheel in de lijn van het seizoen zou het me niet eens verbazen als we volgend weekend gewoon punten verspelen tegen fucking ADO.
Krijg je kramp van het rondlopen met een big smile dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
Wat is die maandagochtend na zo'n zondag toch zwaar.....
Laten we hopen van nietquote:Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal de subsidie voor 410 vanuit Ajax nu stopgezet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |