of blijf thuisquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord kijken vanaf het LeidseKoop dan een kaartje!
![]()
Ik zat er op te wachtenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord kijken vanaf het LeidseKoop dan een kaartje!
![]()
of donder uit dit topicquote:
Ook dat nog eensquote:
Als de Klassieker spannend zou zijn geweest, zou sfeer nog een stukje beter zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61729
[..]
Hij heeft het niet tegen jou sukkel, maar tegen Jorientjequote:Op maandag 5 februari 2007 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens.
Als ik samen met nog 2000 man lekker op het leidse wil kijken, aan de bar, met lekkere wijven en echt bier op het moment dat ik het wil maak ik dat wel ff lekker zelf uit.
Ik knowquote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft het niet tegen jou sukkel, maar tegen Jorientje![]()
en nec.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:18 schreef Pritt het volgende:
Eigenlijk zijn we maar het niveau NAC.
Die wonnen ook met 4-1.
Tegen die jongens uit mijn klas, Hey pietje, wat heeft 010 gemaakt gisterenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:10 schreef Urquhart het volgende:
Altijd leuk, de day-after met Feyenoord-kennissen/collega's
gemaakt? Woon jij in Belgie ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tegen die jongens uit mijn klas, Hey pietje, wat heeft 010 gemaakt gisteren![]()
Limburgquote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
gemaakt? Woon jij in Belgie ofzo?
Terwijl volgens de site de balie tot 17.00 open isquote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff, kutambtenaren bij supporterszaken zijn alweer naar huis.
Ik vond het ook nog spannend die door die 3-1 vlak voor rust. Ik zat dan ook de hele tweede helft te hopen op de 4-1, uiteindelijk viel die dan ook nog.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Nou, zat jij lekker ontspannen te kijken na de 3-1? Ik had er wel vertrouwen in, maar spannend was de 2de helft zeker, zeker met die 2 ballen op de paal hoor.. vliegt er 1 in heb je een hele andere wedstrijd dan nu... dus zo saai was het niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |