Ja blowen lijkt me voor de toekomst niet echt een goed vooruitzicht met het oog op kinderen enz een partner die dan stoned is schiet niet echt op....quote:Op zondag 4 februari 2007 18:14 schreef Jett het volgende:
Waarom neem je hem niet voor wie/wat hij is.
Ik denk omdat ze niet met een lamme stoner samen wil wonenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:14 schreef Jett het volgende:
Waarom neem je hem niet voor wie/wat hij is.
Wat zou je doen als iemand zegt dat diegene zn biezen heeft gepakt? Ga jij het dan ook doen? Doe wat je gevoel je ingeeft... slaap desnoods een paar dagen in een hotel om te zeggen dat t menens is. Als je t niet in zn gezicht durft.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:09 schreef misslady83 het volgende:
hoi,
ik en mn vriend hebben in het begin van onze samenwonen afgesproken,dat hij zou stoppen met blowen, dit blijkt echter na 8 maanden niet het geva zijn blowgedrag blijft een feitl, wie hebben dit nog meer meegemaakt en hebben door deze situatie hun biezen gepakt?
let me know
groetjes
Het is gewoon een fase... That's all. kom die wel boven opquote:Op zondag 4 februari 2007 18:16 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ja blowen lijkt me voor de toekomst niet echt een goed vooruitzicht met het oog op kinderen enz een partner die dan stoned is schiet niet echt op....
hijs al 26...........dan ben je dr al redelijk overheen ljkt mijquote:Op zondag 4 februari 2007 18:18 schreef Jett het volgende:
[..]
Het is gewoon een fase... That's all. kom die wel boven op![]()
waarom neem je er zelf niet een... word je relax vanquote:Op zondag 4 februari 2007 18:19 schreef misslady83 het volgende:
[..]
hijs al 26...........dan ben je dr al redelijk overheen ljkt mij
Dan moet je het er gewoon uitlsaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:19 schreef misslady83 het volgende:
[..]
hijs al 26...........dan ben je dr al redelijk overheen ljkt mij
Schiet prima op hoor. Bij een van de leukste stellen die ik ken blowt de man. Het mag van haar niet binnen, dus dan gingen we buiten op het balkon zitten.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:16 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ja blowen lijkt me voor de toekomst niet echt een goed vooruitzicht met het oog op kinderen enz een partner die dan stoned is schiet niet echt op....
"Afgesproken"?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:09 schreef misslady83 het volgende:
hoi,
ik en mn vriend hebben in het begin van onze samenwonen afgesproken,dat hij zou stoppen met blowen, dit blijkt echter na 8 maanden niet het geva zijn blowgedrag blijft een feitl, wie hebben dit nog meer meegemaakt en hebben door deze situatie hun biezen gepakt?
let me know
groetjes
nja blowen is t zelfde als roken dr gaat ook tabak in dus......quote:Op zondag 4 februari 2007 18:22 schreef Copycat het volgende:
roken,snurken,apart bedje
Is ie inmiddels al wel gestopt met gewoon roken en snurken?
nja blowen kan wel weggelaten worden toch vind jy het een goede basis dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:24 schreef Ringo het volgende:
Ik wou dat mijn vriend een kleipoppetje was
.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:13 schreef soylent het volgende:
. Maak hem het leven niet langer zuur en zoek iemand die bij je past.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:27 schreef type_29 het volgende:
Blow je hem weleens?
Een goeie basis, een goeie basis. Legerbasis.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:26 schreef misslady83 het volgende:
[..]
nja blowen kan wel weggelaten worden toch vind jy het een goede basis dan?
Ik vat dit op als een ja.quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af, wat is precies het probleem?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef mighty_myte het volgende:
dan heb je nog de vraag: is het wel een probleem; er zijn zoveel mensen die blowen en er ook niet slechter van gaan presteren..
TS moet zich niet zo aanstellen. Zeker als die jongen al jaren doet blowen wordt je echt niet meer zo stoned als je eerste jointje dat je rookte. Je krijgt dan een ander gevoel, althans ik en vele anderen die ik ken. Je doet het omdat het lekker is etc...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:43 schreef LoggedIn het volgende:
waar hebben we het eigenlijk over? Rooktie in het weekend bij zn vrienden een jointje, of istie elke dag stoned?
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:32 schreef Ringo het volgende:
Ik wil trouwens een vriendin die wél blowt. Want als ze niet blowt, dan begint ze binnen de kortste keren heel planmatig en obsessief over kinderen te leuteren en dat lijkt me toch niet een basis voor een gezonde relatie.![]()
iddquote:Op zondag 4 februari 2007 18:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja van die meisjes van 22/23 die alles al helemaal aan t plannen zijn...
tyf op, LEEF, je bent nog jong dat komt allemaal wel goed
Kwaliteit van leven gaat ok zo ontezettend omhoog als je wiet rookt.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja van die meisjes van 22/23 die alles al helemaal aan t plannen zijn...
tyf op, LEEF, je bent nog jong dat komt allemaal wel goed
Waaruit blijkt dat de arme knul een junk is? Hij rookt, blowt en snurkt. En zijn vriendin ergert zich kapot aan hem. Dat is alles wat we van hem weten.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef Overlast het volgende:
[..]
Kwaliteit van leven gaat ok zo ontezettend omhoog als je wiet rookt.
Er moet iets mis zijn als je op je 26e nog regelmatig wiet rookt. Dat heeft nik ste maken met het uitesrte uit je leven halen. Dat TS niet wil samenwonen met een drugsverslaafde begrijp ik volkomen
gewoon zat.... zit aan mn tax...quote:
Dat je allerlei dingen van de ander gaat eisen lijkt me eerder het probleem. En als hij dang een ruggegraat heeft, en dingen toezegt die hij niet meent, dan wordt het helemaal een zooitje.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
De fout zit hem gewoon in een relatie beginnen met iemand die trekjes heeft waar je je vreselijk aan ergert (roken en blowen in dit geval) en diegene geloven als hij zegt 'dat komt later wel goed'.
Komop zeg, ooit van nuance gehoord?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef Overlast het volgende:
[..]
Er moet iets mis zijn als je op je 26e nog regelmatig wiet rookt. Dat heeft niets te maken met het uiterste uit je leven halen. Dat TS niet wil samenwonen met een drugsverslaafde begrijp ik volkomen
dankuquote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef Overlast het volgende:
[..]
Er moet iets mis zijn als je op je 26e nog regelmatig wiet rookt. Dat heeft niets te maken met het uiterste uit je leven halen. Dat TS niet wil samenwonen met een drugsverslaafde begrijp ik volkomen
Je denkt dus daadwerkelijk dat je vriend een drugsverslaafde is omdat ie af en toe een jointje rookt? Laat hem dit topic lezen, grote kans dat ie je zelf dumpt en dan is het probleem gelijk opgelostquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |