ja wie weet is zijn gereedschap binnenkort uitgeschakeld door die ranzige gicarretesquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Slarioux het volgende:
Geef hem gewoon pikstraf als ie niet stopt? Ik denk persoonlijk niet dat dat helpt hoor, jullie slapen al gescheiden en de vraag is of zijn pielemoos nog wel meewerkt na al die peuken
Maar waarom stopt ie in godsnaam niet dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:18 schreef misslady83 het volgende:
[..]
ja wie weet is zijn gereedschap binnenkort uitgeschakeld door die ranzige gicarretes
ja dat vraag ik me ook nog dagelijks af, tis gewoon een hardnekkige verslaving zegt ie ofzo, maar als t zo doorgaat en zijn luchtwegen nog erger worden kunnen we helemaal nooit mee bij elkaar pitten...nu stopt ie in februari ofzo maar geloof het niet zo meer want hij belooft t steeds.......quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar waarom stopt ie in godsnaam niet dan?
Sommige mensen zien zichzelf als slachtoffer van 't roken, en dat zijn de mensen die echt nog lang niet gaan stoppen. Gok dat jouw vriend zo ook een beetje is. Zielig met verrotte longen enzo, maar aan de andere kant neemtie 't bijna op voor de verslaving...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef misslady83 het volgende:
ja dat vraag ik me ook nog dagelijks af, tis gewoon een hardnekkige verslaving zegt ie ofzo, maar als t zo doorgaat en zijn luchtwegen nog erger worden kunnen we helemaal nooit mee bij elkaar pitten...nu stopt ie in februari ofzo maar geloof het niet zo meer want hij belooft t steeds.......
"Peuken of neuken?"quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Slarioux het volgende:
Geef hem gewoon pikstraf als ie niet stopt? Ik denk persoonlijk niet dat dat helpt hoor, jullie slapen al gescheiden en de vraag is of zijn pielemoos nog wel meewerkt na al die peuken
ach dat doen alle verslaafden. deden ze dat niet dan waren ze gewoonweg niet verslaafd meer geweest. ze moeten echt het licht zien willen ze voor zichzelf met de verslaving stoppen. ieder excuus is voor ons volledige bullshit, maar ieder excuus wordt vanuit de verslaving gemaakt. zeg ik ook tegen m'n vriend, ik hoor jou niet, ik hoor je verslaving praten en daar luister ik niet naar. (vind ie nooit zo tof, hij heeft namelijk het gevoel dat het wel uit zichzelf komt)quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef innovative het volgende:
[..]
Sommige mensen zien zichzelf als slachtoffer van 't roken, en dat zijn de mensen die echt nog lang niet gaan stoppen. Gok dat jouw vriend zo ook een beetje is. Zielig met verrotte longen enzo, maar aan de andere kant neemtie 't bijna op voor de verslaving...
Oh, I know... Al ken ik bijv. wel iemand die altijd zei, ik rook nu en ik blijf roken zolang ik dat wil, wil ik stoppen dan stop ik. En toen hij wilde stoppen is het ook echt gelukt, is nu alweer een tijd rookvrij. Hoewel hij ook zeker verslaafd was, zag hij die verslaving wel als keuze, hij kon er ten slotte ook tegen vechten, en daar had hij "gewoon" geen zin in, het roken beviel nog veel te goed...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:43 schreef releaze het volgende:
ach dat doen alle verslaafden. deden ze dat niet dan waren ze gewoonweg niet verslaafd meer geweest. ze moeten echt het licht zien willen ze voor zichzelf met de verslaving stoppen. ieder excuus is voor ons volledige bullshit, maar ieder excuus wordt vanuit de verslaving gemaakt. zeg ik ook tegen m'n vriend, ik hoor jou niet, ik hoor je verslaving praten en daar luister ik niet naar. (vind ie nooit zo tof, hij heeft namelijk het gevoel dat het wel uit zichzelf komt)
en daarmee ook niet. wil je je relatie helemaal verknallen dan moet je vooral dat doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Cotons het volgende:
Het gaat hier niet alleen om zijn gezondheid, maar ook om de jouwe, vergeet dat niet!
Als hij het kinderachtig speelt met uitstellenuitstellenuitstellen, moet je zelf misschien ook op die toer gaan en zn sigaretten afpakken, of uit zn mond slaan als hij er eentje in jouw bijzijn opsteekt.
Het is misschien hard maar je hebt hier wel met een verslaving te maken en die zijn meestal niet met zachte handjes weg te werken.
En wat het apart slapen betreft, mij lijkt het niet goed. Slapen/bij elkaar in bed liggen is toch meestal een van de leukste dingen om te doen als je verliefd bent op elkaar en ook nog eens samenwoont!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Frezer het volgende:
Ga er van uit dat de zaken die je graag verandert wil zien aan je partner niet zullen veranderen.
Het gaat niet echt werken om telkens te zeggen 'Over 7 weken en 3 dagen en 4 uur stop ik. Echt! Echt hoor! Beloofd! Dit keer gebeurt het!'. Of je doet het, of je doet het niet. Dit halfslachtige gedoe van 'm leidt nergens naartoe (behalve verdere luchtwegproblemen en een kogel in z'n seksleven dan).quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef misslady83 het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook nog dagelijks af, tis gewoon een hardnekkige verslaving zegt ie ofzo, maar als t zo doorgaat en zijn luchtwegen nog erger worden kunnen we helemaal nooit mee bij elkaar pitten...nu stopt ie in februari ofzo maar geloof het niet zo meer want hij belooft t steeds.......
Ik denk ook niet dat ik zo'n relatie vol zou houden, eigenlijk. Dat iemand zichzelf de rotzooi in rookt, prima. Maar laat mij er lekker buiten... Ga idd maar op het balkon staan, als je dan zoveel van me houdt, dan zal je toch wel beseffen dat mijn gezondheid een groot goed is? Groter dan kouwe knuisten, iig. Ik denk dan, wie is er hier nou helemaal begonnen met roken? Ik niet, dus wie moet er dan onder lijden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef releaze het volgende:
en daarmee ook niet. wil je je relatie helemaal verknallen dan moet je vooral dat doen.
maaaaarrr.. jij hebt gekozen om samen te gaan met een kerel die rookt. Dat wist je toen je verliefd op hem werd, toen je de verliefdheid doorzette en wanneer je met elkaar ging samenwonen. Het 'als je van me houd' verhaal vind ik een vorm van chantage, ik probeer het dus ook zo weinig mogelijk te gebruikenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:02 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik zo'n relatie vol zou houden, eigenlijk. Dat iemand zichzelf de rotzooi in rookt, prima. Maar laat mij er lekker buiten... Ga idd maar op het balkon staan, als je dan zoveel van me houdt, dan zal je toch wel beseffen dat mijn gezondheid een groot goed is? Groter dan kouwe knuisten, iig. Ik denk dan, wie is er hier nou helemaal begonnen met roken? Ik niet, dus wie moet er dan onder lijden?
Wie weet hoe groot je libido zou zijn als je niet zou roken. Misschien wil je dan wel de gehele dag en horen ze je 3 straten verderop wel gillen bij het ehhh, nou ja je weet wel ....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
als rokende vrouw heb ik nog nooit last gehad van een dalend libido door nicotine.
En wie zegt jou dat dát nu niet het geval is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:39 schreef Lucille het volgende:
Wie weet hoe groot je libido zou zijn als je niet zou roken. Misschien wil je dan wel de gehele dag en horen ze je 3 straten verderop wel gillen bij het ehhh, nou ja je weet wel ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |