Nee die nieuwe zooi is lang zo mooi nietquote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb zo'n soort kasteel
Verkopen ze die niet meer?
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut da's duur! Voor dat kasteeltje wat ik hierboven heb gezet vragen ze $78!! Sjeez...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:22 schreef bpi het volgende:
www.bricklink.com hebben ze allerlei soorten.
die heb ik ook, hijs ga nie groen, alleen in t donkerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef Cyaa het volgende:
ik had vroeger deze [afbeelding]
kwil hem nog wel es hebben
whaha die mensen zijn daar echt gek!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:22 schreef bpi het volgende:
www.bricklink.com hebben ze allerlei soorten.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef Cyaa het volgende:
ik had vroeger deze
Die had ik dubbel gekregen op mn verjaardag.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef Cyaa het volgende:
Die heb ik (in losse onderdelen) ook nog wel in m'n grote bak met lego op zolder liggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef Cyaa het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef Cyaa het volgende:
Whaha; die heb ik ook en mn zusje ookquote:
Die heb ik volgens mij nog ergens liggenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef Cyaa het volgende:
Dat spook vond ik ZO COOL!!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef Cyaa het volgende:
Daar heb ik ook nog mee gespeeld, die had mn broer (ik hoop nog steeds).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef uncle_sjohie het volgende:
Ik heb nog dat allereerste gele kasteel, met die rode ophaalbrug. Daar moest je de paarden nog zelf maken van losse stukjes enzo. Maar ik heb ook nog wel wat van die nieuwere dozen.
Ik bedoel deze..![]()
[afbeelding]
Ik kan het wel zo'n beetje uit mn hoofd natekenen. Mag dat ook?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:08 schreef lodi1979 het volgende:
Heeft iemand een foto van dat zwarte kasteel?
Lego p0rn?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
WAAR O WAAR?? Ik heb weinig kunnen vinden op ebay en tweedehands...
OMFG!quote:
maar lol deze heb ikquote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Niet dat nieuwe spul maar dat oude spul zoals:
[afbeelding]
WAAR O WAAR?? Ik heb weinig kunnen vinden op ebay en tweedehands...
Met dat gele kasteel heb ik ook uren gespeeld! Wat een herinneringen komen er nu allemaal boven aan bouwen met lego...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef uncle_sjohie het volgende:
Ik heb nog dat allereerste gele kasteel, met die rode ophaalbrug. Daar moest je de paarden nog zelf maken van losse stukjes enzo. Maar ik heb ook nog wel wat van die nieuwere dozen.
Ik bedoel deze..![]()
[afbeelding]
Yep, heb hem nog steeds en nee ik verkoop hem nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:10 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog mee gespeeld, die had mn broer (ik hoop nog steeds).
*memories*
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef Cyaa het volgende:
ik heb ooit mijn spreekbeurt op de basisschool gehouden over mijn lego politie bureau![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef Cyaa het volgende:
ik heb ooit mijn spreekbeurt op de basisschool gehouden over mijn lego politie bureau![]()
Wow dat is vet oud, dat is nog zelfs ruim voor mijn tijd. Dat komt uit begin jaren 80 denk ik?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef uncle_sjohie het volgende:
Ik bedoel deze..![]()
[afbeelding]
Ik had zo'n nieuwe die uit een grote gebalanceerde bak bestond, dat ding dreef en stabiel ook nog eens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef Shogo het volgende:
Prachtig spul dat lego.Ook leuk proberen te varen met legoboten in bad die dan keihard zonken. :x
Ah weet wel dat er ook iets voor beschikbaar was jah, stond in de catalogus alleen nergens kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had zo'n nieuwe die uit een grote gebalanceerde bak bestond, dat ding dreef en stabiel ook nog eens.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:14 schreef Q. het volgende:
LEGO was vroeger echt tof, tegenwoordig is het pauper.
Dat was de oudere serie inderdaad, die boot bestond nog uit meerdere segmenten. Die nieuwe boot was uit 1987 of zo, blauw en bestaande uit één bak met zwarte blokken lood o.i.d. in de bak zelf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef denka het volgende:
met zo'n ding onder de boot
[afbeelding]
[afbeelding]
zulke boten heb ik ook nog gehad![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Die had ik ook
Gekregen toen ik was gestopt met duimzuigen
ik kreeg toen een bak met balletjes erin die het poppetje erop uitspuugde, vond ik toen nog helemaal geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Die had ik ook
Gekregen toen ik was gestopt met duimzuigen
Inderdaad, vroeger moest je nog alle vormen en zo zelf met steentjes bouwen, tegenwoordig druk je 3 dingen in elkaar en je bent klaar. Oude lego is de shitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:45 schreef TwyLight het volgende:
De nieuwe lego doen ze veel minder hun best op, en meer hun best om goedkoper uit te zijn.
Vroeger was alles nog van blokjes, tegenwoordig krijg je er hele stukken plasic bij.
Ik vond die kant en klare panelen bij dat zwarte kasteel al vreselijk. Hoe kan een muur van amper een milimeter nou stenen tegenhouden die dr op gekatapulteerd worden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, vroeger moest je nog alle vormen en zo zelf met steentjes bouwen, tegenwoordig druk je 3 dingen in elkaar en je bent klaar. Oude lego is de shit![]()
Dat is een toffe video inderdaad, deze Lego-video van The White Stripes is echter nog beter. Het kostte regisseur Michael Gondry en zijn team twee maanden om hem uit Lego op te bouwen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:57 schreef TuinSlang het volgende:
Die zijn tegenwoordig in clubs te vinden.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:07 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Yep, heb hem nog steeds en nee ik verkoop hem niet![]()
Weet nog dat ik het kasteel graag voor mijn verjaardag wou hebben en als kind heb je niet door hoe duur zoiets is, je wil gewoon riddertje spelen en het was en is gewoon een gaaf kasteel, hij is nog steeds compleet en denk dat ik hem maar weer eens inmekaar ga zetten, is toch al bijna antiek![]()
Je hoort het broertje. Mooi dat je daar wèl zuinig op bent geweest!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef DaCrash het volgende:
Als je het gele kasteel thuis hebt liggen zou ik er zuinig op zijn, het was het eerste Lego kasteel en is nu al een duur collectors item.
Die was echt geniaal maar net van voor mij tijd, ik had een donald duck waar die instond en ik ging hem met m'n elektrische trein nabouwen dus met allemaal palen eronder enzoquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef menesis het volgende:
[..]
whaha die mensen zijn daar echt gek!
deze vond ik altijd al helemaal geweldig:
[afbeelding]
prijs 1400 dollar!!![]()
Omg dat slagschipquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef BasOne het volgende:
De Bijbel in lego
Lego Films
lego Lego LEGO
Erg indrukwekkend, work in progress, en kan niet wachten tot ie af is
Het Japanse slagschip Yamato.
[afbeelding]
The big guns
[afbeelding]
Linkje
lolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:10 schreef Maeksy het volgende:
[..]
[..]
Je hoort het broertje. Mooi dat je daar wèl zuinig op bent geweest!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:41 schreef The_Dogfather het volgende:
of check dit vliegdekschip
http://www.youtube.com/watch?v=g2ZGoYKGLZc
LEGO RULES
ja ik heb de mijne ook nog ! voor me eigen kids laterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:15 schreef Beach het volgende:
Ik ga het nooit weggooien, ookal heb ik het op mn 12e voor het laatst aangeraakt.
Tja... Dat is iets wat iedere Lego-liefhebber heeft natuurlijk... Maar ja: de tijden veranderen: tegenwoordig boeit Lego niet zo meer bij de jeugd. Jammer, maar so be it. En over een jaar of 10 hebben ze helemaal andere dingen aan hun hoofd volgens mij...quote:Op zondag 11 februari 2007 05:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ik heb de mijne ook nog ! voor me eigen kids later
jeeeej, die heb ik ook nog ergens!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef uncle_sjohie het volgende:
Ik bedoel deze..![]()
[afbeelding]
OMG! dat piratenschip en die herberg heb ik ook nog gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:26 schreef Scighera het volgende:
heb het nodige zowel hele odue (eerste series) als laatste series ridderlogo![]()
hier de lading poppetjes die ik boven mijn hifi heb staan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef menesis het volgende:
oe die 12V treinen met al die bsturing vond ik altijd zooo gaaf!
[afbeelding]
(dit boekje heb ik trouwens nog ergens geloof ik)
Ik heb die trein waar dat blauwe mannetje uitstaptquote:Op zondag 25 februari 2007 18:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ook!
En dat is zo'n cool plaatje!
Dat boekje daarvan heb ik ook nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |