Er is maar één echte reden dat ze Huub erin moeten laten en dat is, omdat hij geen fysiek geweld heeft gebruikt.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia merkt op dat ze zeker exit is als Ilona eruit gaat morgen en Huub eruit wordt gezet.
Gunstig op zich, want dat is opnieuw een reden voor de redactie om Huub er idd NIET uit te zetten.
dat denk ik dus niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:35 schreef Day het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Sylvia het gedrag van Huub helemaal zat is.
Ze heeft al zo vaak aan 'm aangegeven dat hij op zijn drankgebruik en uitlokkerij moet letten. Het is echt helemaal niks voor haar.
De enige reden waarom zij hem er nog in zou willen houden is bescherming. Zolang hij erin zit, zit zij er ook in.
En Huubje is nu ook heel stil
HUH??? Dat heb ik vanmiddag nergens zien staan. Er werd geen enkel negatief ding van Huub genoemd? Hoezo was dat later opeens wel zo dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:34 schreef Cungy het volgende:
[..]
Fout.. Ze hadden er eerst staan dat Huub Nathanael naar de keel is gevlogen, hierop hebben wij beklag gedaan in het forum en nu hebben ze dat op de site www.degoudenkooi.tv veranderd in LIJKT
Jepquote:Op zondag 4 februari 2007 18:36 schreef Black_king het volgende:
Hoe zit het nou met Ilona? Heft die een 24 uur aangevraagd ? Het lijkt wel of ze weggaat.....?
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:36 schreef Black_king het volgende:
Hoe zit het nou met Ilona? Heft die een 24 uur aangevraagd ? Het lijkt wel of ze weggaat.....?
Ja en ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:36 schreef Black_king het volgende:
zouden ze dat dan 2 keer veranderd hebben?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH??? Dat heb ik vanmiddag nergens zien staan. Er werd geen enkel negatief ding van Huub genoemd? Hoezo was dat later opeens wel zo dan?
Precies ! geen moordkuil en hart enzo !quote:Op zondag 4 februari 2007 18:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Niveauloze teringtrol is het ook.
Ach, laat ze lekker die telo in die grote grafreet stoppen.
Waar?? Ik heb nog geen enkel negatief bericht over Huub kunnen ontdekken op de tien site.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef itsme het volgende:
[..]
heb je ook dat andere stukje gelezen= over wat er vanavond staat te gebeuren= op home
Ik heb nog een beetje hoop alleen door het woordje LIJKT:
Het gaat een spannende avond worden!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar?? Ik heb nog geen enkel negatief bericht over Huub kunnen ontdekken op de tien site.
Zal de redactie doorhebben dat HET hier echt toe instaat is?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Die Natasia: als hij (Huub) staat te koken, dan gooi ik een hete pan over zijn kop.
Die is ziek, die is echt ziek
Ik zou er 5 minuten van makenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef zaadjuh het volgende:
haha ik moet al 4 uur lang douchen ik blijf kijken maar ga echt zo douchen hoor..... heb snel zuurkool gemaakt tussen door...boxen keihard aan dat ik niks hoefde te missen......nou ik hoop dat ik niks mis ga ff snel een 10 minuten douche nemen
Verrek, dat klopt...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:34 schreef Cungy het volgende:
[..]
Fout.. Ze hadden er eerst staan dat Huub Nathanael naar de keel is gevlogen, hierop hebben wij beklag gedaan in het forum en nu hebben ze dat op de site www.degoudenkooi.tv veranderd in LIJKT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |