Ik denk het ook, maar is voor haar misschien beter..quote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bang dat Ilona gaat.
Inderdaad. Huub ook al.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef vzzzzzbx het volgende:
ilona heeft niet door dat nl eruit geknikkerd wordt. 24 uur is irrelevant
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Brian.![]()
"Ik ga hier uit in de handboeien van de politie, en wie is dan fout"
Natasia: "Jij niet".
Brian babbelt wat voort over een luchtpijp breken en de echte gevangenis in.
Natasia heeft het over "een pan hete olie over Huub gooien".
Huub is wijs.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef beco het volgende:
Die Huub is een egotripper
Iloon heeft net 24 u aangevraagd en hij raaskalt over wat hij met NL wil doen.....
Eigenlijk niet, maar in dit geval kan het net door de beugel...quote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef Loserkid het volgende:
Wat is Brian toch een kankermongool (mag ik dat zeggen?)
Dit was de druppel denk ikquote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef vzzzzzbx het volgende:
wel grappig dat ilona over the egde is door het beauty case incident
Het was wel voor het eerst dat er persoonlijke eigendommen werden verstopt volgens mij en zo grappig is het niet om op krukken de hele tuin te moeten doorzoeken. Maar ik denk dat ze meer in het algemeen baalt van die kutsfeer daar. Ze is gewoon te lief (en dat is een compliment)quote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef vzzzzzbx het volgende:
wel grappig dat ilona over the egde is door het beauty case incident
Meest gemiste SHO-user van 2006quote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
offtopic;
Copycat wat is in godsnaam de fredrique huyds award???
Alleen als je je snor laat staan..quote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef Loserkid het volgende:
Ja, Huub verweerde zich ook echt.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een sukkel die Huub, grote man spelen. NL gooide hem met één worp naar buiten, prachtig.
Het valt me mee dat ze er nog zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik denk ook dat Ilona wel vertrekt, misschien dat NL voor die tijd moet vertrekken en er een sfeerverandering plaatsvindt waardoor ze veranderd van mening.
heb je gisteren niet gekeken zekerquote:Op zondag 4 februari 2007 17:45 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
maar voor het beauty case incident was er nog niks aan de hand.
Nee liever nietquote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef Loserkid het volgende:
Dan is het voor haar persoonlijk misschien wel beter dat ze vertrekt ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het valt me mee dat ze er nog zit.
Ik ken Ilona en haar familie van vroeger en ze is echt opgegroeid in een heel warm en beschermd gezin,
ze is precies zoals ik haar van vroeger ken, lief en een tikkeltje naief (= overigens een goede eigenschap). Maar daarom gaat ze het juist niet redden...
de vraag is hoe laat de wekker gaat morgen weer om 6 uurquote:Op zondag 4 februari 2007 17:47 schreef Marrije het volgende:
Het zal me niets verbazen als de redactie vanavond ook even duidelijk maakt dat stelen van elkaar niet is toegestaan en dat dreigementen ook met een gele kaart worden beloond.
Idd, wat een figuren zijn dat zeg. Met hun grote verhalen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:48 schreef Sebi het volgende:
*neemt een Valium*
Ik heb zelden zulke domme, hypocriete, etc. figuren meegemaakt als Brian en Natasia. Die gasten hebben echt een ENORM bord voor hun kop!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |