Dat wilde ik net ook zeggen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een recept op dieet-web gezet voor je, witlofsalade met banaan en mandarijn
Stond toch ook al in het saladetopicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een recept op dieet-web gezet voor je, witlofsalade met banaan en mandarijn
`koffie en bier heb ik geen moeite mee.. maar rauwe witlof(salade) ookal zit het vol met manderijntjes, rozijntjes, en eventueel slasaus.. als ik op zo een stukje kauw... (met ham en kaas uit de oven is wel prima te doen.)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Stond toch ook al in het saladetopic
Maar ik denk dat het dan nog steeds vrij bitter is
Ik ken je voorgeschiedenis niet maar ik zie je vaak posten over dat het niet goed met je gaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een baaldag vandaagamper afvallen en je wel zo klote voelen
![]()
Het afvallen lijkt in verband te staan met het drankje. Morgen naar de internist even mijn verhaal gaan spuien
![]()
bubseltje, misschien wel misschien niet. het is wel zo dat sinds je het drankje gebruikt je meer eten binnen krijgt en houd (voor mijn gevoel) en dat zou een reden kunnen zijn dat je nu minder tot niet afvalt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een baaldag vandaagamper afvallen en je wel zo klote voelen
![]()
Het afvallen lijkt in verband te staan met het drankje. Morgen naar de internist even mijn verhaal gaan spuien
![]()
Dat denk ik idd ook. ben idd op dit moment niet zo happyquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
bubseltje, misschien wel misschien niet. het is wel zo dat sinds je het drankje gebruikt je meer eten binnen krijgt en houd (voor mijn gevoel) en dat zou een reden kunnen zijn dat je nu minder tot niet afvalt.
lmnop, niets anders dan RESPECT voor jou zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:05 schreef lmnop het volgende:
ahhh bijna op streefgewicht, ben nu eigenlijk wel blij dat ik geen WLS heb laten doen wat ik voor het afvallen wel overwoogZit nu wel aan een buikwandcorrectie te denken in verband met overtollig vel.
7 maanden! het is wel moeilijk om nu over te schakelen naar meer eten, om niet TE veel af te vallen. ben ook nog steeds een beetje schuw van het eten van dingen die ik normaal altijd heel lekker vond maar de afgelopen 7 maanden niet heb gegeten, maar vanavond eet ik voor het eerst een 50% minder vet pizzaquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lmnop, niets anders dan RESPECT voor jou zeg
Geweldig wat goed![]()
Hoe lang heb je er over gedaan?
OMG!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef lmnop het volgende:
[..]
7 maanden! het is wel moeilijk om nu over te schakelen naar meer eten, om niet TE veel af te vallen. ben ook nog steeds een beetje schuw van het eten van dingen die ik normaal altijd heel lekker vond maar de afgelopen 7 maanden niet heb gegegeten, maar vanavond eet ik voor het eerst een 50% minder vet pizza![]()
Al geprobeerd, maar ik kom er niet in...quote:
geen begeleiding (of je moet mijn moeder meetellenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG!Wat goed!
En heb je professionele begeleiding gehad?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef Troel het volgende:
Respect hoor LMNOP. Mogen we een voor en nafoto opnemen in ons Fok!dieetboek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |