Europees voetbal is overrated. Zó leuk is dat niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef Thieske het volgende:
Nog 2 plekjes stijgen en we zijn zeker van Europees voetbal.![]()
Salmon is een gevoelige jongen, altijd al geweest. Een harde werker, die z'n beperkingen kent. Hij moet het gevoel hebben dat de club waar hij voor speelt, áchter 'm staat. NAC is pro-Salmon, een publiekslieveling, want wij zien graag voetballers die hun beperkingen camoufleren dmv hard werken. Bij Groningen voelde hij zich niet welkom, werd ie uitgefloten. Bij NAC scoorde ie in z'n vorige periode overigens ook regelmatig. Hopelijk blijft ie flink doorscoren.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:24 schreef venomsnake het volgende:
Wat voor drugs geven jullie aan Salmon?
Nooit Erik Nevland gezien in het seizoen 2004-2005. Hij schoot de ballen als een bezetene binnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:24 schreef venomsnake het volgende:
Wat voor drugs geven jullie aan Salmon?
Dank je Henk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:52 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaat goed met jullie club! Leuke vereniging, goeie supporters.
Enne: versla die havenslaafjes in de play-offs om UEFA Cup he!
Groeten van Henk.
NAC vind ik ook een leuke club inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:52 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gaat goed met jullie club! Leuke vereniging, goeie supporters.![]()
Ik ook wel! Salmon doet het echt goed daar!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
NAC vind ik ook een leuke club inderdaad.![]()
Ik blijf het een hoerenclub vindenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef Superheld het volgende:
Jeetje, het gaat weer beter en opeens is het weer een mooie club... Bedankt?
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik blijf het een hoerenclub vinden![]()
Hij is 29 en in vorm. Hij wacht dus even met contractbesprekingen, logisch. Ik verwacht dat ie gewoon nog een paar jaar bij NAC blijft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Salmon wil naar het buiteland.
Idd, was een echte NOAD goal. Leuk voor hem ook dat hij scoorde bij zijn debut.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:51 schreef Ritchie het volgende:
Rigters gisteren een mooi debuut gemaakt in Jong Oranje.
Met een typische Rigters goal.
Ik denk van niet, de Bundesliga lonkt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij is 29 en in vorm. Hij wacht dus even met contractbesprekingen, logisch. Ik verwacht dat ie gewoon nog een paar jaar bij NAC blijft.
En lid van de club van 1912 zo te zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Nick1912 het volgende:
Hup NAC!
Fanatieke supporter. Seizoenskaart en bij veel uitwedstrijden te vinden.
Oud nieuws en er is geloof ik alweer een langere club naam gevonden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ja ja. Nog de langste clubnaam ook:
http://football.guardian.(...)y/0,,1666197,00.html
+ zwaanswijk en slotquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn collega zijn er veel schorsingen bij NAC vrijdag. Da's jammer, want ik ga weer met hem mee om NAC - Sparta te kijken en ik zie toch graag het best mogelijke NAC!
Wie ontbreken er allemaal? Zonneveld?
Rob Penders is trouwens ook nog een twijfelgeval. Zal een flinke puzzel worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:
Zo, dus dan is er nog een kans dat Demir in actie gaat komen en wellicht zelfs Kousemaker op de bank?
Je woont in 's-Gravendorp èn bent voor NAC!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:59 schreef feessie het volgende:
Vanavond 3 punten en een polonaise op de tribune![]()
Zwijndrecht , das aan de overkant hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Ritchie het volgende:
Ik woon in Zwijndrecht, werk in Dordt. Vlakbij s-Gravendorpeel.
Kom overigens wel uit Breda, en ga dus ook terug naar Breda als mijn vriendin klaar is met der studie.
De meeste mensen hier gaan liever naar feyenoord.
Daar fiets ik elke dag langsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:51 schreef Ritchie het volgende:
Amstelwijckweg zit ik. Vlakbij Drechtwerk
Nee ik werk in de stad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef Ritchie het volgende:
ik ook
Jij gaat daar de a16 over zeker?
ASWH !! Dan ken je Willem Jan Barendrecht wel en Marco Nijssenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Haha, ik werk ook in Dordt, maar dan in Sterrenburg.
En woon uiteraard in Hendrik-Ido-Ambacht, is ook vlakbij Ritchie.
Haha. Maar goed, de wedstrijd begint om 20.30. Dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef Ritchie het volgende:
Tis altijd druk als wij naar Breda moeten
Snap dat wel, iedereen wil natuurlijk weg uit dit stinkhol
Dus dan rij je langs de a16, langs de brug naar Zwijndrecht?quote:
Dat scheelt wel,. maar ik wil graag nog iets meepikken van de Andro Knel Bokaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha. Maar goed, de wedstrijd begint om 20.30. Dat scheelt wel.
aansteller.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Europees voetbal is overrated. Zó leuk is dat niet..
Klopt ja ... anders zing je maandag ff het clublied heel de routequote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dus dan rij je langs de a16, langs de brug naar Zwijndrecht?
Dan zie je mij sochtends fietsen
Zwaai anders naar iedere kale gast met een lere jas op een mountain bike.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:31 schreef feessie het volgende:
[..]
Klopt ja ... anders zing je maandag ff het clublied heel de route
Mwah ..fantastisch niet echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef feessie het volgende:
Mannen , wat een fantastische wedstrijd vanavond. Het had wel 6-0 kunnen zijn !
Die Rogier Veenstra vind ik trouwens echt slecht...
Op naar Europees voetbal !!![]()
Niet echt veel geyle wijvenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:06 schreef Superheld het volgende:
http://webshop.nac.nl/nie(...)t-en-cd-te-koop.html
Is dicht dus
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:19 schreef Superheld het volgende:
Was ook niet echt van plan die wijven te gaan neuken, carnaval..keuze zat
Die wil ikquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Die daar vooraan zit tussen de benen van een andere vrouwtje ziet er zo wel ok uit. Weet niet bij wie ze hoort....??
Mooi stukkie tekst.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:25 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 10
Over de tien van Breda!
Da's volgens mij een tamelijk klein donker meisje. Ik zag ze eens op een zaterdagavond op de Havermarkt heel openlijk ruzie maken. Dat was best genant. Ronnie werd namelijk af en toe aangesproken, tenmidden van een ruzie. Afgelopen maandag zag ik Ronnie trouwens in zijn eentje het carnavalsgedruis inlopen, niet verkleed. Hij stond aan de bar en werd regelmatig aangesproken. Ik heb 'm met m'n zatte ballen ook eens aangesproken en 'm op een Spa Blauw getrakteerd. Ik complimenteerde 'm met z'n sublieme passje tegen Sparta en z'n gehele spel dit seizoen. Hij perste er een bedankje uit, dat zit duidelijk niet zin z'n aard. Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 19 februari 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
Welke had je in gedachten TerroRobbie? De vriendin van Ronnie Stam?
Ze stond laatst in de VI. Leek een beetje een halfbloedje inderdaad. Aparte voornaam ook, maar die ben ik kwijt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's volgens mij een tamelijk klein donker meisje.
Volgens mij was het in het voormalige cafe Hoegaerden. Ik weet niet hoe hoet er tegenwoordig heet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef Superheld het volgende:
Was ronnie niet in het poolcafe?
Mooie column trouwens MM.
Isaura, ken haar van school leuke meid!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze stond laatst in de VI. Leek een beetje een halfbloedje inderdaad. Aparte voornaam ook, maar die ben ik kwijt.
Bedoel je dat met eenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:35 schreef Thieske het volgende:
Inderdaad een pittig einde van de competitie. Het zal nog een hele toer worden om bij de 1e 9 te eindigen.....
Dank je! Leuke reacties ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef Ritchie het volgende:
Hij staat ook hier, voor meer reacties van NAC-fans
http://www.bsiderats.nl/nieuws/nieuwsitem.php?nieuwsid=9707
Misschien komt de wedstrijd live op tv, dat scheelt ook erg vaak.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef Thieske het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat de wedstrijd van woensdag nog steeds niet uitverkocht is. Nog zo'n 2000 kaarten te koop.
Nee want Willem II - ajax is natuurlijk veel aantrekkelijkerquote:Op maandag 26 februari 2007 14:03 schreef feessie het volgende:
[..]
Misschien komt de wedstrijd live op tv, dat scheelt ook erg vaak.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee want Willem II - ajax is natuurlijk veel aantrekkelijker
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Ritchie het volgende:
achja.. ze vonden haarlem-ajax ook interessanter.
Terwijl de wedstrijd twente-NAC toch iets leuker was.
Hebben jullie die danquote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef feessie het volgende:
[..]
Hoog 020 gehalte daar![]()
Tijd om een groepje Hells Angels langs het SBS hoofdkantoor te sturen.
Is ook een eind rijdenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef Superheld het volgende:
Prijzen voor groningen uit zijn ook weer belachelijk...
Nee.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hebben jullie die dan?
[..]
Is ook een eind rijden.
Wat je zegt! Wel balen dat ik er niet bij kan zijn, maar vooruit, die samenvatting moet het dan maar doen. het ene moment denk ik: we hebben best een kans, volgende moment denk ik, het word gewoon 0-3. Weet niet wat ik moet verwachten. In ieder geval veel succes mannen, en ik wil jullie gejuich horen op de buis!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:41 schreef Stofje het volgende:
Het begint al te kriebelen!@@!!!!!!!!!!@!23131
Het is een godswonder, maar er werd in Tilburg geklapt toen de eindstand van NAC - PSV werd omgeroepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:41 schreef Stofje het volgende:
Het begint al te kriebelen!@@!!!!!!!!!!@!23131
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef Superheld het volgende:
Whaaaa, en Pizza, wat niet is kan nog komen ;-).
Jawel hoor. Nac is best een klein beetje okay. Als enige uit dat kolerebrabantquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sowieso een mooie club, helemaal als ze PSV uitschakelen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jawel hoor. Nac is best een klein beetje okay. Als enige uit dat kolerebrabant.
Mooie kans om de seizoensopening recht te zetten!quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:27 schreef dndiek het volgende:
Succes in de volgende ronde van de beker
Schijt-loting, echt. Maar goed, Groningen-uit, Twente-uit en PSV-thuis waren ook schijtlotingen, dus dan kan deze er ook wel bij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mooie kans om de seizoensopening recht te zetten!
Des te meer glans heeft de bekerwinst als je het uiteindelijk klaarspeelt. Maar toch had ik liever RKC als opponent gezien in de halve finale.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef Thieske het volgende:
Helaas moeten we om de beker te winnen de top 4 van de eredivisie verslaan. Er van uitgaand dat Ajax van RKC wint.
Maar goed, hoop doet leven.
Dat betaal je bij Antwerp voor een staanplaats in het uitvakquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef feessie het volgende:
Lees net in de krant dat NAC de duurste club is om te bezoeken. 1 kaartje kost 20 euro.
Is België zo duur tegenwoordig?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat betaal je bij Antwerp voor een staanplaats in het uitvak
Nee, maar Antwerp (net als KVM 2de Klasse) wel... Thuisvakken zijn ook zo duur. Lang leve de samenwerking met Man United (je zou eerder zeggen dat Antwerp een filiaal van Man Utd is trouwens).quote:
Dat het van Antwerp kant enorm leeft?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:23 schreef Stofje het volgende:
Ik bezoek soms Lokeren, maar de laatste keer was vorig jaar, was geloof ik 12,50 ofzo. Duitsland blijft ruleren, wat prijzen/stadions/complete voetbalbeleving betreft. Ik denk eraan om naar Standard Luik - Antwerp te gaan voor de beker, schijnt erg gaaf te zijn. Weet jij er iets meer over?
Is toch jullie feestje? Beetje wat voor ons honkfeesten zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Superheld het volgende:
Vanavond maar ff kijken bij de pre party van United We Dance
Jupquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Is toch jullie feestje? Beetje wat voor ons honkfeesten zijn?
Nou, niet op alle feesten hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jup.
Maargoed, overal waar wij zijn, zijn het onze feesten![]()
Oh, is het dan niet waar dat alle feesten waar wij zijn, pas beginnen als wij er zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, niet op alle feesten hoor.
Veel plezier in 't Paviljoen he.
Vast wel, maar niet dat het 'jullie' feesten altijd zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef Superheld het volgende:
[..]
Oh, is het dan niet waar dat alle feesten waar wij zijn, pas beginnen als wij er zijn?
Hehe, bedankt.
Ik ga nix tegen mn vriendin vertellen die verbied het per direct. Duss .. ik doe t stiekemquote:Op maandag 12 maart 2007 16:04 schreef Ritchie het volgende:
ik neem er zeker weer 1. Mijn vriendin twijfelt nog, maar die haal ik wel over
( Sorry Niox)
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat mijn vriendin normaal gesproken ook een SCC heeftquote:Op maandag 12 maart 2007 16:28 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik ga nix tegen mn vriendin vertellen die verbied het per direct. Duss .. ik doe t stiekem![]()
Jazekerquote:Op maandag 12 maart 2007 15:55 schreef feessie het volgende:
15 Maart kunnen we weer seizoenskaarten bestellen. Wie weet zeker dat hij/zij er eentje gaat bestellen ?![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:04 schreef Ritchie het volgende:
Mijn vriendin twijfelt nog, maar die haal ik wel over
Speelt NAC woensdag in Luik???quote:Op maandag 12 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je woensdag naar Luik, stofje?
Uiteraard.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:55 schreef feessie het volgende:
15 Maart kunnen we weer seizoenskaarten bestellen. Wie weet zeker dat hij/zij er eentje gaat bestellen ?![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:46 schreef Niox het volgende:
Maareuh, veel belangrijker: wie weten er allemaal al zeker dat ze naar United We Dance komen?
Ik kom niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:46 schreef Niox het volgende:
Maareuh, veel belangrijker: wie weten er allemaal al zeker dat ze naar United We Dance komen?
Saai hoor.quote:
Ja, ik ben benieuwd! Ik hoor er mooie verhalen over. Ik ga proberen er een leuk Combilozen verslagje van te bouwen.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je woensdag naar Luik, stofje?
Oké.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef decynischebever het volgende:
Glenn Salmon is echt een typische NAC-speler.
Net als Arne Slot, das ook een echte NAC-speler!!!quote:
Jaaaa.... Abe Lenstra is een goeie voor Heerenveenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:30 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Net als Arne Slot, das ook een echte NAC-speler!!!![]()
Ik kan een hele rij opnoemen die wel goeden voor ons zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:46 schreef decynischebever het volgende:
Ja maar nu ff serieus, zou die Obodai niet een goeie speler voor jullie kunnen zijn??
Jij wil gewoon Salmon en Slot stelen we !!! We hebbe je door...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:48 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik kan een hele rij opnoemen die wel goeden voor ons zouden kunnen zijn.
Huh? Ik? Van NAC stelen? Dat ze maar mooi blijven, wat moet ik nu met een Slot en een Salmon in het 1e van VV Rijen.......quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:53 schreef feessie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Salmon en Slot stelen we !!! We hebbe je door...
Okee maar waar moet een echte NAC-speler aan voldoen dan? Wat willen jullie Bredanaars dan precies voor spelers zien???quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:48 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik kan een hele rij opnoemen die wel goeden voor ons zouden kunnen zijn.
Sorry voor het verkeerde quotenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef Thieske het volgende:
[..]
Huh? Ik? Van NAC stelen? Dat ze maar mooi blijven, wat moet ik nu met een Slot en een Salmon in het 1e van VV Rijen.......
Ik vind dat altijd zo'n onzin, een typische "NAC/AZ/Utrecht speler"quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Okee maar waar moet een echte NAC-speler aan voldoen dan? Wat willen jullie Bredanaars dan precies voor spelers zien???
Types als Feher , Nooh , Arnold etc.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Okee maar waar moet een echte NAC-speler aan voldoen dan? Wat willen jullie Bredanaars dan precies voor spelers zien???
Dat is het correcte antwoord. Maar Ernie Brandts & Stewart zeiden dat een paar weken geleden bij Studio Voetbal, dat een 'typische NAC-speler' een speler is die altijd erg z'n best doet, want dat ziet het publiek in Breda graag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:58 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n onzin, een typische "NAC/AZ/Utrecht speler"
Er moet gewoon een goed team staan en daarvoor heb je verschillende soorten spelers nodig.
Type Feher dus !!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:34 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Dat is het correcte antwoord. Maar Ernie Brandts & Stewart zeiden dat een paar weken geleden bij Studio Voetbal, dat een 'typische NAC-speler' een speler is die altijd erg z'n best doet, want dat ziet het publiek in Breda graag.![]()
Dat het publiek in Breda over het algemeen wel houdt van spelers die werken voor de ploeg en er vol op gaan, zoals bijvoorbeeld Sikora klopt wel ja. Maar om nou te zeggen dat een speler die altijd z'n best doet een echte NAC speler is. Als je het mij vraagt: Nee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:34 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Dat is het correcte antwoord. Maar Ernie Brandts & Stewart zeiden dat een paar weken geleden bij Studio Voetbal, dat een 'typische NAC-speler' een speler is die altijd erg z'n best doet, want dat ziet het publiek in Breda graag.![]()
Je vond het toen al een zinloze discussie en gaat hem daarom nu hier nog maar eens aan? Apart.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef decynischebever het volgende:
En Diba en Leonardo dan? Maar ja vond het ook al zo'n zinloze discussie toen
Ga ff weg man... je spoort niet jij .quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:55 schreef decynischebever het volgende:
Bredaaaaaaa, Bredaaaaaaaaaaa, Breda Bredaaaaaaaaaaaaaaa!!![]()
![]()
Ik denk 2-0.
Leer eerst Nederlands, met je spatie punt!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:09 schreef feessie het volgende:
[..]
Ga ff weg man... je spoort niet jij .![]()
Heeft ook lekker veel met Nederlandse taal te maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Leer eerst Nederlands, met je spatie punt!![]()
Heerenveen uit, altijd gek hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef Superheld het volgende:
Eindelijk weer eens op eigen vervoer..
Vorig jaar toch nog een klein opstootje gehad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heerenveen uit, altijd gek he.
vetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vorig jaar toch nog een klein opstootje gehad.
Dankje.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:21 schreef decynischebever het volgende:
Vergeef mij m'n foutieve voorspelling. Ik had idd alleen de winnaar van het duel goed voorspeld, maar dat was ook niet zo lastig. NAC was kansloos.![]()
Maar succes verder in de competitie en beker!![]()
.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef Helsie het volgende:
Vraagje aan de NAC'ers in dit topic: Bezoeken jullie ook topics van andere clubs, zoals die stumperds altijd hier komen? Ik vind dat echt een hele vreemde gewoonte...
Ik vind het leuk om te doen.quote:Ik vind het nogal goedkoop om te stoken voor de wedstrijd, en goedkoop na te trappen na de wedstrijd.
Dat weet ik, ik zei al dat ik het 'goedkoop' vind, dus het verbaast me niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:56 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen.![]()
Speelt Wilmer ook mee??quote:Op maandag 19 maart 2007 17:28 schreef Fiduci het volgende:
vanavond Jong nac-Jong den Bosch, eens een kijkej nemen aangezien er 8 jongens uit 1 mee zullen spelen...
Zonde dat Nac besloten heeft zo goed als heel het 2e elftal weg te sturen.... Ben benieuwd wat volgend jaar het 2e zal vormen
Kan je wel grappig over doen, maar ondertussen vinden jullie het maar wat mooi om voor de wedstrijd even wat te komen drinken. En de rest van het jaar maar zeuren over die combi's...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heerenveen uit, altijd gek he.
Wilmerquote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Speelt Wilmer ook mee??
Die zou wel eens deze kant op kunnen komen, mits geen profcontract.
Ach, wij werden op 1 tent na zaterdag overal 'weggejaagd' door de stillen en jullie wouten dus dat valt ook best tegen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kan je wel grappig over doen, maar ondertussen vinden jullie het maar wat mooi om voor de wedstrijd even wat te komen drinken. En de rest van het jaar maar zeuren over die combi's...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik zei al dat ik het 'goedkoop' vind, dus het verbaast me niet.
Die mag idd weg volgens mij. Net als van Bremen en Rosevelt trouwens. Van Kousemaker had ik dat wel aan zijn komen, bij van Bremen eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Speelt Wilmer ook mee??
Die zou wel eens deze kant op kunnen komen, mits geen profcontract.
Mits geen profcontract dan ook niet voor NAC, maar mogelijk een club in de Jupiler League.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wilmer![]()
Is trouwens al verteld dat ie iets anders mag zoeken, dus ehh...
Inderdaad, 1 stillen die naar binnen gaat en opeens alles dichtquote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen is veranderd.![]()
En de kroegbazen zijn schijtlaarzen.
http://www.nac.nl/nieuws/(...)-blijven-winnen.htmlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
Hoe is de wedstrijd van Jong NAC afgelopen?
Je bent een kloon! Van wie?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:50 schreef decynischebever het volgende:
![]()
Tegen wie moeten jullie volgende week?![]()
Defranseslagquote:Op zondag 25 maart 2007 14:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent een kloon! Van wie?. Kun je dat nog even vertellen, als je originele account unbanned is?
.
Scout nu bij ons geloof ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ben er weer. Als je op hem moet wachten kan het nog wel een tijdje duren
Heeft het tegenwoordig zo druk. (Volgens zichzelf
)
Zag gisteren trouwens nog oud-NACer Jeffrey van As bij het Nederlands elftal. Die is ook wat voller in zijn gezicht geworden. Met Ernie Steward was er ook bij.
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk niet dat ze het leuk vinden om GBA genoemd te worden
FC Antwerp en Germinal Beerschot Antwerpen (?) zijn 2 hele verschillende clubsquote:
Ik zag laast wel een kale man die een knipoog gaf.. was jij da ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:24 schreef Ritchie het volgende:
Ja, aan de kant van de hoofd ingang.
Heb je mij nu overigens al een keer langs zien fietsen?
Ik knipoog niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:37 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik zag laast wel een kale man die een knipoog gaf.. was jij da ?![]()
En dan kom je uiteraard na de wedstrijd nog even langs Café Beatrix om bier te drinken met linksgetekende.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:58 schreef methodmich het volgende:
Leuk, zaterdag mee naar NAC - PSV. Collega had een afzegger, komt goed uit.
Nee! Hij komt maar boven in het SV home bij mij en Ritchie een biertje drinken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:03 schreef Stofje het volgende:
NOU, DAN NIET HÈ!?!?
\o/quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef Ritchie het volgende:
Bier uit glas!
True true..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:08 schreef Superheld het volgende:
Nog steeds Bav
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:08 schreef Superheld het volgende:
Nog steeds Bap
Wie is het?quote:RED - Een profvoetballer van NAC Breda is woensdag veroordeeld tot 240 uur werkstraf voor het plegen van twee woninginbraken. Het gaat om 18-jarige man uit Dinteloord. Hij is keeper bij de Bredase voetbalclub.
De man ging in januari uit verveling samen met een vriend op dievenpad. De buit bestond uit onder andere sieraden en computerapparatuur.
Justitie had vier maanden celstraf geëist tegen de keeper. De rechter legde verdachte een werkstraf op omdat NAC de voetballer anders zou ontslaan.
Volgens reacties op bsiderats.nl, Arjan Pietersmaquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
RED - Een profvoetballer van NAC Breda is woensdag veroordeeld tot 240 uur werkstraf voor het plegen van twee woninginbraken. Het gaat om 18-jarige man uit Dinteloord. Hij is keeper bij de Bredase voetbalclub.
De man ging in januari uit verveling samen met een vriend op dievenpad. De buit bestond uit onder andere sieraden en computerapparatuur.
Justitie had vier maanden celstraf geëist tegen de keeper. De rechter legde verdachte een werkstraf op omdat NAC de voetballer anders zou ontslaan.
Wie is het?
Het gaat helaas helemaal niet door...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:03 schreef Stofje het volgende:
NOU, DAN NIET HÈ!?!?
WTF?quote:9 maart 2007
NAC-speler krijgt 240 uur dienstverlening voor inbraak
Een 19-jarige NAC-keeper heeft bij de rechtbank te horen gekregen dat hij 240 uur voor de Nederlandse Staat mag gaan werken, pro deo wel te verstaan. Oorzaak: hij had samen met een maat ingebroken.
De Dinteloorder verveelde zich, ging inbreken, kreeg spijt, vertelde het zijn moeder, die belde de politie.
De doelman schrok zich een hoedje, toen hij de officier van justitie vier maanden cel hoorde eisen. Weg carrière. En hij was al zo gestraft. Het hem bekende slachtoffer had in Dinteloord al rondgetoeterd wat hij had gedaan.
En bij NAC moest hij ook met de billen bloot omdat hij niet op de training verscheen door een paar nachten politiecel. De club overwoog het contract te verscheuren, maar hield het bij nader inzien bij een degradatie.
Genoeg over gepraat. Mensen kunnen fouten maken. Hopelijk heeft hij er van geleerd en kunnen we hem ooit aanschouwen als goalie van het eerste elftal. Want zijn kwaliteit als keeper staat overal los van. Benieuwd of hij zijn taakstraf bij NAC mag uitvoeren.
Bron : De Rat, bn de stem
quote:
Mooie plaatjes. Bedankt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
Hier de goal en de TIFO van NAC.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdere fragmenten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |