Oud nieuws en er is geloof ik alweer een langere club naam gevonden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ja ja. Nog de langste clubnaam ook:
http://football.guardian.(...)y/0,,1666197,00.html
+ zwaanswijk en slotquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn collega zijn er veel schorsingen bij NAC vrijdag. Da's jammer, want ik ga weer met hem mee om NAC - Sparta te kijken en ik zie toch graag het best mogelijke NAC!
Wie ontbreken er allemaal? Zonneveld?
Rob Penders is trouwens ook nog een twijfelgeval. Zal een flinke puzzel worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:
Zo, dus dan is er nog een kans dat Demir in actie gaat komen en wellicht zelfs Kousemaker op de bank?
Je woont in 's-Gravendorp èn bent voor NAC!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:59 schreef feessie het volgende:
Vanavond 3 punten en een polonaise op de tribune![]()
Zwijndrecht , das aan de overkant hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Ritchie het volgende:
Ik woon in Zwijndrecht, werk in Dordt. Vlakbij s-Gravendorpeel.
Kom overigens wel uit Breda, en ga dus ook terug naar Breda als mijn vriendin klaar is met der studie.
De meeste mensen hier gaan liever naar feyenoord.
Daar fiets ik elke dag langsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:51 schreef Ritchie het volgende:
Amstelwijckweg zit ik. Vlakbij Drechtwerk
Nee ik werk in de stad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef Ritchie het volgende:
ik ook
Jij gaat daar de a16 over zeker?
ASWH !! Dan ken je Willem Jan Barendrecht wel en Marco Nijssenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Haha, ik werk ook in Dordt, maar dan in Sterrenburg.
En woon uiteraard in Hendrik-Ido-Ambacht, is ook vlakbij Ritchie.
Haha. Maar goed, de wedstrijd begint om 20.30. Dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef Ritchie het volgende:
Tis altijd druk als wij naar Breda moeten
Snap dat wel, iedereen wil natuurlijk weg uit dit stinkhol
Dus dan rij je langs de a16, langs de brug naar Zwijndrecht?quote:
Dat scheelt wel,. maar ik wil graag nog iets meepikken van de Andro Knel Bokaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha. Maar goed, de wedstrijd begint om 20.30. Dat scheelt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |