quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand hoe ik aan een fluoriserend geel vestje kom? Het liefst eentje waar groot Tomos op staat.
ow lol, dubbelquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef Ferrox het volgende:
HET SNEEUWT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yeah, morgen ligt hier een halve meter
hopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef Ferrox het volgende:
HET SNEEUWT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yeah, morgen ligt hier een halve meter
ik zie dr inderdaad niets van hoor dimiquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:32 schreef Ferrox het volgende:
is je wand nu ook naar zn grootje?
das goed nieuwsquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb nu connecties voor een nieuwe MHR80 ( echte, dus geen replica) voor een mooie prijs.
Dus waarschijnlijk komt die erop.![]()
je blijft me keer op keer verbazenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:22 schreef Geqxon het volgende:
De oude cilinder gebruik je nu zeker als peniskoker?
Euhm.. een nieuwe kost 280 ofzo.. nu 230.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef Ferrox het volgende:
[..]
das goed nieuwswat kost een nieuwe in de winkel dan?
[..]
je blijft me keer op keer verbazen
Wat voor eenen brommer rijdt gij?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:27 schreef Jorjan het volgende:
vandaag met mn lollerbrommer uitgegleden. Eigenlijk de hele dag chill gereden, tot er een vriend bij me achterop kwam zitten. Dan glijd je even van sneller weg.. Op de een of andere manier was hij daarna meteen verzopen en is ook nog is een voetsteuntje krom gebogen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |