Ik was al bang dat ie weer ging janken.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:53 schreef Villalux het volgende:
hou me vast ik ben bang!
Gepekelde kabeljauw.quote:
Ik weet niet wat ze aan het maken is maar ze gooide een halve fles olijfolie in de panquote:Op zondag 4 februari 2007 15:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag door het leven zonder een maagband,borstcorrectie en buikwandcorrectie. Ben wel blij met mezelf zo.
Onbegrijpelijk he....quote:Op zondag 4 februari 2007 15:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Heeft ze neppe tieten gekregen toen ze 15 was!?Dat het kan/mag
![]()
quote:
Sick. Wie weet had ze van zichzelf wel een grote cupmaat gekregenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef Gigageil het volgende:
Ik moet wel mijn borsten intapen???!!![]()
Die siliconen gaar anders aan de zijkant staan natuurlijk.....dat krijg je he, als je op je 15e al siliconen neemt, gaan ze zwerfen onder de huid, want het echte borst-weefsel groeit nog............![]()
Wordt als frituur-olie gebruikt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze aan het maken is maar ze gooide een halve fles olijfolie in de pan![]()
Tell Me te doen...Kijk iemand die Tell me trouwens?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:49 schreef Missy_1974 het volgende:
brian zit op de site van DGK ?
Hahha!! Sprekende gelijkenisquote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hihi ja, die bedoelde ik inderdaad
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tell Me te doen...Kijk iemand die Tell me trouwens?
ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het werkt niet of zoquote:Op zondag 4 februari 2007 15:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat zijn onverzadigde vetzurenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze aan het maken is maar ze gooide een halve fles olijfolie in de pan![]()
even de pols checken! (180)quote:Op zondag 4 februari 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ie weer ging janken.![]()
Eén keer gekeken, maar vond het erg verwarrend.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dan kan ze toch beter arachideolie gebruiken vind ik, olijfolie heeft een erge overheersende smaak.quote:
Daar word ik geen wijs uit, uit dat Tell me..quote:Op zondag 4 februari 2007 15:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het werkt niet of zo
De ene tiet wijst naar links en de andere naar rechtsquote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef Gigageil het volgende:
Ik moet wel mijn borsten intapen???!!![]()
Die siliconen gaar anders aan de zijkant staan natuurlijk.....dat krijg je he, als je op je 15e al siliconen neemt, gaan ze zwerfen onder de huid, want het echte borst-weefsel groeit nog............![]()
Daar kijkt geen hond naar.En a ls ik kijk is het nooit up-dated.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Lekker Bakkeljauw...quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
Wat een snollenjasjes draagt die Amanda.
Ik vind het wel bij haar passenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
Het is een snollekop...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt die van de ¤ 10,-volgens zdngmw?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
ik snap het ook niet zo en heb het ook opgegeven.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het werkt niet of zo
Neem [url]mms://opera.1.fm/1fmopera128k]deze[/url] dan als achtergrond, veel mooierquote:Op zondag 4 februari 2007 15:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zal de muziek van NL wel missen wanneer die eruit gegooid wordt.
past dus precies bij haarquote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ze zich zoveel beter voelt dan Nena. Nena had veel meer karakter, veel meer diepgang (ja, ECHT) en veel meer persoonlijkheid dan deze trol. En dat wil allemaal heel wat zeggen.quote:
nee, zij kreeg niet eens 10 euro van de Panorama.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt die van de ¤ 10,-volgens zdngmw?![]()
Ik persoonlijk zou ook de paarden gaan doen. Lekker rustigquote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
Is Sylvia de knecht geworden ipv miljonair?
Ik snap ook geen donder van dat Tell Mequote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet zo en heb het ook opgegeven.
Ik ben niet zo into Opera. Enkel wanneer ik in de file sta, werkt kalmerend.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Neem [url]mms://opera.1.fm/1fmopera128k]deze[/url] dan als achtergrond, veel mooier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |