Begin dan eens met lezen van alle topics die te voorschijn komen als je op de link in zijn signature kliktquote:Op zondag 18 februari 2007 01:20 schreef FamFarmerFan het volgende:Zo... ik zit het topic even te lezen.... En ik kan niets uitbrengen van bewondering...
quote:Op zondag 18 februari 2007 02:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Begin dan eens met lezen van alle topics die te voorschijn komen als je op de link in zijn signature klikt![]()
Hee! Breng hem nou niet op ideeën he?!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
Wauw... zit je ooit wel eens stil?
Ja, kweet hetquote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Daar had je een leuk filmpje van kunnen maken...
Betrapt ! LEZEN dus en niet doorlopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef BSAP het volgende:
Als ik al je projecten zo doorloop, vraag ik me af hoe je aan zoveel geld komt. Erfenis of wat?
Bovendien is dit karwei voor en bij iemand andersquote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef BSAP het volgende:
Als ik al je projecten zo doorloop, vraag ik me af hoe je aan zoveel geld komt. Erfenis of wat?
Alle projecten die rechtstreeks voor mij zijn, zoals mn kamer, zetel, bed, de bar zelf, de zetels daar; betaal ik zelf. Hoe kom ik aan dat geld? Het antwoord is simpel: werken. In de vakantie, in de weekends, you name it.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef BSAP het volgende:
En, zijn ze langsgekomen?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:59 schreef MMach het volgende:
belangrijk nieuws nog; morgenvroeg komen ze het dak maken, 8u 'smorgens. Of dat zeggen ze toch
Maar met die OSB platen kun je dus tot op de mm nauwkeurig tot het eind van de badding werken.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:43 schreef MMach het volgende:
Solingjan, dat is een goede tip misschien die osb platen. Maar de constructie hoeft helemaal niet sterk en stijf te zijn, die hoeft immers enkel wat lichte isolatie te dragen. Voor de rest heeft die geen functie. De gyprocplaten komen aan nog n ander frame te hangen.
Pssst: volgens mij is dit zijn zus en niet Leonidas, zijn bonbonneke...quote:Op maandag 19 februari 2007 17:25 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Als ik Leonidas daar zie staan moet er voldoende ruimte tot het plafond zijn. Toch.
Een vliering is als jet het bovenste deel van de zolder volledig voorziet van een plafond met een luik er in voor opslag. Een vide is wat je bedoelt hier. (allen is de vide dan juist het deel waar je niets hebt gebouwt (vide is frans voor open ruimte)) Dit lijkt mij ook erg mooi en optisch veel ruimte te geven en licht in de ruimte goed te behouden.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:41 schreef dvr het volgende:
Nu ik die mooie grote ruimte zo zie, vraag ik me toch af of het wel zo'n goed idee is om hem in tweeën te splitsen. Zou één grote studio niet veel mooier zijn, met hoog tegen de achtermuur een soort vliering (of chiquer gezegd: een vide) waar de dochter haar bed, bureau e.d. op kan zetten? Of is privacy daarvoor teveel een issue?
ps: hier past wel een kroonluchter
Je bedoelt de trekplaat met makelaar tussen de middelste spanten?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:25 schreef Solingjan het volgende:
Kijk ook eens of je Kepers/balken kunt leggen op de middelste badding van badding naar badding.
Schuin afzagen op de badding leggen. Eventueel een dikkere balk in het midden van muur naar midden steunpaal/stut.
quote:Als je dat kunt/zou gaan doen zou ik dat het eerste doen. Zodoende kun je daar dan een vloertje maken en daar boven weer makkelijker op werken.
Als ik Leonidas daar zie staan moet er voldoende ruimte tot het plafond zijn. Toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |