@walter-ego: fantastische rubriek, ik heb er net naar gekeken, je houdt het niet voor mogelijk.
Ok, dit is dan het finale ontwerp. Gewoon de basisvormen dan. Het 3d bestand was beschadigd geraakt zodat ik alles opnieuw moest tekenen en met dat mijn humeur beneden het nulpunt staat wegens de keukenontwikkelingen (zie slowchat), heb ik er niet teveel tijd in gestoken.
Geen laddertjes ed getekend, geen textures, geen kleurtjes. In de afgescheiden slaapkamer komt wel nog meer plexiglas in de scheidingsmuur omdat die wel heel overheersend is zo zonder raampjes.
In dit ontwerp is rekening gehouden met alle wensen.
-2 persoonsbed in de hoogte, zonder afscheiding, met weinig ruimte erboven, ongeveer 1/6 van het totale oppervlak
-plaats voor een kitchenette aan het zolderraam eronder
-1persoonsbed in de hoogte, met afscheiding, ruimte voldoende erboven, geschrankt tov het andere bed
-een bureau eronder
Op zich is het een weinig bijzonder ontwerp, maar het voldoet aan de noden, en er is wel iets moois van te maken.
En het is net doorgestuurd voor goedkeuring en/of laatste wijzigingen.
Opgelet: het gaat hier bijna louter en alleen over de indeling van de ruimte. Dat wil niet zeggen dat de muren recht gaan zijn of de ramen op die plaats zullen zitten. Dat wil enkel zeggen dat de bedden zich daar zullen bevinden, en het bureau daar. Voor het uitvoeren van de scheidingwanden wordt de creativiteit op de gepaste momenten benut.
[ Bericht 6% gewijzigd door MMach op 09-02-2007 23:12:56 ]