Daar was hij dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef Megumi het volgende:
Geweld tegen een ander toepassen is per definitie iets waar je even hooguit een paar seconden over moet nadenken. Maar een man die een vrouw slaat heeft in mijn ogen geen respect en geen eer.
En toen werd je wakkerquote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef luciferist het volgende:
en daarna natuurlijk bruut verkrachten
Dan blijf ik vrouwen meppen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:48 schreef Alicey het volgende:
Een uitzondering is misschien wanneer ze hysterisch is, dan zou een klap met vlakke hand beter werken.
Ik zie een kleine tegenstrijdigheid in je postquote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef Megumi het volgende:
Geweld tegen een ander toepassen is per definitie iets waar je even hooguit een paar seconden over moet nadenken. Maar een man die een vrouw slaat heeft in mijn ogen geen respect en geen eer.
Ik bedoel natuurlijk wel zo hysterisch dat het gevaarlijk wordt.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:17 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dan blijf ik vrouwen meppen.Geen zin in.
Toch wel nadat je ze verkracht hebt toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Crazykill het volgende:
Slaan? Wat is dat? Ik schiet haar gewoon gelijk dood![]()
Zodat je haar dus niet confronteert met de realiteit van een gevecht?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef LSS het volgende:
[..]
Toch wel nadat je ze verkracht hebt toch?![]()
![]()
Zelf kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om meisjes te slaan. In dienst is dat best lastig omdat je daar met boksen ook wel eens tegenover zo'n popje komt te staan. Ik weer dan altijd maar zoveel mogelijk af en geef haar wat zachte tikjes op haar wangetjes ofzo.![]()
![]()
![]()
Dit inderdaad... als man heb je het voordeel fysiek een stuk sterker te zijn. Ik kan dan nog wel willen meppen, maar het gaat echt niet hoor als mijn polsen vastgehouden wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef McGilles het volgende:
Ik zou dan haar handen/armen vasthouden totdat degene is gekalmeerd, niet zo lastig toch?
Waarom gelijk geweld gebruiken?
Het is wetenschappelijk bewezen dat je 9 van de 10x ALTIJD harder terugslaat als je hem hebt geincasseerd ook al probeer je even hard terug te slaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef gateway het volgende:
wie kaatst KAN de bal verwachten, dus als een vrouw mij slaat, en ik denk: WTF! dan sla ik net zo hard (of harder) terug!! of niet... hangt van de situatie af
Wauw. Als je nu nog toegeeft dat vrouwen beter zijn in het opvoeden van kinderen en schoonmaken, en vooral niet moeten willen fileparkeren, wil ik met je trouwen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit inderdaad... als man heb je het voordeel fysiek een stuk sterker te zijn. Ik kan dan nog wel willen meppen, maar het gaat echt niet hoor als mijn polsen vastgehouden worden![]()
Opvoeden en schoonmaken wil ik wel toegeven... Maar helaas, ik kan fileparkerenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:14 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Wauw. Als je nu nog toegeeft dat vrouwen beter zijn in het opvoeden van kinderen en schoonmaken, en vooral niet moeten willen fileparkeren, wil ik met je trouwen.
Hoe is dat wetenschappelijk bewezen? Ik ben benieuwd naar de manier waarop dat onderzocht is.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Wouser het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je 9 van de 10x ALTIJD harder terugslaat als je hem hebt geincasseerd ook al probeer je even hard terug te slaan.
Die meiden worden meestal opgeleid tot AMV, niet tot infanterist ofzo...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zodat je haar dus niet confronteert met de realiteit van een gevecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |