Inderdaad, had nooit verwacht dat hij zich in de basis zou spelen, en ik was altijd wel sceptisch over hem. Maar zoals ik hem vandaag zag speelde hij gewoon goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
de Mul begint me ook steeds meer te bevallen, had in het begin het idee dat hij een "trap-naar-voren-hol-d'rachteraan-buiten" was, maar vandaag liet ie zien dat ie ook technisch erg sterk is....
Hopelijk krijgt dat geen staartje meerquote:
Geweldig...quote:
Bij de uitwedstrijd viel Stam na 20 minuten uit....quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef twi het volgende:
Jaap Stam wordt dus toch node gemist. Bij de uitwedstrijd merkte je dat niet omdat Feyenoord echt zwak was. Nu konden ze nog iets weerstand bieden en werd het gelijk 3, 4 keer gevaarlijk.
Uit deed Stam ook maar heel kort mee.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef twi het volgende:
Jaap Stam wordt dus toch node gemist. Bij de uitwedstrijd merkte je dat niet omdat Feyenoord echt zwak was. Nu konden ze nog iets weerstand bieden en werd het gelijk 3, 4 keer gevaarlijk.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Overigens was het dacht ik al na 5 minuten toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bij de uitwedstrijd viel Stam na 20 minuten uit....
Sorry, ik zit weer half te lezenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk. Overigens was het dacht ik al na 5 minuten toch?
Haha, mooi team is dat.quote:
Om het maar als eerst te gaan roepen: zou er al vraag zijn naar DVD's eigenlijk?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:41 schreef StarGazer het volgende:
En zo winnen we voor het eerst sinds 1997-1998 twee keer in een seizoen van Feyenoord.
Werd wel weer tijd.
Idd.. 3 keer was hij zo slecht dat hij scoorde?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik vond het een goede wedstrijd. Alleen af en toe Sneijder..
Maar het belangrijkste is dat we nog maar 5 punten achter staan! En Feyenoord verslagen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |