quote:Op zondag 4 februari 2007 14:23 schreef S-Two het volgende:
Tweede helft was wel heel slecht, maar boeiend, 3 punten en gewoon een 4-1 overwinning. Sneijder speelde de eerste helft heel goed, Gabri vond ik ook erg goed, en De Mul en Babel speelden ook heel behoorlijk. Zal me niets verbazen als Ten Cate zo doorgaat. Davids speelde niet bijzonder, maar wel gewoon degelijk.
En ik vond Ogararu en met name Emanuelsson wel heel zwak.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
Davids over Buijs:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer
Waar hoorde je datquote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
Davids over Buijs:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer
Thnxquote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd.
Gewoon bij Tele2, zal vanavond ook wel bij de Wedstrijden komenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Waar hoorde je dat? Ik heb gvd Tele2 voetbal maar na deze wedstrijd komen geen interviews
![]()
Iemand trouwens een gifje van Davids&Leo bij Buys?
Ja, maar Downstairs is down. Ik post, als die site het weer doet, wel alle goals + sfeer + andere dingenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik vond Babel best aardig spelen hoor. Z'n aannames waren iig al een stuk beter, en hij kaatste af en toe goed. Had zelf ook een aantal behoorlijke acties. En Perez moet gewoon in de basis!quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef Roi het volgende:
[..]
de Mul begint me ook steeds meer te bevallen, had in het begin het idee dat hij een "trap-naar-voren-hol-d'rachteraan-buiten" was, maar vandaag liet ie zien dat ie ook technisch erg sterk is....quote:Op zondag 4 februari 2007 14:33 schreef JeroenV het volgende:
Leo vond ik ook niet slecht spelen hoor
Inderdaad, had nooit verwacht dat hij zich in de basis zou spelen, en ik was altijd wel sceptisch over hem. Maar zoals ik hem vandaag zag speelde hij gewoon goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
de Mul begint me ook steeds meer te bevallen, had in het begin het idee dat hij een "trap-naar-voren-hol-d'rachteraan-buiten" was, maar vandaag liet ie zien dat ie ook technisch erg sterk is....
Hopelijk krijgt dat geen staartje meerquote:
Geweldig...quote:
Bij de uitwedstrijd viel Stam na 20 minuten uit....quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef twi het volgende:
Jaap Stam wordt dus toch node gemist. Bij de uitwedstrijd merkte je dat niet omdat Feyenoord echt zwak was. Nu konden ze nog iets weerstand bieden en werd het gelijk 3, 4 keer gevaarlijk.
Uit deed Stam ook maar heel kort mee.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef twi het volgende:
Jaap Stam wordt dus toch node gemist. Bij de uitwedstrijd merkte je dat niet omdat Feyenoord echt zwak was. Nu konden ze nog iets weerstand bieden en werd het gelijk 3, 4 keer gevaarlijk.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Overigens was het dacht ik al na 5 minuten toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bij de uitwedstrijd viel Stam na 20 minuten uit....
Sorry, ik zit weer half te lezenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk. Overigens was het dacht ik al na 5 minuten toch?
Haha, mooi team is dat.quote:
Om het maar als eerst te gaan roepen: zou er al vraag zijn naar DVD's eigenlijk?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:41 schreef StarGazer het volgende:
En zo winnen we voor het eerst sinds 1997-1998 twee keer in een seizoen van Feyenoord.
Werd wel weer tijd.
Idd.. 3 keer was hij zo slecht dat hij scoorde?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik vond het een goede wedstrijd. Alleen af en toe Sneijder..
Maar het belangrijkste is dat we nog maar 5 punten achter staan! En Feyenoord verslagen hebben!
Speelde idd geweldig.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Henk vond Gabri de beste.
Kan ik mij wel in vinden.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Henk vond Gabri de beste.
Wtf manquote:Op zondag 4 februari 2007 14:46 schreef StarGazer het volgende:
Hahaha wat de neuk is dit nou weer
http://www.youtube.com/watch?v=KW_xHnZll7o
'simpley the best'quote:Op zondag 4 februari 2007 14:46 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:46 schreef StarGazer het volgende:
Je sigquote:
We hebben ook meteen een nieuwe topscorer met Sneijderquote:Op zondag 4 februari 2007 14:49 schreef Jajong het volgende:
Zo zie je maar weer, we hebben onze sterverdediger en topscorer niet eens nodig tegen Feyenoord.
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:46 schreef StarGazer het volgende:
Idd we krijgen een luxe probleem zoquote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef Chadi het volgende:
Perez was ook om van te smullen..
Nee hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik je sig overneem?![]()
Rosales kreeg z'n laatste paar minuten in het Ajax shirt johquote:Op zondag 4 februari 2007 15:04 schreef Chadi het volgende:
En toch vind ik dat Huntelaar erin had moeten komen ipv Rosales.
Dat filmpje is hier nog noooooit gepost.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TwkPOIR5klg
Lindenbergh viel idd goed in, was even bang dat Vincken hem voorbij zou spurten maar hij stelde zich goed op.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Toch wel goed dat Lindenbergh niet is vertrokken. Altijd goed, een speler die op meerdere posities taakbewust kan spelen.
Dat was echt aan alles te merken inderdaad. Die zit morgen in Argentiniequote:Op zondag 4 februari 2007 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Rosales kreeg z'n laatste paar minuten in het Ajax shirt joh
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:18 schreef jna het volgende:
http://www.fcupdate.nl/co(...)yenoord/fotos/11730/
"Gaat het Erwin?"
Mooie foto.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:23 schreef Jasza het volgende:
http://www.fcupdate.nl/co(...)yenoord/fotos/11732/
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:18 schreef jna het volgende:
http://www.fcupdate.nl/co(...)yenoord/fotos/11730/
"Gaat het Erwin?"
Zal best meevallenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef MaxC het volgende:
Vond Davids soms ongelukkig, af en toe dom balverlies. Tegen PSV of Werder zijn dat doelpunten
quote:Babel lijkt een blijvertje te worden in de spits
Afgaande op de woorden van Henk ten Cate lijkt Babel Huntelaar voorlopig uit de basis verdreven te hebben. De Ajax coach was zeer te spreken over het spel van Ryan Babel. 'Ik vond hem heel goed spelen. Hij bereidde de tweede en derde goal voor en zette continu druk. Door hem kon Wesley Sneijder ook excelleren deze wedstrijd. Al vond ik Gabri onze beste man vandaag.'
'Klaas-Jan heeft een fantastisch seizoen gehad vorig jaar. Dit jaar heeft hij het niet makkelijk, mede door alle media-aandacht. En hij heeft overal moeten opdraven om prijzen in ontvangst te nemen. Dat is niet makkelijk voor zo'n jonge jongen. Hij is dit jaar wat minder in vorm. En wij kunnen nu varieren in het centrum door de komst van Leonardo.'
Flikker toch op joh, Leo speelde prima en heel erg dreigend. Voor sommige mensen kan ie gewoon bij voorbaat al niks goed doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
Leo mag weer uit de basis van mij, was 1 van de mindere vandaag. Babel was niet zo goed maar gaf wel 2 lekkere assists.
AFCA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |