En waarom dan in godsnaam? Heeft Huub geweld gebruikt? Nee. Heeft Huub iets uitgelokt? Ja, maar dat doet Nathanael zelf ook al tijden. Waarom moet Huub er dan in godsnaam uit van jou?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:02 schreef Kinga het volgende:
Nou heb alles een beetje half half terug gelezen en terug gekeken. Als ze echt fair zijn, liggen ze er allebei uit.
ik weet welke je bedoelt!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef Therannosaurus het volgende:
Amanda lijkt eigenlijk best wel op zo'n stoffen pop met een heel groot hoofd en kuiltjes in de wangen, volgens mij kwamen die uit de kool en wij noemden ze dan ook altijd kolenpoppen. Echt te rot dat ik er nu geen plaatje van kan vinden, want de gelijkenis is werkelijk treffend![]()
Ik twijfel over het laatste schop(je) van Huub, was die nou toch niet raak?quote:scanman01 - zondag 4 februari 2007 @ 15:04
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:02 schreef Kinga het volgende:
Nou heb alles een beetje half half terug gelezen en terug gekeken. Als ze echt fair zijn, liggen ze er allebei uit.
En waarom dan in godsnaam? Heeft Huub geweld gebruikt? Nee. Heeft Huub iets uitgelokt? Ja, maar dat doet Nathanael zelf ook al tijden. Waarom moet Huub er dan in godsnaam uit van jou?
Ik vind dat je in zo'n situatie niet 1 persoon als schuldige kan aanwijzen. Dus dan maar allebei eruit. Begrijp me niet verkeerd, zou het echt kut vinden als Huub eruit moest.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom dan in godsnaam? Heeft Huub geweld gebruikt? Nee. Heeft Huub iets uitgelokt? Ja, maar dat doet Nathanael zelf ook al tijden. Waarom moet Huub er dan in godsnaam uit van jou?
schreeuw niet zo...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:03 schreef partyyboyy het volgende:
NMJAJAJAJA AJAX GEWONNEN AJA!!! ZEG HET MAAR BARTJUHH!!!
Uitlokken mag toch in de GK? Dit begon door dat Nl Huub wilde uitlokken door zijn ex een hoer te noemen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind dat je in zo'n situatie niet 1 persoon als schuldige kan aanwijzen. Dus dan maar allebei eruit. Begrijp me niet verkeerd, zou het echt kut vinden als Huub eruit moest.
Dat hebben ze gisteren al gedaan, ze hebben nadat Huub gisteren belde niks ermee gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 15:09 schreef tutjehola het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat ze wachten tot die twee elkaar aanvliegen zodat ze er allebei uit moeten?
Dan snap ik die mening niet. Huub heeft zitten uitdagen ja, maar dat doet Nathanael zelf al vele weken. Gistermiddag heeft hij nog een poging gedaan om Huub aan te zetten tot fysiek geweld. Ook dat is absoluut niet bestraft. Vannacht was het andersom en Nathanael ging in de fout. Nathanael heeft dus verloren.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind dat je in zo'n situatie niet 1 persoon als schuldige kan aanwijzen. Dus dan maar allebei eruit. Begrijp me niet verkeerd, zou het echt kut vinden als Huub eruit moest.
Komt dit uit de mond van Amanda? Dan neem ik het met een beste korrel zout.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef noekje het volgende:
Haar zus was dus in elkaar geslagen door haar exvriend. Daar heeft haar zus een hersenbloeding aan overgehouden.
Heftig zeg!
Nathanael eruit!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan snap ik die mening niet. Huub heeft zitten uitdagen ja, maar dat doet Nathanael zelf al vele weken. Gistermiddag heeft hij nog een poging gedaan om Huub aan te zetten tot fysiek geweld. Ook dat is absoluut niet bestraft. Vannacht was het andersom en Nathanael ging in de fout. Nathanael heeft dus verloren.
Op de talpa site staat ook dat ze van niets weten.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:13 schreef bunnyma het volgende:
Heeft iemand trouwens met eigen oren gehoord dat NL zijn 24 uur aanvroeg.
Ik kreeg de indruk dat hij weer blufte.
Prima psychologenvoer, zeker....als ik afstand kon nemen, maar dat kan ik niet, ik walg van die mensenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:03 schreef Xenia het volgende:
[..]
Op zich wel interessant voer voor psychologen. Kan niet anders dan dat die elkaar dan het leven zuur gaan maken.
Nog even en NL is dood gegaan tijdens het "vechten".. Overdrijven is ook een vak zeg..quote:Op zondag 4 februari 2007 15:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Amanda die is echt erg. Huub heeft nu NL heel bruut bij zijn keel gegrepen en zijn hoofd tegen de muur geslagen.![]()
Koreaanse roots?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik eet mijn hond op als dat niet zo is![]()
Is ze niet in de waar met zichzelf, en dat ze daardoor een hersenbeschadeging heeft opgelopen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef noekje het volgende:
Haar zus was dus in elkaar geslagen door haar exvriend. Daar heeft haar zus een hersenbloeding aan overgehouden.
Heftig zeg!
Nena heeft ook eens iets genoemd dat er iemand het ziekenhuis in was geslagen door een ex. Hier werd toen gedacht dat het om Amanda ging maar het gaat dus om haar zus.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt dit uit de mond van Amanda? Dan neem ik het met een beste korrel zout.
Volgens mij wilden ze er gewoon iemand in die met haar tieten bloot zou gaan. Ilona zei zelfs gisteren dat ze haar dat hebben gevraagd en dat dat de reden is dat ze erin zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:13 schreef Danny het volgende:
Het vertrek van Nena was logisch, maar een enorme domper op het programma. Amanda is de slechtste vervanger die ze er ooit in hadden kunnen zetten, maar goed, niks aan te doen.
veeg me op ...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en Brian wauwelt weer over respect tegen Amanda ... wiens beste vriendin door deze siegoot met regelmaat een kankerhoer werd genoemd en onder de wijn werd gegooid. Brian is echt de persoon die het over respect mag hebben ja ....
Niet dat ik weetquote:
Dat nog niet, maar hij lag wel bijna in comaquote:Op zondag 4 februari 2007 15:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nog even en NL is dood gegaan tijdens het "vechten"..
Zoals Amanda binnen no time een verhaal steeds erger weet te maken, vraag ik me af waar bij haar de waarheid ligt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef noekje het volgende:
Heftig zeg!
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:13 schreef Danny het volgende:
Ik was al afgehaakt na de - imo nog steeds betaalde - brief van Wilgo waardoor Natasia gewoon kon blijven, en natuurlijk de voortrekkerij van de redactie tov Natasia, maar doordat Huub op dat moment lekker los begon te komen ben ik half/half (veel minder enthousiast dan ervoor) blijven hangen.
Het vertrek van Nena was logisch, maar een enorme domper op het programma. Amanda is de slechtste vervanger die ze er ooit in hadden kunnen zetten, maar goed, niks aan te doen. Vertrek van Nena was op zich terecht. Net als het vertrek van NL zou zijn.
Als Huub OOK weg moet dan vind ik dat beslist ONterecht en ben ik er klaar mee. De rest van de bewoners wekken geen enkele vorm van interesse bij me. Helemaal niet als er niemand tegenover staat die een beetje balans kan brengen (en humor).
Jij weet ook niets...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Weet ff niet of of waar ik deze geplaatst heb had...
[afbeelding]
Wat een fucking laffe lul is dat zeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef bunnyma het volgende:
Brian vlucht naar de paardenbak voordat bekend wordt dat hij de beauty-case heeft verstopt.
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar hij lag wel bijna in coma
Hoorde ik 'm nu zeggen dat ie de paarden ging trekken?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef bunnyma het volgende:
Brian vlucht naar de paardenbak voordat bekend wordt dat hij de beauty-case heeft verstopt.
quote:Copycat - zondag 4 februari 2007 @ 15:16
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef bunnyma het volgende:
Hoorde ik 'm nu zeggen dat ie de paarden ging trekken?
niet aftrekken hoop ik? Ja je weet het niet met de Braaajen hoor, dat is een heel raar mannetje...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij ging het ook iets te snel allemaal, had echt zoiets van "wat gebeurd er nu?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef avonne het volgende:
Het is trouwens niet zo vreemd dat Amanda en Bart het zich niet goed herinneren.
Vannacht waren een stuk of 20 fokkers getuige, waarvan er 16 zeiden "watskebeurt?" en 3 met een verkeerd verhaal kwamen, en naar ik meen, eentje die zei dat Nathanael begonnen was.
Toch grappig, dat dus 95% een onbetrouwbare getuige blijkt te zijn.
"De paarden ging trekken". Er staat nog maar een paard en dat is een merry en nog zwanger ook, ik dacht te verstaan dat hij in de paardenbak ging trekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |