Nee, ik doe ook been/ armspieroefeningen. Pure buikspieroefeningen totaal 2,5 uur per week ofzo. Maar het is volgens mij belangrijker te zorgen dat je je vet kwijtraakt, anders zie je er niks van.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef scrub_nurse het volgende:
3x per week een uur + elke dag n kwartier? dus 3x per week train je dan een uur en n kwartier?
en zijn dat dan alleen buikspieroefeningen?
Dus met ANY buikspieroefening krijg het effect als op dat bikini plaatje..lijkt me niet tochquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef koudhier het volgende:
het verschil op de plaatjes komt niet alleen door hoge of lage buikspieren te trainen sarahD, die vrouw op foto 1 traint haar buikspieren duidelijk al iets langer en intensiever dan de vrouw op foto 2.
Je kan gewoon alle buikspieroefeningen doen zonder bang te hoeven zijn er ineens zoals foto 1 uit te zien
Jij spreekt vast uit ervaring ...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef Little_Angel het volgende:
Lijkt me wel....
Het ligt aan hoe veel vet je nu hebt, hoe je traint en vooral hoe je eet...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil ook dolgraag zo een buikje.. Vraag me alleen af hoe lang het zal duren voordat je zoiets hebt, stel je voor je traint drie keer per week fitniss en krachttraining?
bf%?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:23 schreef Mr.J het volgende:
Zorg eerst maar eens dat je bf% richting 14% gaat.
Buikspieroefeningen zelf zijn overrated.
Dat ze overrated zijn, zou ik niet te hard roepen, maar om een plat buikje te krijgen zul je eerst vet moeten verbranden inderdaad. Als je droog genoeg bent, ga je vanzelf de spieren zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:23 schreef Mr.J het volgende:
Zorg eerst maar eens dat je bf% richting 14% gaat.
Buikspieroefeningen zelf zijn overrated.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |