abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45992347
ts waarom had je het dan zelf niet gedaan als je achteraf zegt
dat je dat wel kon als je een brug had gehad?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_45992360
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik weet dat in mn Saab en in de Peu 205 van mn zus gewoon van voor naar achter flexibele slang zit. Nooit wat van gehoord. Volgens mij ben je verkeerd geinformeerd.
Bij mijn 850 is het ook flexibel. Heel normaal hoor.
pi_45993496
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef PeuRac het volgende:

[..]

De 924 is de meest ondergewaardeerde Porsche ooit!! Zeker in de S uitvoering is het echt een geweldige auto om in de rijden, dankzij de gekantelde in lengte richting achter de vooras geplaatste 2 cilinder en transaxle achterwiel aandrijving heeft een 924 de meest ideale opstelling voor een goede wegligging. Deze heeft de 924 dan ook.
Heeft geen zin, toch alleen maar zeikerds op dit forum

Auto is niet duur, dus zal wel niks zijn...
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef veldmuis het volgende:
pwnd
Ach, een sletje in m'n auto topic
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ik vind je ook een zeikerd. 100 euro is 1 uur werken voor een dure garage. Zeg dat deze 60 euro per uur vraagt, 30 euro materiaal kosten, de brandstof..

Doe het in het vervolg zelf.
Zeg, pauper, vraag ik ergens in dit topic wat ik volgende keer zou moeten doen?
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef zhe-devilll het volgende:
ts waarom had je het dan zelf niet gedaan als je achteraf zegt
dat je dat wel kon als je een brug had gehad?
Omdat ik met geen mogelijkheid een brug ter beschikking had op dat moment. Overig onderhoud heb ik samen met een vriend van me gedaan namelijk.
pi_45993557
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:21 schreef $tranger het volgende:
Zeg, pauper, vraag ik ergens in dit topic wat ik volgende keer zou moeten doen?
Jij bent de pauper hier, jij huilt om een paar euro.
pi_45994067
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Jij bent de pauper hier, jij huilt om een paar euro.
Beter ga je leren begrijpend lezen, VMBO kutkind
  maandag 5 februari 2007 @ 00:09:30 #31
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_45995070
quote:
Omdat ik met geen mogelijkheid een brug ter beschikking had op dat moment. Overig onderhoud heb ik samen met een vriend van me gedaan namelijk.
Waarom huur je niet gewoon een brug voor een tientje per uur. Vrijwel niemand heeft zo'n ding staan, daarom kun je ze huren.
Schaap
pi_45995257
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Een Bovag garage mag dat pas als de auto minimaal 3dagen na de afgesproken datum wordt opgehaald. Die drie dagen mogen dan wel meegerekend worden.
volgens mij is een bedrijf wat wordt aangemerkt als Klusturk niet echt BoVag... maar goed...
pi_45998779
quote:

Heeft geen zin, toch alleen maar zeikerds op dit forum
Niet alleen op dit forum. Ook hier word je danig afgeplast!

Gratis lesje: Word is hier zonder -t omdat je erachter staat
Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now!
pi_45999895
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Bij mijn 850 is het ook flexibel. Heel normaal hoor.
Is (bv op de gallerij) vaak geperste slang. Dus binnen en buitenmantel.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_45999978
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:44 schreef geelhoed het volgende:

[..]

Ontroerend dat je toegeeft dat op ook op dat forum oneindig veel bedplassers zitten. Zeiken, zeiken, zeiken, maar inhoudelijk reageren zit er niet in. Ik heb gelukkig nog eens wat verder gekeken en niet alleen mijn topic is daar het slachtoffer van, dus ik vat het maar niet persoonlijk op

En tja, op het moment dat er idd niks zinnigs meer te zeggen is krijg je natuurlijk weer het standaard gezeik over spelfouten. Gelukkig ben ik de enige die spelfouten heeft gemaakt en gelukkig hebben we figuren als jij om me daar op te wijzen.
pi_46000075
Je kan ook gewoon afdingen. Het is tenslotte een Turk, dat is normaal in zijn cultuur.
pi_46000264
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef $tranger het volgende:

[..]

En tja, op het moment dat er idd niks zinnigs meer te zeggen is krijg je natuurlijk weer het standaard gezeik over spelfouten. Gelukkig ben ik de enige die spelfouten heeft gemaakt en gelukkig hebben we figuren als jij om me daar op te wijzen.
Jij bent toch degene die op dat andere forum je zo uitgebreid ergert aan de sleutelturk die niet in fatsoenlijk Nederlands kan uitleggen wat ie heeft gedaan ?

Jij kan je probleem niet eens uitleggen in fatsoenlijk Nederlands.
Die sleutelturk past zich aan aan jouw niveau.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_46000380
Ik vind vooral deze erg leuk:
quote:
buiten beschouwing gelaten dat wetenschappelijk is bewezen dat er een intellegentie verschil zit tussen verschillende rassen.
Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now!
  maandag 5 februari 2007 @ 10:25:17 #39
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46000465
moet je ook geen 924 kopen ,die krengen zijn langszaam, reteduur in onderhoud, lelijk en het is niet eens een echte porsche.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46000646
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:14 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Jij bent toch degene die op dat andere forum je zo uitgebreid ergert aan de sleutelturk die niet in fatsoenlijk Nederlands kan uitleggen wat ie heeft gedaan ?

Jij kan je probleem niet eens uitleggen in fatsoenlijk Nederlands.
Die sleutelturk past zich aan aan jouw niveau.
Snap jij het verschil tussen spelfouten maken en niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheersen?
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef Pumatje het volgende:

moet je ook geen 924 kopen ,die krengen zijn langszaam, reteduur in onderhoud, lelijk en het is niet eens een echte porsche.
Interessant, namelijk prijs en onderhoud geen van alle de reden geweest om deze auto te kopen...

Weet niet wat je er van weet, maar blijkbaar nogal weinig. De 924 heeft 90% techniek van de volkswagen golf, kever en Audi 100 aan boord. De techniek is simpel en betrouwbaar en de onderdelen over het algemeen goedkoop.
pi_46001110
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef Pumatje het volgende:
en het is niet eens een echte porsche.
Het gekke is dat men in Zuffenhausen dat nooit heeft geweten en sterker nog, dat ook thans nog niet weet. Maar ja, wat weten zij er nou van...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_46001157
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:38 schreef $tranger het volgende:

Wordt ik uiteindelijk gebelt, krijg ik te horen dat het 120 euro gaat kosten omdat het speciale leidingen waren. Er van uitgaande dat het dan ook echt superbijzonder was akkoord gegaan. En gister zou ik de auto komen ophalen. Op de bon die ik kreeg stond alleen 130 euro en verder geen specificatie van wat er waaraan is gebeurd...
Je hebt om een prijsopgaaf gevraagd. Die heb je gekregen. De garage mag nog 20% boven die prijs uitkomen voordat je mag gaan klagen.

Ergo: je staat niet sterk.

Ik vind de totaalprijs ook niet zo heel hoog.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:32:24 #43
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46001979
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:35 schreef $tranger het volgende:

[..]

Snap jij het verschil tussen spelfouten maken en niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheersen?
[..]

Interessant, namelijk prijs en onderhoud geen van alle de reden geweest om deze auto te kopen...

Weet niet wat je er van weet, maar blijkbaar nogal weinig. De 924 heeft 90% techniek van de volkswagen golf, kever en Audi 100 aan boord. De techniek is simpel en betrouwbaar en de onderdelen over het algemeen goedkoop.
noem je net 3 merken op waar ik nooit en never een auto van zal willen kopen.
pi_46001986
Wat is het nou het probleem? De garage belt en je krijgt te horen dat het 120 euro gaat kosten. Vervolgens ga je je auto ophalen en blijkt het uiteindelijk 130 euro te kosten, met het excuus dat er 5 liter benzine is bijgevuld. En vervolgens ga je me een partij lopen zeiken.
Of het een redelijke prijs is of niet doet helemaal niet ter zaken, voor getzelfde geld hadden ze 500 euro kunnen rekenen, als jij er akkoord mee gaat moet je niet achteraf opeens gaan lopen zeuren.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:55:56 #45
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_46002576
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:44 schreef geelhoed het volgende:

[..]

hehe daar gaat het ook lekker!
  maandag 5 februari 2007 @ 12:20:16 #46
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46003221
Ik snap het wel, hij voelt zich enkel gewoon opgelicht zoals elke normale ziel hier zich zo zou voelen als je word gebeld, waarna je akkoord gaat met 120 euro.

dan naar de garage gaat en vervolgens aan de "monteur" vraagt wat het gekost heeft, en hij zegt met een lach ja 10euro per meter slang, en er gaat 3 meter op plus wat slangklemmen en 5 liter benzine.

Dat is voor jou veel, maar voor een garage doodnormaal bedrag.
Les die je hieruit trekt, niet meer naar garage gaan.

ik vind zelf ook dat ze die garage salarisen dik overraten en er komt nog wel een keer dat de garages verlies gaan maken allemaal omdat ze belachelijke tarieven ( 65 eur t uur ) noteren.

Meestal is het zo, is iets schaars kost het veel geld.. of het nu een product of een dienst is. Maar aangezien er per jaar duizenden mboérs afstuderen met wat autotechniek en in een garage willen werken en er meer autogarages zijn dan ziekenhuizen kost een gemiddelde schadereparatie meer dan een gemiddelde handeling in een ziekenhuis.

Soort kartelafspraken.. moeten we idd eens een x vanaf
pi_46003551
Ik zag het volgens mij niet langskomen, maar er wordt alleen maar gepraat over materiaal en loonkosten. Ik denk dat die man ook een ruimte nodig heeft om de klussen heeft, een voorraad heeft, kennis, een administratie heeft blablabla. een bedrijf hebben kost ook geld en daar betaal je ook voor. De zogenaamde overheadkosten.

ps ik heb verder geen verstand van techniek maar als ik hoor dat materiaal 5 tientjes is en loonkosten vor een halfuurtje 45 euro is lijkt totaal 130 euro mij niet heel veel. Het kan vast goedkoper want we blijven nederlands maar aburd lijkt me het niet.
pi_46003652
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef Pumatje het volgende:

[..]

noem je net 3 merken op waar ik nooit en never een auto van zal willen kopen.
hij noemt 2 merken en 3 modellen op
  maandag 5 februari 2007 @ 12:44:20 #49
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_46003786
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef TSPO het volgende:
Ik zag het volgens mij niet langskomen, maar er wordt alleen maar gepraat over materiaal en loonkosten. Ik denk dat die man ook een ruimte nodig heeft om de klussen heeft, een voorraad heeft, kennis, een administratie heeft blablabla. een bedrijf hebben kost ook geld en daar betaal je ook voor. De zogenaamde overheadkosten.

ps ik heb verder geen verstand van techniek maar als ik hoor dat materiaal 5 tientjes is en loonkosten vor een halfuurtje 45 euro is lijkt totaal 130 euro mij niet heel veel. Het kan vast goedkoper want we blijven nederlands maar aburd lijkt me het niet.
Overheadkosten moeten gewoon in het werkplaatstarief zitten. Verder is TS akkoord gegaan met die 120 euro telefonisch, dus dan sta je niet echt sterk. Jammer maar helaas en een les voor de volgende keer.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_46004050
sorry maar ik vind het super goedkoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')