Je past perfect in het profiel!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en aangezien ik toch al de hele dag voor m'n pc hang om te kijken naar DGK kan ik er net zo goed zelf gaan zitten. Gegarandeerd ochtendhumeur, er kunnen een paar kilo's af, heb twee vervelende kinderen waar ik even buiten kan, ben al lang getrouwd met dezelfde dus sta open voor nieuwe indrukken, heb een hele grote bek en gebruik ik de ergste ziektes als werkwoorden ... ik zou zeggen, laat de limo maar komen
Hij kan nu zijn zoontje niet meer uitnodigen als hij in het ziekenhuis ligt. Dat vind ik wel iets waar je kwaad over mag worden!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef Cungy het volgende:
LOL
Nathanel heeft de 24uur aangevraagd omdat zijn puntjes zijn gestolen....aah kereltje toch ahhaa
Stuur je me dan af en toe een kaartje Sebi ? .... dan help ik Natasia voor je over de rooiequote:Op zondag 4 februari 2007 13:27 schreef Sebi het volgende:
[..]
Je past perfect in het profiel!Succes daar, ik ga je volgen!
![]()
glukkig hebben we de beelden nogquote:Op zondag 4 februari 2007 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael: Enge jongen, hij heeft zichzelf echt niet in de hand.
Nathanael: Die trap van Nena naar Brian was minder hard dan de trap die hij mij heeft gegeven.![]()
![]()
Nathanael noemt zijn 24 uurs aanvraag nu wel "misschien wat over de top", dus hij heeft het wel door. Die kontaktpunten zijn zo erg, ivm een eventueel ziekenhuisbezoek aan zijn zoontje.
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Hij kan nu zijn zoontje niet meer uitnodigen als hij in het ziekenhuis ligt. Dat vind ik wel iets waar je kwaad over mag worden!
Nee, zeg dat het niet waar is, Dat heeft hij toch niet echt gezegd hè??? Huub raakte hem verdomme niet eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael: Enge jongen, hij heeft zichzelf echt niet in de hand.
Nathanael: Die trap van Nena naar Brian was minder hard dan de trap die hij mij heeft gegeven.![]()
![]()
Uiteraard! En als ze zich met z'n allen tegen je keren denk ik dat er nog wel meer FOKkers een kaartje sturen. En die belofte mbt Natasia houd ik je aanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Stuur je me dan af en toe een kaartje Sebi ? .... dan help ik Natasia voor je over de rooie
Gelukkig zit hij dan al lang niet meer in het spelquote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Hij kan nu zijn zoontje niet meer uitnodigen als hij in het ziekenhuis ligt. Dat vind ik wel iets waar je kwaad over mag worden!
Dat in wurghouding naar buiten trekken was veel heftiger wat mij betreft.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Elke keer als NL zijn verhaaltje doet laat hij zijn eigen schop weg. Er zit wat los in zijn hersens. Hij is het helemaal vergeten. Als hij het nog wel wist had hij toch niks aan hoeven vragen?
Amanda is een stinksnol met een grafstem en het IQ van een smerige onderbroekquote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda speelt een geniaal spel, ze is op de hoogte van dat beautycaseverhaal, en ondanks dat zegt ze aan Nathanael dat punten jatten zooooooooooooo kinderachtig is.
Ze is dus ontzettend slim.![]()
Mee eens... Ilona doet nou werkelijk geen vlieg kwaad. Des te zuurder vind ik het dan, dat die Schijtkop van een Braaajjjen die beautycase zonodig moet verstoppen..quote:Op zondag 4 februari 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
Ik vind Ilona een goed mens. Ik weet dat ze misschien te nietszeggend is maar het is gewoon een lief mens.
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Katewalker het volgende:
Dat gedoe met die punten is begonnen toen ze punten van Huub in de koffer van nathanael hadden gestopt. ( en daarvoor hadden ze al eens een geintje uitgehaald met de punten van Stefan) Daarna is Huub er mee begonnen...dit is nu de tweede keer dat Huub die punten van nathanael heeft weg genomen...
Huub blijft ze gewoon steeds terug pakken met hun eigen geintjes...inclusief het uitlokken van fysiek geweld....BBNN vinden dat zij van alles mogen uithalem maar ojee als ze zelf het slachtoffer worden...stelletjes losers zijn het...
HUUB MOET BLIJVEN!
Jij bent net zo'n zuiger als Nathanael...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van dat hij er nog in zit. Na die wurggreep had hij echt op staande voet eruit gemoeten wat mij betreft. Ongelooflijk dat hij er nog steeds zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, de wanhoopstaktiek van Nathanael is duidelijk, nadruk leggen op zijn gestolen punten, en zodoende met opgeheven hoofd de villa kunnen verlaten.
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Amanda is een stinksnol met een grafstem en het IQ van een smerige onderbroek
En daar lult hij ook niiet over...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat in wurghouding naar buiten trekken was veel heftiger wat mij betreft.
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Amanda is een stinksnol met een grafstem en het IQ van een smerige onderbroek
BBNN is inmiddels wel BBNNA geworden trouwensquote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Katewalker het volgende:
Dat gedoe met die punten is begonnen toen ze punten van Huub in de koffer van nathanael hadden gestopt. ( en daarvoor hadden ze al eens een geintje uitgehaald met de punten van Stefan) Daarna is Huub er mee begonnen...dit is nu de tweede keer dat Huub die punten van nathanael heeft weg genomen...
Huub blijft ze gewoon steeds terug pakken met hun eigen geintjes...inclusief het uitlokken van fysiek geweld....BBNN vinden dat zij van alles mogen uithalem maar ojee als ze zelf het slachtoffer worden...stelletjes losers zijn het...
HUUB MOET BLIJVEN!
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef PteV het volgende:
Heeft er iemand een pic van NL's blauwe plek?
Ja, nouja, zeg nou zelf, de kans om zo'n typecursus te doen krijg je maar 1x in je leven natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 13:34 schreef Dogga het volgende:
Fantasia wilt nog 7 maanden blijven
PFFFFF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |