Nee. Ik heb nog even in Nijmegen gewoond.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:48 schreef Lienekien het volgende:
De overgang naar de grote stad was best moeilijk, hè?
Nu heb je jezelf verraden, Dromenvanger.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het is grappig. Drie mensen van die foto wonen in Amsterdam en ze staan allemaal heel dicht bij elkaar. Dat kan geen toeval zijn. De heilige drie-eenheid misschien? Ik als Alles en Niets, de knappe als eh.. het Wereldlijke Goddelijke, en de minder knappe als euh.. Geestelijke Geweldigheid.
-edit-quote:Op zondag 4 februari 2007 12:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nu heb je jezelf verraden, Dromenvanger.
Helaas heb ik de logs niet meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:50 schreef dwerg het volgende:
Yep, dé foto.
Er is een samenvatting, maar die is uiterst summier.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:50 schreef Gellius het volgende:
Helaas heb ik de logs niet meer.
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:54 schreef Gellius het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ben jij Para, IAArmen?
quote:144808 <Poep> vrijdagavond hè...
144811 <Poep> als je dan ev naar het station komt
144814 <Poep> kunnen we dan haasj eover spleen.
144825 <Gellius> Vrijdag zit ik in de kroeg, man.
144908 <Poep> ja nou en?
144911 <Gellius> Dan hebik geen tijd om met dikke kinderen te spelen.
144911 <Poep> vrijdag zit ik ook ergens anders.
144914 <Poep> dan kan je wel even langskomen.
144915 <Poep> DIK!?
144916 <Poep> wie is enr ou diK!/
144918 <Poep> oude vetlap.
144919 <Gellius> Jij.
144928 <Gellius> IK ben slank, pope.
145008 <Gellius> Rank.
145011 <Gellius> Licht.
145017 <Gellius> Wendbaar.
145021 <Gellius> Sierlijk.
145026 <Gellius> Een arabesk.
145031 <Poep> haha.
145035 <Poep> je bent een dikke lomperik.
145041 <Gellius> Wel-nee.
145042 <Poep> een bolle sukkel.
145045 <Gellius> Ne ehoor.
145046 <Poep> ik ben een fijne cherub.
145105 <Gellius> Jij bent eenvies papmannetje met vijf onderkinnen en een slechte adem.
145117 <Poep> ik ga! tot dadleijk vieze proleet.
145119 * Poep has quit IRC (Quit: Poep)
145120 <Gellius> Jij hebt putjesdijen.
145124 <Gellius> .
Wat zou het moeten bewijzen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nog even voor Lienekien:
http://fotoboek.fok.nl/user/11923/46/25#1094711
http://fotoboek.fok.nl/user/11923/46/25#1085772
http://fotoboek.fok.nl/user/11923/45/25#986717
Het is geen sluitend bewijs, maar wel een hint.
De OMHP. Tuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Gellius het volgende:
Dat IR en Pope elkaar proberen te ontlopen in de OMHP, Lienekien. Dat kan niet met klonen.
Wat kan mij die oetlul schelen? Ik draai me dagelijks om in mijn graf, denk je dat dat fijn is?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Couperus zou zich omdraaien in zijn graf.
Doe es norrrmaaaaaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat kan mij die oetlul schelen? Ik draai me dagelijks om in mijn graf, denk je dat dat fijn is?.
Euh, nee. Ik heb eerst geneeskunde gedaan en filosofie ben ik om heel andere redenen gaan doen dan affectie met IRC-kanalen, maar daar ga ik niet op in.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef Lienekien het volgende:
En dat IRC-gedoe heeft je geïnspireerd om... wijsbegeerte te gaan studeren?
Dat was even vermakelijk om doorheen te scrollen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:54 schreef dwerg het volgende:
Er is een samenvatting, maar die is uiterst summier.
Verzamelpunt geniale #filosofie quotes. Deel 1.
Dat zou een mooie grafrede zijn!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat was even vermakelijk om doorheen te scrollen.
Eh? Ik studeer filosofie, ja, hoezo.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Maar dus wel filosofie.
Gokje.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Eh? Ik studeer filosofie, ja, hoezo.
Fuck you. Jij studeerde zeker rechten of fysiotherapie. Onee, ahomosofie.quote:
Wat nou, 'fuck you'? Dat vind ik nou zo vervelend aan jou, hè, dat gratuite gescheld van jou.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Fuck you. Jij studeerde zeker rechten of fysiotherapie. Onee, ahomosofie.
Waarom!? Leer eens integreren in het hedendaagse!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou, 'fuck you'? Dat vind ik nou zo vervelend aan jou, hè, dat gratuite gescheld van jou.
Nee, dank je.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Waarom!? Leer eens integreren in het hedendaagse!
Wat slap, Pope.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Fuck you. Jij studeerde zeker rechten of fysiotherapie. Onee, ahomosofie.
Edit: Sorry, ik was vergeten dat de universiteit in jouw jeugd nog niet uitgevonden was.
En ik stónd niet eens op een teen. Ik gokte alleen maar naar je studie, zonder enig waardeoordeel.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nouja nouja, Oké oké, Misschien, misschien, Heel misschien, heel erg misschien... Ben ik soms wat snel op mijn teentjes getrapt.
Ja, maar... Maar... Ja, ik weet het ook niet, het spijt me zo Lienekien, je hebt het niet verdiend.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik stónd niet eens op een teen. Ik gokte alleen maar naar je studie, zonder enig waardeoordeel.
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:12 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, toen ik studeerde bestond mijn universiteit 375 jaar.
Nee, daar klopt niet veul van.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat vind ik een rare conclusie. Ik loog, dus ik kan dat niet. Beetje het probleem van de man die zegt dat 'ie altijd liegt enzo snapje.
a) Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:22 schreef Augustina het volgende:ZIjn jullie nu werkelijk jullie hele zondagmiddag op Fok! aan het besteden?
En wat dan nog?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:22 schreef Augustina het volgende:ZIjn jullie nu werkelijk jullie hele zondagmiddag op Fok! aan het besteden?
Nou, het is een beetje als... . Maar dan wat vergezocht en loze opmerking-achtig. Dan is 'ie prima hoor.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:22 schreef Augustina het volgende:ZIjn jullie nu werkelijk jullie hele zondagmiddag op Fok! aan het besteden?
Voor een zondagmiddag kan 'ie ermee door.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, het is een beetje als... . Maar dan wat vergezocht en loze opmerking-achtig. Dan is 'ie prima hoor.
Bemoei je even met je eigen zaken, dit is tussen Lienekien, Augustina en mij. Ga jij maar over iets anders praten. Met.. Ja, met wie eigenlijk hè? Dat vroeg jij jezelf zeker ook al de rest van de zondag af.quote:
Op zondag rust God en dan zijn de mensen lelijk, op zondag heb ik niet zoveel energie. Teveel lelijke mensen trek ik niet. En oh: geloof vooral je spiegel niet op zondag. Want op zondag rust God.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor een zondagmiddag kan 'ie ermee door.
Zeg, doe eens even aardig tegen broer, anders doe ik ook niet meer mijn best om normaal tegen jou te doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Bemoei je even met je eigen zaken, dit is tussen Lienekien, Augustina en mij. Ga jij maar over iets anders praten. Met.. Ja, met wie eigenlijk hè? Dat vroeg jij jezelf zeker ook al de rest van de zondag af.
Oe! Ik word verbaal op mijn plaats gezet door PopeOfTheSubspace.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bemoei je even met je eigen zaken, dit is tussen Lienekien, Augustina en mij. Ga jij maar over iets anders praten. Met.. Ja, met wie eigenlijk hè? Dat vroeg jij jezelf zeker ook al de rest van de zondag af.
Ik deed altijd aardig tegen broer, totdat hij zojuist de emmer deed overlopen met die druppel van dat gekwijl uit z'n schuimbek. Ik snap niet dat de zuster hem geen slabbetje geeft of hem achter die computer weghaalt. Straks veroorzaakt 'ie nog kortsluiting.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, doe eens even aardig tegen broer, anders doe ik ook niet meer mijn best om normaal tegen jou te doen.
Wie?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:26 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! Ik word verbaal op mijn plaats gezet door PopeOfTheSubspace.
Sorry dat ik kennelijk op je tenen stond. Ik ben al weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik deed altijd aardig tegen broer, totdat hij zojuist de emmer deed overlopen met die druppel van dat gekwijl uit z'n schuimbek.
Nee, je hebt nog iets uit te leggen. Dan mag je weg. Ik bedoel, dan moet je ook nog blijven. Ik durf niet alleen met Lienekien, want dan ga ik weer gemeen doen per ongeluk.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef Augustina het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens wegblijven.
Zou je het niet eerst goed maken? Ik vind dit geen stijl, ouwe.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry dat ik kennelijk op je tenen stond. Ik ben al weg.
Maar ik deed toch niets?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Nou Pope, je wordt bedankt.
Je jaagt iedereen weg. En dan ga je siellug zitten doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Maar ik deed toch niets?.
Maar wat deed ik dan!? Ik zei alleen... Ik zei niets!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je jaagt iedereen weg. En dan ga je siellug zitten doen.
Jawel, jawel, nu niet zo gaan doen hè.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:35 schreef Augustina het volgende:
Ik snap LPT niet meer.
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Misschien moeten we een of ander contract opstellen.
Maximaal tien posts vind ik oneerlijk hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan.
Jij post maximaal tien posts per dag in de LPT, dan doen wij net alsof we je leuk vinden. Ik ben een uur weg en je maakt er hier al een bende van. Gedraag je verdomme een klein beetje als een volwassene.
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan.
Jij post maximaal tien posts per dag in de LPT, dan doen wij net alsof we je leuk vinden. Ik ben een uur weg en je maakt er hier al een bende van. Gedraag je verdomme een klein beetje als een volwassene.
Ik heb hier reeds op gereageerd.quote:
Jij kijkt tenminste verder dan die anderen.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
DE KAT VAN DE SATAN! DE KAT VAN DE SATAN! [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding] !!!
Het is eenzaam in de poep, ook. Op wormpjes na. 'Fwbwbwbwbwbwffbbfwbwl', zeggen de wormpjes.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:19 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Het is eenzaam aan de top, Pope.
Nou moet ik zeker zeggen: 'leg eens uit'.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Aaaaaaaaaah. Nú snap ik het! Alles is goed hoor, mensen.
De verroting en de dood beginnen langzaam een beetje op temperatuur te komen; giet nu de rijst af en wikkel de zalmfilet in aluminiumfolie om na te garen.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:20 schreef Gellius het volgende:
Kijk, daar hebben we JAM. Hoe staat het met de verrotting en de dood, JAM?
Zeven á acht dagen. Dus; OK.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Trouwens JAM, ik weet niet hoelang de post naar Japan er over doet, maar denk je er aan dat het over 10 dagen Valentijnsdag is
Ik ga er niets aan doen denk ik. Ik heb iets tegen dat soort dingen, valentijn en kerst en dat soort dingen... Ik vier het Klaasfeest, oud & nieuw en verjaardagen omdat ik daarvan nog wel de toegevoegde waarde van inzie. Valentijn en kerst echter; shit. Misschien als ik zelf een middenstander of aandeelhouder van een groot warenhuis was dat ik er dan anders over dacht.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, post naar Rio duurt meestal 7 tot 10 dagen. Dus mijn pakketje doe ik morgen op de post
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ga er niets aan doen denk ik. Ik heb iets tegen dat soort dingen, valentijn en kerst en dat soort dingen... Ik vier het Klaasfeest, oud & nieuw en verjaardagen omdat ik daarvan nog wel de toegevoegde waarde van inzie. Valentijn en kerst echter; shit. Misschien als ik zelf een middenstander of aandeelhouder van een groot warenhuis was dat ik er dan anders over dacht.
Van oorsprong wel... totdat de commercie mensen begon te hersenspoelen dat ze ook de geliefden die al bekend waren met hun gevoelens moesten gaan verrassen, en vrouwen dat steeds minder stiekem gingen verlangen van hun geliefde...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef Gellius het volgende:
Bovendien: is Valentijnsdag niet eigenlijk bedoeld om iemand die-van-niks-weet anoniem de liefd'te verklaren?
Ah, de commercie. Ik heb trouwens al een tijdje niks meer vernomen van het Militair-Industrieel Kompleks. Marcheert dat nog wel met kadaverpassen door ons bestaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens ook nooit aan meegedaan aan die commerciële ongein. Als je echt van iemand houdt, dan moet je dat op elk moment van het jaar (kunnen) tonen, en niet speciaal op één dag.
Of totdat mensen erachter kwamen dat iemand anoniem de liefde verklaren echt volstrekt zinloos is.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef DaMart het volgende:
Van oorsprong wel... totdat de commercie mensen begon te hersenspoelen dat ze ook de geliefden die al bekend waren met hun gevoelens moesten gaan verrassen
En reken maar dat zij erop rekent he?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik hield ook niet van kerst en valentijn (kerst nog steeds niet).
Maar met een vriendin op 9600km afstand heeft valentijn toch wel een soort van toegevoegde waarde gekregen
Natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef Gellius het volgende:
Dan zit die ar-me A_R al in het domein van de dwingelandij.
Dat is maar de vraag!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef Stali het volgende:
[..]
En reken maar dat zij erop rekent he?.
Graag!!quote:Op maandag 5 februari 2007 07:42 schreef Lienekien het volgende:
Wil je nog advies, A_R,
Hey, ik ben er wel (op de werkplek). Ik vind het wel OK om een beetje naar de klote te zijn; dan gaat de dag een stuk sneller.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:42 schreef Lienekien het volgende:
Wil je nog advies, A_R, of is het nu te laat?
Over te laat gesproken... JAM, je mag wel eens wat vroeger naar bed.
Ik weet het, G. De man met de hamer. Bij mij komt'ie altijd rond een uurtje of vier 's middags.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
De klap komt doorgaans vlak na de lunch, JAMmeke. De mokerslag..
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:42 schreef Gellius het volgende:
Zitten we nu allemaal op Pope te wachten?
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:07 schreef JAM het volgende:
Ik verheug me er nu al op, G. Het grote Niets..
OK. Mail.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het komt allemaal (niet) goed, JAM. Het kan nog veel erger.. Ga een keer met me mee, JAM, naar
. Haaksbergen
. .
Ja. Het zal nog wel enkele maanden duren.quote:
Gruwel! Een randgemeente! De provincie krabbelt aan de deur en kwalijke dampen sluipen onder de deurpost door.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef JAM het volgende:
een randgemeente
ik denk daar net zo over als Heidegger, Pope. Précies hetzelfde. Er valt geen enkel verschil te bespeuren tussen mijn idee en zijn idee van tijd, alhoewel wel niet over ideeën spreken want; laten we elkaar alsjeblieft geen verhaaltjes vertellen!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja. Het zal nog wel enkele maanden duren.
Zou je nog wat toelichting willen geven bij jouw huidige idee van tijd? Dat lijkt me donders bijster interessant.
Ik zit naast de poort van de Hel, Gellius. De A13. Richting Rotterdam.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gruwel! Een randgemeente! De provincie krabbelt aan de deur en kwalijke dampen sluipen onder de deurpost door.
Ik ben van mijn lèven nog nooit in Rotterdam geweest, wil je dat wel geloven? Nu ja, één keertje dan, maar dat was in een bestelbusje van Ouke Baas, met rugdekking van het duister ener n maanloze nacht.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zit naast de poort van de Hel, Gellius. De A13. Richting Rotterdam.
.
Die bestaat nog, ja. Maar er zijn wel meer zwembaden in de stad, bijv. die dichterbij zijn, overdekt en open in de winter.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:56 schreef Gellius het volgende:
Ah! De Papiermolen? Bestaat dat nog?
Wás ik m'n hele leven maar één keer in Rotterdam geweest. Nee; honderden keren, HONDERDEN! Ik ga er aan onderdoor, Gellius. Soms wordt ik KRIJSEND wakker (niets zwetend, nee; KRIJSEND) en dan zie ik het allemaal weer voor me. Een uitwedstrijd tegen Sparta. Kotsende pubers voor de NightTown. Spuuglelijke kutchinesen in een klaslokaal aan de 's Gravendijksewal die denken met hun HBO'tje miljonair te gaan worden. Schijtende honden in het Museumpark. De Dali-expositie in Booijmans van Beuningen. Het plafond van de gang onder de sporen van Rotterdam CS begint te kraken; de internationale trein á destination d'Anvers valt op m'n kop. De stank. De geur die je vanaf Schiedam Centraal al dwingt door je mond te ademen. Iedereen hijgt in Rotterdam. Kankerstad, kankerstad, kankerstad.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben van mijn lèven nog nooit in Rotterdam geweest, wil je dat wel geloven? Nu ja, één keertje dan, maar dat was in een bestelbusje van Ouke Baas, met rugdekking van het duister ener maanloze nacht.
Kom er maar in, zodiakk.
Ik heb een keer iemand een fijgestampt cantarelltje als coke proberen te verkopen. Dat lukte niet. Hij zei: 'Dat is helemaal geen coke, dat is amfetamine. Je denkt toch niet dat ik gek bent?' Daar heb ik hem toen maar gelijk in gegeven en toen geprobeerd het fijngestampte cantaralletje als amfetamine aan hem te verkopen. Dat lukte wel. Ik kreeg er vijfitig euro voor. Een paar dagen later kwam hij klagen dat het klotespul was want buiten een fikse bloedneus om had hij er niets van gemerkt.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Een gangster daar heeft mij een keer 3 stukjes sigarettentabak als hasj proberen te verkopen. Dat lukte hem niet.
Het ergste vond ik toch de laatste editie van Sparta - Den Haag. Bij die Dali-tentoonstelling waren er ook wat doeken van Magritte, in een achteraf hoekje, weggemoffeld, laat ze het niet zien! Laat ze het niet zien! - moet de curator hebben gedacht. Nu ja; dat is natuurlijk net zoiets als een laagje bakkersroom op een natte flets diarrée smeren en te beweren dat het dan wél te eten is, maar toch, maar toch.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:58 schreef Gellius het volgende:
Godskolere JAM. Een Dalí-tentoonstelling in het Booijmans (waar ik gelukkig nog nooit geweest ben). Net als je denkt dat het allemaal niet erger kan, kom je met zoiets, quasi-nonchalant verstopt in een achteloos bijzinnetje. Dalí in Rotterdam, dat... dat... - dat is als de drol van een hond met darmkanker IN een kotsplakkaat van een eerstejaars dik filosofiestudentje. Of een nieuwe roman van Jeroen Brouwers. Vergelijkingen, ja zelfs woorden schieten eigenlijk tekort om deze ellende effectief te omschrijven.
Ik moet even naar buiten, de frisse Amstellucht opsnuiven.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand een fijgestampt cantarelltje als coke proberen te verkopen. Dat lukte niet. Hij zei: 'Dat is helemaal geen coke, dat is amfetamine. Je denkt toch niet dat ik gek bent?' Daar heb ik hem toen maar gelijk in gegeven en hem toen verkocht het fijngestampte cantaralletje als amfetamine proberen te verkopen. Dat lukte wel. Ik kreeg er vijfitig euro voor. Een paar dagen later kwam hij klagen dat het klotespul was want buiten een fikse bloedneus om had hij er niets van gemerkt.
Die bestaan helemaal niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:58 schreef Gellius het volgende:
... dat is als de drol van een hond met darmkanker IN een kotsplakkaat van een eerstejaars dik filosofiestudentje.
Inderdaad. En ik ook (niet).quote:Op maandag 5 februari 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:
JAM, ga eens aan het werk.
Toch jammer dat het in Rotterdam was. Ik probeer onder normale omstandigheden geen enkele tentoonstelling van Dalí te missen. Zo'n geestelijk klysma is heel weldadig. Ik heb een tijdje abattoirs en zwakzinnigeninrichten voor dit doel bezocht, maar dat is een heel geregel en gedoe.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:05 schreef JAM het volgende:
[..]
Het ergste vond ik toch de laatste editie van Sparta - Den Haag. Bij die Dali-tentoonstelling waren er ook wat doeken van Magritte, in een achteraf hoekje, weggemoffeld, laat ze het niet zien! Laat ze het niet zien! - moet de curator hebben gedacht. Nu ja; dat is natuurlijk net zoiets als een laagje bakkersroom op een natte flets diarrée smeren en te beweren dat het dan wél te eten is, maar toch, maar toch.
Ik ben aan het werk. Ik kan niet zoveel doen nu; computerstoring. Het internet ligt eruit.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:
JAM, ga eens aan het werk.
Het lokale netwerk, zeker.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Ik kan niet zoveel doen nu; computerstoring. Het internet ligt eruit.
Bwahahahahaha..
Inclusief de versie van Gerard Joling?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:33 schreef JAM het volgende:
OK; zou ik ergens een CD kunnen kopen met daarop alleen maar 'Somewhere over the rainbow', maar dan een stuk of twintig keer, van allemaal verschillende artiesten? Ik wil dat hebben.
Prima; doe er maar bij; maar dan ook die van Ella F.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Inclusief de versie van Gerard Joling?
En ik dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:35 schreef Gellius het volgende:
Mag ik de heren een flinke noenwandeling aanbevelen? [...]
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef Gellius het volgende:
Jij hebt al gezwommen. Je moet ook niet overdrijven met die lichaamsbeweging.
Nu ja; welk een toeval. Nu jij ons dit dadelijk aanraadde was ik net op mijn noenwandeling! Ik heb een rondje kantoor gedaan. Er is zo veel fraais te zien in dit kantoor! Ik zag een negroïde lillputter onder een rookzuil staan (er staan overal rookzuilen; zo gaat dat nu eenmaal in tijden van gezondheidsfascisme) en een dikke schilder met een meisje van de ABN Amro (wij hebben een ABN Amro vestiging in het kantoor; en een kiosk; en een restaurant; en een café; en zes tennisbanen; en vijf squashzalen; en een dojo; en een gebedsruimte; en een dokterspost, etc. etc.) flirten, althans, dat poogde hij. Zijn buik hing over de balie heen en ondanks dat hij zeer vriendelijk; zelfs bijna charmant overkwam is dat natuurlijk niet echt aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:35 schreef Gellius het volgende:
Mag ik de heren een flinke noenwandeling aanbevelen? Ik heb zelf net even een rondje Dapperbuurt gedaan. Er is zoveel fraais te zien in de Dapperbuurt! Zo zag ik een doorgeroeste regenpijp. Een fiets met het achterwiel op een vensterbank. Een troep kinderen die door knappe jufjes door het park geloodsd werd (één eenzaam jongetje dat drie meter achter de rest aankeutelde - die wordt later kunstenaar of schrijver denkt iedereen, maar hij wordt natuurlijk gewoon beambte) (Of liberaal). Twee groene papegaaien in de kale bomen bij de Linnaeusstraat. Een huizenblok dat in Amsterdams Bruin geschilderd wordt, waarvan nog één héél klein vierkantje boven de deur niet geschilderd is. Daar komt vast een luchtrooster of iets dergelijks, dus wat zou je daar verf aan verspillen, niet waar? Maar mooi was het wel. Schitterend. Prachtig. Ik ben geheel verfrist.
Hoe vaak heb je het al eerder fo' real gevoeld, Pope? Ik heb het al een stuk of tweehonderd keer fo 'real gevoeld met oefeningen en sporten en lichaamsbeweging en ik heb nog steeds de armen van een kampjood.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb vanochtend push-ups en sit-ups gedaan. Het begin van een nieuw tijdperk in mijn geschiedenis. Ik voel het. Deze keer fo' real.
Een complot, G.?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:15 schreef Gellius het volgende:
Weet je wat ook heel vervelend is, JAM? Dat leuke meisjes altijd vlak na het bereiken van de leukstatus (dit is dus nog vèr voor glim- en giechel wanneer pik in handen-fase) hun_haar_ineens_helemaal_anders_doen. We zitten hier natuurlijk niet in TRU, maar ik vermoed dat hier toch wel sprake is van boze opzet.
Ik heb het lang niet meer meegemaak, maar jeetje ja. Mijn advies is: bekeren. Sinds ik bekeerd ben heb ik heir geen last meer van gehad.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:15 schreef Gellius het volgende:
Weet je wat ook heel vervelend is, JAM? Dat leuke meisjes altijd vlak na het bereiken van de leukstatus (dit is dus nog vèr voor glim- en giechel wanneer pik in handen-fase) hun_haar_ineens_helemaal_anders_doen. We zitten hier natuurlijk niet in TRU, maar ik vermoed dat hier toch wel sprake is van boze opzet.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
jij zat bij jurre in de klas joh?
Hij heeft het over DE LEGENDARISCHE FOTO van pope's klas, gansje.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft het tegen Pope.
Sterker nog; ik heb zelfs een écht héél erg leuk meisje. Ik denk niet dat er nog leukere meisje zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:24 schreef Lienekien het volgende:
JAM, je hébt toch een meisje? En je bent toch wel trouw aan haar?
Ja, dat snap ik, lul.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hij heeft het over DE LEGENDARISCHE FOTO van pope's klas, gansje.
Maar ben je wel trouw?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Sterker nog; ik heb zelfs een écht héél erg leuk meisje. Ik denk niet dat er nog leukere meisje zijn..
Natuurlijk.quote:
En al die onkuise gedachten van je reken je dan zeker niet mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Althans; sinds ik in Japan ben geweest wel ja. Dat was de doorslag.
Dat is geen rechtvaardiging. Bovendien vind ik 'gansje' geen scheldwoord. Kleinerend, laatdunkend, pejoratief misschien. Maar het is niet grof.quote:
Dat vind ik rechtvaardiging genoeg. Afstraffen, dat soort ongein. Wat denk je wel niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is geen rechtvaardiging. Bovendien vind ik 'gansje' geen scheldwoord. Kleinerend, laatdunkend, pejoratief misschien. Maar het is niet grof.
Natuurlijk reken ik die niet mee. Shit.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En al die onkuise gedachten van je reken je dan zeker niet mee.
Afstraffen? Door het woord 'lul' te gebruiken?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Lienekien het volgende:
Afstraffen, dat soort ongein.
Da's voor mij al heel wat. Dat weet jij best.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:44 schreef broer het volgende:
[..]
Afstraffen? Door het woord 'lul' te gebruiken?
Gellius heeft zodiakk zaliger nog gekend. Die is wel iets ergers gewend, gok ik.
Ja, dat wist ik ook eigenlijk wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:46 schreef Lienekien het volgende:
Da's voor mij al heel wat. Dat weet jij best.
Schat, als men dat zou doen zou Trouw niet bestaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En al die onkuise gedachten van je reken je dan zeker niet mee.
Dat is maar hoe je 't bekijkt.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:53 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het toch wel wat zwakjes hoor. Tègen gratuit gescheld zijn, en dan onder het mom van afstraffen hetzelfde terug doen. Eerst de schooljuf uithangen en dan toch de wetten van het schoolplein laten gelden. Tsk.
Nope Pope.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Officieel is het 'tègen', hoor.
Ik weet wel dat het niet helemaal zuiver is, maar ik zeg tègen, met nadruk op de e. Esthetisch gezien is de pronte, kordate è dan meer op zijn plaats dan die wat klagerige en zeikerige é.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Jij zegt tègen, als in bèta?
Ik denk dat iedereen in tegen de nadruk op de eerste e legt. Da's het punt niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet helemaal zuiver is, maar ik zeg tègen, met nadruk op de e. Esthetisch gezien is de pronte, kordate è dan meer op zijn plaats dan die wat klagerige en zeikerige é.
Ja, en net zei je nog 'met nadruk op de e'. Piemeltje.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Gellius het volgende:
Het is niet een kwestie van op wèlke e de nadruk komt te liggen ( ik heb nog nooit iemand ooit tegèn, of tegén horen zeggen, hoewel dat laatste volkomen belachelijk zou zijn) maar hoe die klemtoon grafisch weer te geven, zwaantje. Esthetiek, zoals ik net al zei.
Gottegot. Gottegottegot. Ik kan toch niet tègen zeggen met de nadruk op een andere klinker? Waar zit je toch met je hoofd, struisvogeltje?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en net zei je nog 'met nadruk op de e'. Piemeltje.
Ik lees wat jij schrijft, scrotumhoofd. En jij schrijft 'maar ik zeg tègen, met nadruk op de e'.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gottegot. Gottegottegot. Ik kan toch niet tègen zeggen met de nadruk op een andere klinker? Waar zit je toch met je hoofd, struisvogeltje?
Ja, hoe kan dat nou, géén nadruk op de e! Wat is dat nou voor domme uitspraak!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Gellius het volgende:. In-plaats-van-géén-nadruk-op-de-e natuurlijk.
.
Wie voelt zich nog meer wel eens stervenseenzaam en alleen in het LPT?
quote:
quote:
Ik wil overigens de dienstdoende moderator toch voorzichtig uitnodigen enige vermanende woorden tot deze ad homineuze user te richten. Dit begint hoogst ongepaste vormen aan te nemen.quote:
Het is een kwestie van esthetiek, broer. Daar kun je niet lang genoeg over bakkeleien. Jammer dat Lienekien alleen maar geïnteresseerd lijkt te zijn in het afvangen van vliegen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:52 schreef broer het volgende:
Hebben jullie het nu echt al zo lang over accentjes op de e?
Ja, ontwijk de kwestie maar! Dat verdient ook een fikse reprimande!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil overigens de dienstdoende moderator toch voorzichtig uitnodigen enige vermanende woorden tot deze ad homineuze user te richten. Dit begint hoogst ongepaste vormen aan te nemen.
Over esthetiek zijn we snel uitgepraat. 'Vink mooier.' 'Ik niet.' Dit is veel leuker.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is een kwestie van esthetiek, broer. Daar kun je niet lang genoeg over bakkeleien. Jammer dat Lienekien alleen maar geïnteresseerd lijkt te zijn in het afvangen van vliegen.
Moet je toch echt sneller zijn, hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef Augustina het volgende:
Je bent een spatie vergeten.
Als we toch bezig zijn.
Ja, het esthetische van een accentteken boeit matig.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit vind jìj veel leuker, bedoel je.
Ach, troost je met de gedachte dat weinig mensen in staat zijn een normaal gesprek met Lien te voeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Gellius het volgende:. In-plaats-van-géén-nadruk-op-de-e natuurlijk.
.
Wie voelt zich nog meer wel eens stervenseenzaam en alleen in het LPT?
Dat ben ik het niet met je eens. Maar ik wil ook best even door de hurken en op jouw niveau praten hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het esthetische van een accentteken boeit matig.
Ik wel. Eindelijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef Augustina het volgende:
Vinden júllie LPT nog leuk, eigenlijk?
Waarom doe je toch steeds alsof ik dom ben?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef Gellius het volgende:
Dat ben ik het niet met je eens. Maar ik wil ook best even door de hurken en op jouw niveau praten hoor..
Ik snap alleen niet goed waarom je ineens zo nodig moest benadrukken dat iedereen bij "tègen" de klemtoon op de eerste e legt. Dat is nogal wiedes. Dat was ook het punt niet.
Dènk je dat ik je dom vind, Lienekien?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom doe je toch steeds alsof ik dom ben?
Dat heb ik nou al een paar keer uitgelegd. Omdat jij schreef: maar ik zeg tègen, met nadruk op de e.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet goed waarom je ineens zo nodig moest benadrukken dat iedereen bij "tègen" de klemtoon op de eerste e legt. Dat is nogal wiedes. Dat was ook het punt niet.
Ja, mij stuite het ook tegen de borst...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil overigens de dienstdoende moderator toch voorzichtig uitnodigen enige vermanende woorden tot deze ad homineuze user te richten. Dit begint hoogst ongepaste vormen aan te nemen.
Ik vind het eigenlijk leuker. Eindelijk wordt er ook eens gepraat overdag.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef Augustina het volgende:
Vinden júllie LPT nog leuk, eigenlijk?
Ik ga nog even bellen met de faculteit der letteren. Ik heb daar nog wat contacten...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, mij stuite het ook tegen de borst...
Bij deze dus: Lienekien, foei!![]()
Kijk. Nadruk is een synoniem voor klemtoon, niet voor klemtoonteken.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:15 schreef Gellius het volgende:
Kijk. Er is natuurlijk wèl verschil tussen "tègen"(Tègen de neutronenbom!) en "tegen". (De schoffel staat tegen de muur). Dat wilde ik maar even aangeven. En als ik tègen (met-nadruk-op-de-e) bedoel, dan schrijf ik dat met een accent aigu, hoewel ik best weet dat het volgens de regeltjes met een accent grave moet. Dat is het hele dispuut in een notendop.
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga nog even bellen met de faculteit der letteren. Ik heb daar nog wat contacten...
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[afbeelding]
In dit geval wil ik mijn oordeel graag wijzigen naar:
Gellius, foei! Let op je spelling jongeman![]()
Zeg, wat ben jij voor een flutmoderator?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[afbeelding]
In dit geval wil ik mijn oordeel graag wijzigen naar:
Gellius, foei! Let op je spelling jongeman![]()
Sommige belangen wegen zwáárder.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zeg, wat ben jij voor een flutmoderator?
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk. Nadruk is een synoniem voor klemtoon, niet voor klemtoonteken.
Met nadruk op de e.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Gellius het volgende:
[..].
Ik ben gewoon het klemtoonteken dáár te plaatsen waar ik de klemtoon leg.. Dat doet iedereen.
. Daar waren we al uit.
.
Enkelbijtertje.
Ik denk aan m'n eigenbelangquote:Op maandag 5 februari 2007 16:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zeg, wat ben jij voor een flutmoderator?
Oh, dan neem ik van de gelegenheid gebruik om jou een ongepaste vraag te stellen:quote:Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef k_man het volgende:
Ik zou hier haast een ongepaste vraag stellen. Maar goed, ik hou me in.
Inderdaad, in vóórkomende gevallen gebruik ik ook wel de accent aigu, k_man. Doe ik niks niet geheimzinnig over.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef k_man het volgende:
Ik zou hier haast een ongepaste vraag stellen. Maar goed, ik hou me in.
Nou Gel, heb je toch nog je esthetica-discussie.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef JAM het volgende:
Ik vind het maar niks, als dat gestreept boven die letters. De NAKENDE LETTER, G., L., de NAKENDE LETTER zeg ik je!.
Ja, G., wat vind je nu fijner, met een streepje erboven of gewoon kaal?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou Gel, heb je toch nog je esthetica-discussie.
Dat is geen antwoord op de vraag die bij me opkwam, maar toch bedankt.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Inderdaad, in vóórkomende gevallen gebruik ik ook wel de accent aigu, k_man. Doe ik niks niet geheimzinnig over.
En wat vindt Lientje daarvan?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, G., wat vind je nu fijner, met een streepje erboven of gewoon kaal?.
Kijk, dit is tenminste een STELLINGNAME! Fors, rondborstig, met rode konen en krachtig voorkomen. Niet van dat feminiene gemier over kleinigheden.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef JAM het volgende:
Ik vind het maar niks, als dat gestreept boven die letters. De NAKENDE LETTER, G., L., de NAKENDE LETTER zeg ik je!.
Deze kwestie hebben we al eens behandeld, JAM. Ik ben tègen kaal èn tègen het streepje. Doe mij maar een gewone driehoek. Circonflexe. Courbet. Hopla.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, G., wat vind je nu fijner, met een streepje erboven of gewoon kaal?.
eensquote:Op maandag 5 februari 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Deze kwestie hebben we al eens behandeld, JAM. Ik ben tègen kaal èn tègen het sreepje. Do emij maar een gewone driehoek. Courbet. Hopla.
Ook ik. Het liefste met een een paar haren die zich niet wensen te voegen naar de richting die de andere haren verkiezen; zo een kuif vormende; en druppeltjes zweet of badwater tussen de krulletjes.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Deze kwestie hebben we al eens behandeld, JAM. Ik ben tègen kaal èn tègen het sreepje. Doe mij maar een gewone driehoek. Courbet. Hopla.
Ik verkeer in een heftige tweestrijd, G., mijn Haagse afkomst en trots, zoals je weet bezigt meneer Rueb ook maar al te graag een diakriet doet me neigen je gelijk te erkennen, maar ja; ik kan de bijziende, gepensioneerd leraar Frans met een Céline-complex in mijn natuurlijk ook niet verloochenen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kijk, dit is tenminste een STELLINGNAME! Fors, rondborstig, met rode konen en krachtig voorkomen. Niet van dat feminiene gemier over kleinigheden.
JAM, ik ben het hélémáál nièt met je eens. De NAKENDE letter is voor bijziende gepensioneerde leraren Frans met een Céline-complex. Couperus was een accentjes man, bedenk dat wel!
Ik ben een smeerpijp, een vuilpoes; laat dat voorop staan.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:36 schreef Gellius het volgende:. Wat schitterend geformuleerd JAM. Je bent echt verliefd hè?
Geen nood, we zullen dat niet licht vergeten.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben een smeerpijp, een vuilpoes; laat dat voorop staan.
Maar zo ook zij, wellicht zou je het, samen met de drank, de jazz en de sigaretten; ware het niet dat ik geen bèta-nerd ben, onze GEZAMELIJKE DELER kunnen noemen, G.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geen nood, we zullen dat niet licht vergeten.
O kijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:51 schreef Gellius het volgende:
Ik heb de pest aan jazz en ik ben een èchte alfa, JAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |