quote:
Een vriend, hij schaatst ook. Heel goed zelfs.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zou ik dan vrijdag ook al mijn kaartjes voor de zaterdag en zondag kunnen ophalen?
oftewel, kun jij je vrijdag- en zaterdagkaartjes in één keer ophalen?
wie neem je mee trouwens of ga je alleen?
vrijgezel enzoquote:
ik ga met een vriendin, zij schaatst niet. Heel erg niet zelfsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Een vriend, hij schaatst ook. Heel goed zelfs.
Met wie ga jij?
Ik ga zaterdag niet![]()
Misschien ga ik wel, maar dan zonder kaartje![]()
Ik denk niet ze op zo'n vraag zit te wachten vlak voordat ze de race van haar leven moet schaatsenquote:
Even terugkomend op dat luchtdrukverhaal; een lage luchtdruk kan zeker een groot verschil maken, een 40 mB lagere luchtdruk betekent dat b.v. de 1500 meter ongeveer een seconde sneller gaat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wauw...ze kunnen beter donderdag beginnen, dan is de luchtdruk wel erg laag.
Zou dat echt veel schelen trouwens?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk niet ze op zo'n vraag zit te wachten vlak voordat ze de race van haar leven moet schaatsen![]()
Ik denk trouwens ook dat jij wilt dat ze goed presteert..![]()
Alleen zondag, als het afgelopen is..maar ik denk dat ik het toch niet ga vragen..ik zet mezelf dan voor lul![]()
Oh trouwens, ik had jou nog wel gezien vorig weekend. Nou ja, spandoek kwam 2 sec in beeld : BROCKquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:14 schreef MiLalaa het volgende:
betaal jij voor mij? plus overnachting graag.
nee hoor het is mooi geweest voor mij dit jaar, Heerenveen en Berlijn, prima. Deze keer lekker op de bank alles bij de hand, geen gegil en geduw, het commentaar van Ria en Bart, etc.
Ik zal kijken of ik je zie
Zitten is 1000 x leuker, maar beter iets dan niets.quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:13 schreef SCH het volgende:
Ik moet er niet aan denken om daar in Thialf te staan. Thuis is het duizend keer leuker.
Bovendien kun je met zitplaatsen wegsneaken en naar de schaatsers toegaan..quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
thuis kijken is heel anders. Ik moet zeggen dat de laatste keer in Thialf 2 weken terug ik het ook wel een beetje had gehad. Veels te druk en rare mensen. Meestal bezoek ik juist de rustige worldcups omdat je er dan geen last van hebt, maar plots was het nu bij worldcup sprint ook druk helaas.
Maar een zitplaats op een WK Allround lijkt me toch wel stoer. Je maakt wel de ambiance mee, maar hebt niet zo'n last van die drukte. Je kan eventueel nog wat meeschrijven zelfsWel relaxed.
Ik heb er ook een ontzettende hekel aan, ik haat die carnavaltoeter sfeer en die Glasblazers fanfarequote:Op woensdag 7 februari 2007 07:23 schreef SCH het volgende:
Ik bedoel niet zitten of staan, gewoon daar zijn. Ik wil het goed kunnen volgen en dat kan thuis voglens mij beter. En ik vind de toeters en bellen wel erg de overhand hebben de laatste jaren. Ben niet zo van het carnaval.
Maar veel plezier anyway.
Ja, je hebt helemaal gelijk, vooral wat die handtekeningen betreft, terriblequote:Op woensdag 7 februari 2007 07:33 schreef MiLalaa het volgende:
weet je wat irritant is, mensen die perse in beeld willen komen en daar de hele tijd mee bezig zijn. Mensen die een sporter of iig iemand in trainingsoutfit voorbij zien lopen en een handtekening willen, om vervolgens af te vragen wie het is. Mensen die de donkere begeleider van het Amerikaanse team aanzien voor Shani Davis. Mensen die om 11 uur al aan het bier zijn en keihard gaan lopen schreeuwen. Ohja en ik heb ook een hekel aan het 'het is stil aan de overkant'.
![]()
![]()
Het leukst komend weekend om live te volgen lijkt me de 5km. Als telkens die rondetijden weer op het bord verschijnen. Hoewel, die is nu natuurlijk al op vrijdag.
Goede vraag..quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:44 schreef MiLalaa het volgende:
Snellejelle, wat doe je aan zodat Maren je vanuit de ijsbaan herkent in het publiek?
Daar noem je me ook meteen een paar rittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:41 schreef MiLalaa het volgende:
Oeh ik ben nu al zenuwachtig voor de ritten Erben - Davis / Sven - Fabris
SLC wordt natuurlijk al iets moeilijker, maar berlijn, inzell, hamar is niet zo heel moeilijk om te regelen. berlijn en inzell is makkelijk te rijden met de auto, je bent er zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:44 schreef Mirri het volgende:
@Bruce, ik wou dat ik een keertje naar een ander evenement mocht in een ander stadion, SLC bijv![]()
Maar dat gaat nu een beetje moeilijk ivm ouders en school, ik heb geen vakantie wanneer ik erom vraag en ik moet slagen.
Hell yeah, that;s the spirit.quote:Maar who gives a fuck, ik ga Shani en Cindy zien schaatsen op het WK allround![]()
Aan de andere kant, mijn ouders zijn gek op Amerika en met name SLC, bovendien heb ik er kennissen wonen. Er moet wel eens iets te regelen zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
SLC wordt natuurlijk al iets moeilijker, maar berlijn, inzell, hamar is niet zo heel moeilijk om te regelen. berlijn en inzell is makkelijk te rijden met de auto, je bent er zo.
Of weer Wennemars-Fabris op de 1500quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar noem je me ook meteen een paar ritten.
Als dat de loting gaat worden voor de 1500 meter, dan wordt het echt spectaculair
ook goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of weer Wennemars-Fabris op de 1500![]()
Dat moet wel lukken, lijkt me, want die 4 zullen toch wel hoog in het klassement staan na 2 afstanden, dus de kans dat ze tegen elkaar moeten is dan vrij groot.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ook goed.
Fabris - Davis mag van mij ook wel.
Er moeten gewoonweg een paar hele mooie ritten komen.
Klassen verdient ook wel weer eens een waardige tegenstandster..vorige keer tegen 2 prutsers + vlak na de dweil.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, lijkt me, want die 4 zullen toch wel hoog in het klassement staan na 2 afstanden, dus de kans dat ze tegen elkaar moeten is dan vrij groot.
En bij de vrouwen Friesinger-Klassen op de 1500, zou ook weer leuk zijn.
Ja, maar dat krijg je als je pas in januari weer internationale wedstrijden gaat rijden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Klassen verdient ook wel weer eens een waardige tegenstandster..vorige keer tegen 2 prutsers + vlak na de dweil.
Dat helpt zeker niet
Bedoel je met het WK allround?quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijg je als je pas in januari weer internationale wedstrijden gaat rijden.
De loting van de 1500 is die niet op basis van het wereldbekerklassement? Dan moet ze weer vroeg starten.
Nee, maar voor de eerste afstanden moeten ze de loting toch ergens op bepalen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bedoel je met het WK allround?
Het wk allround heeft toch niets te maken met het wbklassement?![]()
Nou hup dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:28 schreef Mirri het volgende:
Pff, van al dat gedoe met die kaartjes ga ik spijbelen, ik had allang op school moeten zitten..
Ik mis dit uur toch wel, en ik heb daarna tussenuren.quote:
Mhaw, de wereldtop is natuurlijk niet zo breed, dus ook een Hedrick uit vorm moet de top 8 kunnen halen. De kans op opgeven lijkt me groter als hij slecht presteert.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:23 schreef Hankster het volgende:
Ik vind Hedrick eerlijk gezegd wel wat overmoedig hoor, op plek 5...
of zou hij, zoals al wel gesuggereerd is, ons allemaal voor de gek hebben gehouden?
De fransman Alexis Contin heeft nog geen pr op de 10 km? Heeft 'ie die nog nooit gereden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:26 schreef BVO het volgende:
WK/site is in de lucht: http://www.wcallround.com/live-2007/wk/allround/index_nl.asp
quote:10 FRA Alexis Contin 37.35 1:50.43 6:33.58
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |