Yep.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef ScottTracy het volgende:
Het was wel iets met een 2...29 dan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef SaskiaR het volgende:
7
Welke andere spoorlijn loopt er langs Houten dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:51 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij ligt Houten Castellum niet op die lijn, maar ernaast. maargoed, 7 of 8 dus.
Utrecht Terweide, Vleuten, Woerden, Alphen a/d Rijn, Bodegraven.quote:Welke stations kom je tegen tussen Leiden en Utrecht?
Er mist nog 1 stationnetje tussen Alphen en Leiden.quote:Omdat een extra stop met de stoptrein niet in te leggen was op dit drukke baanvak heeft men besloten op een extra spoortje een tram te laten rijden tussen de twee Houtense stations. Dit extra spoor is een voorschot op de aanstaande spoorverdubbeling, en is met 1,9 km het kortste baanvak in Nederland.
Ah, ok, I stand corrected. Je had toch 7 en ik moet toegeven dat i keven van de NS spoorkaart uitging, die daar niet erg duidelijk in is.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:56 schreef SaskiaR het volgende:
Wiki:
[..]
Er mist nog 1 stationnetje tussen Alphen en Leiden.
Ik bedoel het hele station, niet een paar sporen. Dan is zo'n beetje elk intercity-station een kopstation.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:25 schreef SaskiaR het volgende:
dat is bij haarlem bij een deel van de sporen wel zo (een ander deel niet).
die bedoelde ik dusquote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef SaskiaR het volgende:
in de himalaya, naar nepal?
idd, er was toch al een ongeluk, of zit ik nou weer uit mijn nek te kletsen?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef SaskiaR het volgende:
ja, dat was zo' chinees prestigeproject, maar de sporen beginnen nu al te verzakken.
je zat een aardig eind op de goede weg (of het goede spoor)quote:Op zondag 4 februari 2007 18:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
idd, er was toch al een ongeluk, of zit ik nou weer uit mijn nek te kletsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |