Voornamelijk muziek clips dus.quote:
YouTube agrees to remove Viacom videos
Online video service YouTube has agreed to remove more than 100,000 clips after demands from media company Viacom.
Viacom demanded YouTube remove the videos because the companies had failed to reach a distribution agreement.
Viacom says it sent a notice to YouTube asking the popular video-sharing site remove clips from Viacom-owned properties - including MTV Networks and BET.
Maar nu het van Google "dont be evil" is kan men geen deal sluiten.quote:Universal Music threatened to sue YouTube last year, but reached a partnership with them.
Mjah.. ik vond er nog wel eens een zeldzame clip. Dat was wel handig.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:09 schreef Hallulama het volgende:
Videoclips zijn toch saai...
Jij bent ook saaiquote:Op zondag 4 februari 2007 10:09 schreef Hallulama het volgende:
Videoclips zijn toch saai...
O damn, nog effe snel vids saven dan uit me favoritesquote:Op zondag 4 februari 2007 06:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voornamelijk muziek clips dus.
Ahahahahaha! Money still makes the world go round.quote:Universal Music threatened to sue YouTube last year, but reached a partnership with them
psies.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah.. ik vond er nog wel eens een zeldzame clip. Dat was wel handig.![]()
Precies. Alsof je die clips ooit voor geld kon aanschaffen want dat is ook niet mogelijk...quote:Op zondag 4 februari 2007 10:12 schreef NorthernStar het volgende:
Mjah.. ik vond er nog wel eens een zeldzame clip. Dat was wel handig.![]()
Klopt, maar 't gaat hier niet om saaie mij, het gaat hier om saaie video-clipsquote:
http://www.youtube.com/watch?v=LTt2Xu_lMScquote:Op zondag 4 februari 2007 10:43 schreef Xith het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vx276t3dVdQ
http://www.youtube.com/watch?v=LTt2Xu_lMSc
http://www.youtube.com/watch?v=HMuqhHSG3SQgesaved..
Youtube, en nu google, verdient ermee door de views/reclame.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:41 schreef Hallulama het volgende:
Wel raar, alsof iemand die videoclips ooit zou kopen, m.a.w., is hier sprake van winstbederf?
kan je dan ook alleen de filmpjes opslaan??? hoe doe je dat dan>??? mij lukt dat niet.. wil ook nog wel wat muziek clibs bewaren danquote:Op zondag 4 februari 2007 10:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
O damn, nog effe snel vids saven dan uit me favorites
De settings heb ik opquote:Op zaterdag 18 november 2006 06:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Met VDownloader
Daarmee kun je de filmpjes gelijk als AVI of MPEG downloaden.
Kun je gebruiken voor YouTube, Google en al die flash sites.
Hier heb je ook nog een heel gemakkelijke uitleg. -> klik
Hier idemquote:Op zondag 4 februari 2007 10:45 schreef Hallulama het volgende:
Leuk trouwens, die clip van Kansas heb ik nog nooit gezien.
Je kan het filter uitzetten hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef StefanP het volgende:
Ikinmiddels een beetje op google. De search wordt steeds slechter, ze doen volop mee aan allerlei overheidscensuur, de image search is sinds kort een waardeloze Microsoft kopie en nu dit weer?
Kutbedrijf
Zolang het geen bedrijven uit Europa en het midden-oosten zijn, die de dienst in de wereld uit maken, vind ik hetquote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef StefanP het volgende:
Ikinmiddels een beetje op google. De search wordt steeds slechter, ze doen volop mee aan allerlei overheidscensuur, de image search is sinds kort een waardeloze Microsoft kopie en nu dit weer?
Kutbedrijf
In een ander topic loop je weer te blaten over de propaganda van de Amerikaanse bedrijven.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zolang het geen bedrijven uit Europa en het midden-oosten zijn, die de dienst in de wereld uit maken, vind ik het![]()
Omdat ik niks heb met Europa.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Zyggie het volgende:
[..]
In een ander topic loop je weer te blaten over de propaganda van de Amerikaanse bedrijven.En wat is er nou weer mis met Europa?
Yep het succes van google had veel te maken met de "positieve vibe", goede marketing, maar uiteindelijk dus gewoon bullshit.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:52 schreef Hallulama het volgende:
NorthernStar, check dit, een kijkje in de keuken van Google, en van bedrijven en marketing in het algemeen:
"All Marketers are Liars" - Seth Godin speaks at Google
Hier een leuke zoek.quote:Op maandag 5 februari 2007 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep het succes van google had veel te maken met de "positieve vibe", goede marketing, maar uiteindelijk dus gewoon bullshit.
Toegegeven, het was ook een goede zoekmachine. Dat is nu een stukje minder. Nu is het langzaam een reclamemachine aan het worden. De zoekresultaten staan vol met junk als je het vergelijkt met een paar jaar terug.
Komt bij dat ze ook steeds meer pagina's gaan censureren. Zoals bijvoorbeeld Uruknet. Google "dont be evil" gaat voor ons bepalen wat wel en niet geschikt voor onze ogen is, nee dank je.
Ben ook gek dat ik gmail gebruik. "Hey we scannen je mail, maar daar doen we verder niks mee hoor. Trust us! Hadden we al gezegd dat je 2 gig aan ruimte krijgt!"![]()
Ik ga een andere zoekmachine instellen en alternatief voor mijn gmail zoeken.![]()
Ik zal hem eens bekijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 05:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hier een leuke zoek.
http://turbo10.com/
ik heb het programma maar hij doet niet alles opnemen,, sommige download ie in dat programma en dan blijft de kb op 0 staan, maar als je echt op moet slaan in een andere map dan download ie WEL de video maar kan ik hem niet afspelenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De settings heb ik op
AVI
Width: 640 Height: 480
Bitrate: 192
Hoef je maar 1 keer in te stellen. Daarna kun je heel youtube leegtrekken.
http://www.softpedia.com/(...)rs/VDownloader.shtml
Hmmm nooit geen problemen hier.quote:Op maandag 5 februari 2007 05:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik heb het programma maar hij doet niet alles opnemen,, sommige download ie in dat programma en dan blijft de kb op 0 staan, maar als je echt op moet slaan in een andere map dan download ie WEL de video maar kan ik hem niet afspelenik snap er niks van
![]()
accepteer mij eens op msn, da ga makkelijker met vragenquote:Op maandag 5 februari 2007 05:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hmmm nooit geen problemen hier.
Je kunt ook deze site gebruiken -> http://keepvid.com/
Dan heb je de clips alleen wel in flv formaat. Om ze dan af te kunnen spelen heb je een FLV speler nodig.
Heb ik hier niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 05:55 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
accepteer mij eens op msn, da ga makkelijker met vragen![]()
ja wie?? ik weet alleen dat jij het gebruiktquote:Op maandag 5 februari 2007 06:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb ik hier niet.
Met die keepvid-site moet het lukken.
En anders moet je iemand even lief aankijken ofzo.
Ja maar ik weet het verder ook niet. Ik doe altijd vdownloader starten en dan de url van het filmpje kopieren en dan gaat de rest vanzelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 06:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja wie?? ik weet alleen dat jij het gebruikt'
die site is ook niet om te zoeken.quote:en ik heb niks aan die keepvid site,,, daar staan niet de clips op die ik wil houdenwat je ook zoekt, hij vind niks
![]()
Als jij gaat downloaden he, gaat dan het filmpje in zo'n vlakje van dat programma downloaden dat je zo'n blauw balkje van 0 tot 100% ziet lopen OF zie je buiten dat programma zo'n download schermpje??quote:Op maandag 5 februari 2007 06:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar ik weet het verder ook niet. Ik doe altijd vdownloader starten en dan de url van het filmpje kopieren en dan gaat de rest vanzelf.![]()
[..]
die site is ook niet om te zoeken.
Komt het trouwens misschien ook omdat er al een heleboel weg is?
Ik probeerde net wat nummers uit die lijst -> 1600+ YouTube clips - deel 2 maar het meerendeel is al verwijderd.
In het programma.quote:Op maandag 5 februari 2007 06:35 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Als jij gaat downloaden he, gaat dan het filmpje in zo'n vlakje van dat programma downloaden dat je zo'n blauw balkje van 0 tot 100% ziet lopen OF zie je buiten dat programma zo'n download schermpje??
ah gelukkig dus jij hebt er ook last vanquote:Op maandag 5 februari 2007 06:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
In het programma.
Deez heb ik net even geprobeerd
http://images.fok.nl/upload/070205_21290_vd.jpg
edit: en nu gaat het bij mij ook mis
Hij staat wel in de map maar als ik hem aanklik doe hij niks. En hij heeft maar 0 kb.
Een of ander dom clipje over een robot deed ie net wel maar een videoclip lukt niet meer.
Frederiqueske heeft hem stukgemaakt
Ja jij hebt hem stukgemaakt.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ah gelukkig dus jij hebt er ook last vanja dan staat in het mapje het MB aantal op 0 he,, hoe kan dat??? en alleen de downloads die NIET in dat programma gedaan zijn doen het wel bij mij maar ik moet een goede codec hebben wil die op de computer werken maar ik heb geen idee hoe ik daar aan kom want volgens mij heb ik de laatste nieuwe....
![]()
ik heb niets stuk gemaakt hehehe omdat jij zoveel hebt gedownload zijn we over het limiet van downloaden en doen ze het daardoor niet meerquote:Op maandag 5 februari 2007 07:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja jij hebt hem stukgemaakt.Gister deed alles het nog goed.
Ik snap er niks van. Hij slaat bestanden met 0 kb op. Niet bij alle dus, want dit filmpje, zomaar om te testen doet het bij mij wel goed. http://www.youtube.com/watch?v=HBIW7As0nxM
Zijn dat .avi flles of .flv die je wilt afspelen?
Ik heb net een makkelijker manier gevonden. http://addons.viloader.net/quote:Op maandag 5 februari 2007 08:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik heb niets stuk gemaakt hehehe omdat jij zoveel hebt gedownload zijn we over het limiet van downloaden en doen ze het daardoor niet meer![]()
AVI's wil ik afspelen, geen 1 doet het er die ik heb gedownload...maar ik ben naar school,,, accept mij op msn als je straks thuis bent
dat gaat makkelijker
![]()
heej dit gaat idd makkelijker maar werkt niet bij alle clips merkte ik al wegquote:Op maandag 5 februari 2007 08:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb net een makkelijker manier gevonden. http://addons.viloader.net/![]()
Spreek je later wel. School ze!
Maar heel veel video materiaal is gewoonweg niet te koop op DVD.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:53 schreef Dagonet het volgende:
Mooi, dat eeuwige gerip van copyright moet maar eens afgelopen zijn, de rechtenhouder heeft geen toestemming gegeven en zelfs in dit topic loopt men al te janken als een kleuter die vraagt om een koekje, die niet krijgt en dan een tik op de vingers krijgt als ze dat koekje toch pakken.
Hoezo genaaid? Waarom denk je dat je recht hebt op die clips?
neujquote:Op maandag 5 februari 2007 19:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Deze is ok wel leuk: De La Soul: http://youtube.com/watch?v=Mh2_GOPGKBs&mode=related&search=
Is toch veel coolere urban-video dan die boring borat-shit van tegenwoordig??
yup .. heb het met 256 kbps audio en het is haast 3 keer de size van het originele bestandquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
Eeen mpeg bestand wordt toch een stuk groter dan het dlv bestand zelf?
aaaw kan je niet tegen commentaar ofzo losertje, ga ff lekker iemand anders lastig vallen joh met je onzin, je bent 29 jaar zeg, freak. zoek een vriendin ofzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
13 jarige trutjes in spé kunnen beter hun bek houden.
nee ik zal me gewoon ff een 13 jarig trutje laten noemen die d'r bek moet houden,, ja hoeist.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
is makkelijk om je afte gefven op iemand die niet veel te willen heeft he?
En denk je dat ik dat pik?
T is dat je dit doet vanachter het internet...Je hebt nog veel te leren over gefrustreerde mensen
en dat je niet zomaar water bij het vuur moet goooien.
Dat meen ik.
nee jij zei dat dat filmpje leuker was dan die borat video's en daar zei ik,,, neuj op omdat ik dat niet vind..quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
En hoe denk jij weg te komen door enkelt te baggeeren met je 'Neuj'
Wat voor antwoord is dat nou? Je komt bij mij over alsof je enkelt wilt baggeren. En dat pik ik niet.
idd ja. ik keek dat filmpje en zei al na een tijdje, nou dit is niks en toen typte ik neuj. Als ik wilde stangen had je dat wel gemerkt hoor dan had ik wel wat meer getypt dan alleen neuj.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
En daar bedoelde je echt verder niks mee?
Zo van laat ik em stangen, Hahaha - "Neuj"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |