kan het niet direct gewelddadig noemen. uitdagend ok, maar van geweld is daarbij geen enkele sprake.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef One_conundrum het volgende:
huub zet later wel zn kop tegen die van NL aan, da's ook neit echt wijs natuurlijk ... Uitzettingsgewijs
ik ook dan stop ik met kijken en wanneer geven ze die natahsia eens een waarschuwing over geroddel dat mens haalt het slechtse uit iemandquote:Op zondag 4 februari 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Als Huub eruit gaat, stop ik met kijken
ik heb nog nooit van mijn leven gezien dat iemand na dertig seconden een blauwe plek heeft, was denk ik gewoon van de fysioquote:Op zondag 4 februari 2007 12:28 schreef schatje het volgende:
Het zal wat worden als ook Huub moet vertrekken of juist hij alleen. In de zin van mensen die niet meer gaan kijken omdat ze het niet eerlijk vinden.
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:51 schreef _-inge-_ het volgende:
Bye bye Huub, get some therapy.....
Huub had 2 drank fabrieken leeggedronken en was serieus opgefokt, t was geen toneel.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:36 schreef Zigger het volgende:
Ik snap huub niet dat hij na het geweld van satanael nog doorgaat, hij had toch gewoon kunnen denken: zo die is eruit!
Komt er dan ook een ingelaste tv-uitzending?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef Loserkid het volgende:
20:30 krijgen de 'miljonairs' het te horen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |