abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45965813
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:56 schreef Gert het volgende:
Hoe jammer ik het trouwens ook vind, maar ook Huub m.i. ging ver over de schreef en moet vertrekken.
Op deze manier met gebalde vuist voor iemand gaan staan, en dan later ook nog schoppen , al was het niet hard, dat kunnen ze niet ongestraft laten.

Ik denk dat beide heren moeten vertrekken.
Dit moeten ze nog taktisch aanpakken óók, want zodra Huub weet dat hij weg moet en niets meer te verliezen heeft, zie ik hem zo NL op zijn bek timmeren.
neeuh vind niet dat huub moet vertrekken, zie mijn bericht hierboven. Huub schopte niet! en met een gebalde vuist voor iemand staan is niet verboden. NL schopte wel, en die moet eruit
pi_45965829
Ik log net in en lees dat er een gevecht heeft plaats gevonden tussen Huub en NL... wat erg...moet Huub nu weg?..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_45965831
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Mooie kikkers!

Maaaaar toen huub NL leek te schoppen, hoorde je een dof geluid, alsof hij wel idd tegen die stoel aan trapte...
was ook tegen de stoel

Maar ik denk dat de DGK Redactie dat dan weer niet ziet/hoort en dus denken dat ie hem geraakt heeft
pi_45965849
Huub is zeker OKE! Zelfs OK-er dan Sylvia want deze spreekt zich maar wat graag niet helemaal uit over haar mening. Huub heeft het hart soms wel iets te veel op de tong maar m.i. is dat altijd nog beter dan zo achterbaks te zijn als de rest van de hele hut. Eerlijkheid duurt hier vrees ik echter niet het langst....

Dat hij met gebalde vuist voor NL. ging staan staat gelijk aan het zuigen van NL. NL gaf de eerste trap, eruit dus!
  zondag 4 februari 2007 @ 12:02:07 #105
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45965867
nl trapte echt, en nam hem in de wurggreep, die is dus gewoon exit
Was echt wel een stuk erger dan die trap van Nena
pi_45965933
Huub staat dus momenteel op het honkbalveld, terwijl Nathanael nog droomt over zijn uithalen naar de Oldenzaler. Vannacht is de ruzie tussen hen tot een hoogtepunt gekomen: in de gameroom hebben Huub en Nathanael ‘gevochten’, waarin Nathanael het meeste aandeel had. Getuigen: Bart en Amanda. Zullen er vandaag radicale maatregelen genomen worden?

BRON TALPA
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 12:08:02 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45965974
Bekent de tien-site kleur?

11:53 - Heftig nachtje

Huub staat dus momenteel op het honkbalveld, terwijl Nathanael nog droomt over zijn uithalen naar de Oldenzaler. Vannacht is de ruzie tussen hen tot een hoogtepunt gekomen: in de gameroom hebben Huub en Nathanael ‘gevochten’, waarin Nathanael het meeste aandeel had. Getuigen: Bart en Amanda. Zullen er vandaag radicale maatregelen genomen worden?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 12:09:10 #108
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45965989
Eerst schoppen en duwen

daarna vrij lang wurgen waarbij huub zijn handen nog toont om te tonen dat hij niet vecht

In mijn ogen kunnen ze niet anders dan NL eruit gooien en Huub niet.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45965999
Brian heeft 't er nu over dat NL bij z'n keel gegrepen werd
  zondag 4 februari 2007 @ 12:10:26 #110
167865 cake
saakjehilbink@hotmail..com
pi_45966012
man o man o man die nl is echt gek zo kan ik het ook .
War een grote lul zeg papie daagt een jongetje uit en wil graag een klap en de resr zit erbij en doet niets net de echte wereld
sara
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 12:10:36 #111
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45966015
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:09 schreef Cyberman28 het volgende:
Brian praat altijd bullshit. Ik hoop echt dat de bewoners allemaal gewoon die beelden te zien krijgen.
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 12:10:50 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45966023
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:09 schreef Cyberman28 het volgende:
Brian liegt in bijna elke zin die er uit z'n rattensmoel komt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 4 februari 2007 @ 12:11:16 #113
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45966034
Op de website van DGK staat het volgende.
quote:
11:53 - Heftig nachtje

De redactie laat al een en ander doorschemeren, hieruit kan je al bijna suggeren dat NL hoogstwaarschijnlijk de enige is die vertrekt.
pi_45966047

vind ik persoonlijk ook niet niks hoor...
pi_45966079
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:10 schreef Danny het volgende:

[..]

Brian praat altijd bullshit. Ik hoop echt dat de bewoners allemaal gewoon die beelden te zien krijgen.
Heeft geen enkel nut... Ze kiezen altijd partij voor NL, gewoon omdat ze blind willen zijn, dat hebben ze al die tijd al wel bewezen. Alles van Huub wordt opgeblazen en alles van NL wordt vergoeielijkt.

Gewoon Natte Nel eruit, Huub een drankverbod.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:13:22 #116
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_45966089
wie kan me even helpen kan dat filmpje, van wat er in keuken gebeurt is terug vinden.
bedankt alvast
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 12:15:07 #117
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45966116
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:10 schreef cake het volgende:
man o man o man die nl is echt gek zo kan ik het ook .
War een grote lul zeg papie daagt een jongetje uit en wil graag een klap en de resr zit erbij en doet niets net de echte wereld
Het plan van oa NL was om Huub uit de tent te lokken. Dat is ook de reden dat Bart zo rustig toe zat te kijken. Die verwachtte dat Huub zou slaan. Dat deed Huub echter niet. NL sloeg door, schopte, duwde en wurgde. Het kan niet anders dan dat de redaktie dat exact zo gaat zien.
Buiten dat Huub momenteel nog zo'n beetje de enige reden is om te kijken trouwens en zijn vertrek voldoende aanleiding zou zijn te stoppen. Nena was leuk en moest weg en nu is de enige persoon in het huis die nog enigszins te pruimen is Huub.
Je gaat toch niet voor je lol naar Brian, Natasia, Amanda, Sjacho Bart, Ilona etc kijken? Ilona pesten ze binnen 3 dagen weg. Sylvia stemmen ze daarna weg en wat blijft over? Uitschot.
Geloof me; niet alleen zou het hoogst oneerlijk zijn Huub weg te sturen, het zou ook ontzettend dom zijn.
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 12:15:32 #118
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45966124
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef fladdie het volgende:
wie kan me even helpen kan dat filmpje, van wat er in keuken gebeurt is terug vinden.
bedankt alvast
http://www.youtube.com/watch?v=vtxOFLUxtzI
  zondag 4 februari 2007 @ 12:16:52 #119
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_45966148
sorry ik bedoel die filmpje in de keuken
pi_45966179
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:15 schreef Danny het volgende:

[..]

Het plan van oa NL was om Huub uit de tent te lokken. Dat is ook de reden dat Bart zo rustig toe zat te kijken. Die verwachtte dat Huub zou slaan. Dat deed Huub echter niet. NL sloeg door, schopte, duwde en wurgde. Het kan niet anders dan dat de redaktie dat exact zo gaat zien.
Buiten dat Huub momenteel nog zo'n beetje de enige reden is om te kijken trouwens en zijn vertrek voldoende aanleiding zou zijn te stoppen. Nena was leuk en moest weg en nu is de enige persoon in het huis die nog enigszins te pruimen is Huub.
Je gaat toch niet voor je lol naar Brian, Natasia, Amanda, Sjacho Bart, Ilona etc kijken? Ilona pesten ze binnen 3 dagen weg. Sylvia stemmen ze daarna weg en wat blijft over? Uitschot.
Geloof me; niet alleen zou het hoogst oneerlijk zijn Huub weg te sturen, het zou ook ontzettend dom zijn.
Helemaal mee eens. Zonder Huub en Sylvia blijft er echt alleen bajesgajes over. onderontwikkelde homo sapiens. Wat mij betreft mag dan inderdaad de stekker eruit.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:19:01 #121
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45966198
Wat een stelletje lamballen bij elkaar zeg. Ik hoop dat ze allebei 't bokje zijn.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45966201
  zondag 4 februari 2007 @ 12:20:44 #123
8898 Darklight
pi_45966237
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef MilaNL het volgende:
[afbeelding]
vind ik persoonlijk ook niet niks hoor...
Hij trok hem echt naar buiten, Huub deed niks daarna
dit is al een reden dat nl moet vertrekken
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 12:21:11 #124
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45966247
Als NL huub buiten weer los laat doet hij dat met een behoorlijk felle beweging waarbij hij Huub's neus lijkt te raken (huub grijpt daar ook naar). Kan iemand dat bevestigen of zie ik iets wat er niet is?
pi_45966256
@ Danny(Kale Superdude) - zondag 4 februari 2007 @ 11:45
Klopt, Huub pakte hem op de schouder misschien de pijnprikkel plek? Maar zeker niet bij de strot. Nathanael is zo'n jankerd die de dingen net iets aandikt om het erger te doen lijken.

En die trapt was idd tegen de stoel aan, als Nathanael hem tegen zijn been had gekregen, had je zijn been beter zien bewegen, deze bleef nu stil. Het zou tegen zijn zere been kunnen zijn en dan had Nathanael het zeker wel uitgeschreeuwd van de pijn. Nee, Nathaneal dikt alls 10 aan met ranja!
DGK Startpagina
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 12:22:11 #126
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45966264
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:20 schreef Darklight het volgende:

Hij trok hem echt naar buiten, Huub deed niks daarna
Sterker nog; Huub's handen gaan omhoog in een 'ik doe niks terug' gebaar
pi_45966327
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef Danny het volgende:

Sterker nog; Huub's handen gaan omhoog in een 'ik doe niks terug' gebaar
Huub houdt zich tegen het kozijn tegen om niet meegesleurd te worden naar buiten
  zondag 4 februari 2007 @ 12:28:34 #128
16715 Mylene
*schatje*
pi_45966416
Het zal wat worden als ook Huub moet vertrekken of juist hij alleen. In de zin van mensen die niet meer gaan kijken omdat ze het niet eerlijk vinden .
pi_45966451
NL zit nu te janken dat hij een blauwe plek heeft
pi_45966541
nu maken ze zich zorgen over het huren van een film, dat ie op tijd terugmoet ??????
pi_45966579
ze denken echt dat huub gaat en nl niet!
pi_45966608
|Natasia zit alweer te geilen op amanda. Ze zit alweer te fantaseren wat ze aanmoet bij de fotoshoot. Het kind is net wakker.
  zondag 4 februari 2007 @ 13:06:34 #133
64338 fr0x
Directeur
pi_45967793
is er al nieuws?
peace, nd suck a !@$%
pi_45968549
waarom zegt Nl dat Huub hem geschopt heeft? Ik zie dat helemaal niet?
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 13:27:23 #135
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45968659
Huub gaat gewoon - volledig terecht - blijven en NL gaat gewoon - volledig terecht - weg.
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 13:28:13 #136
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45968677
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:23 schreef itsme het volgende:
waarom zegt Nl dat Huub hem geschopt heeft? Ik zie dat helemaal niet?
Huub maakte een schopbeweging en raakte de stoel. NL zegt ook dat Huub 'm bij de keel gegrepen heeft, maar daar klopt ook geen reet van.
pi_45968696
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:28 schreef schatje het volgende:
Het zal wat worden als ook Huub moet vertrekken of juist hij alleen. In de zin van mensen die niet meer gaan kijken omdat ze het niet eerlijk vinden .
Ik kan me niet voorsteleln dat Huub als enige zou moeten vertrekken.
Ben ik verdorie een dag niet op de computer gebeurd er weervan alles.

NL moet zeker vertrekken, want dat kunnen ze niet maken. Het schopje van nena was hier niets bij.
Ja Huub zat hem heel erg op te naaien maar wat ik uit het filmpje gebruik hebben ze de zwakke plek van Huub expres opgezocht om hem zo ver te krijgen.
Helaas voor hun was het juist Natanael die zich niet kon beheersen.

Ik zie geen trap van huub.
wel een vuist bij het lelijke gezicht van natanael.

Heeft dgk redactie al gereageerd?
pi_45968734
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef Danny het volgende:

[..]

Huub maakte een schopbeweging en raakte de stoel. NL zegt ook dat Huub 'm bij de keel gegrepen heeft, maar daar klopt ook geen reet van.
Thanks danny
Gelukkig staat alles op camera.

Ik haat hoe het weer allemaal verdraait wordt door die klojo's daar.
  zondag 4 februari 2007 @ 13:31:02 #139
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45968757
Over welke blauwe plek heeft NL het. Hoe kan NL een blauwe plek hebben wanneer Huub niet heeft geschopt....
  zondag 4 februari 2007 @ 13:33:22 #140
8898 Darklight
pi_45968839
Huub schopte zogenaamd tegen nl zn been, en gelijk had die een blauwe plek
Dat kan helemaal niet
pi_45968943
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:24 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Yep, en wel hier is dat duidelijk te zien.
Dank je. Veel betere camera positie. Huub pakt hem helemaal niet bij de keel.

Duidelijk.
pi_45968998
De vorige keer dat ze ruzie hadden was er geen fysiek geweld, toen kregen ze allebei een waarschuwing. Nu is er wel fysiek geweld ook weer allerlei bedreigingen, voor allebei zou dit dus weer een waarschuwing moeten zijn of zelfs meer. Dus als de regels worden toegepast moeten ze allebei de gouden kooi verlaten!!
  zondag 4 februari 2007 @ 14:23:31 #143
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_45970682
Ik moet zeggen dat DGK het goed aanpakt
Bij Nena waren ze direct, hier laten ze iedereen afwachten ( = goed voor de publiciteit ).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 14:28:37 #144
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45970878
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:37 schreef Galibier het volgende:
De vorige keer dat ze ruzie hadden was er geen fysiek geweld, toen kregen ze allebei een waarschuwing. Nu is er wel fysiek geweld ook weer allerlei bedreigingen, voor allebei zou dit dus weer een waarschuwing moeten zijn of zelfs meer. Dus als de regels worden toegepast moeten ze allebei de gouden kooi verlaten!!
dus dan zou de straf voor GEEN fysiek geweld (Huub) hetzelfde zijn als de straf voor WEL fysiek geweld (NL)?
Lijkt me niet erg eerlijk.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:50:36 #145
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_45971693
En dan te bedenken dat ze (vroegah) bij BB1 nog de bijl aan de ketting hadden liggen.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_45971697
van tien:

Ook Natasia en Nathanael worden wakker. De vechtende vader laat zijn blauwe plek aan haar zien. Natasia, die niks heeft gehoord van de gebeurtenissen van vannacht, vraagt naar de beelden van de vechtpartij.

Nathanael laat weten dat die er nog niet zijn: “Het is even afwachten wat er nu gaat gebeuren”, zegt hij. Natasia denkt al te weten wie er de Villa uitvliegt. Zij is er van overtuigd dat Huub eruit weg moet: “Ik zei gisteren nog tegen hem dat ik de langste adem zou hebben! Ik ben wel blij hoor, als hij weggaat. Opgeruimd staat héél netjes!”

Nathanael maakt zich meer zorgen over de borg: “Als ik eruit ga en ik krijg m’n borg niet terug, dan heb ik gewoon een zaak, klaar.” Hij is zker van dat Huub de oorzaak is van dit alles en zal het niet accepteren als hij de Villa wordt uitgezet zonder zijn borg terug te krijgen. Amanda, die gisteren getuige was van de ruzie, kan niet meer slapen en beklaagt zich bij Natasia: “Het was echt niet leuk gisteren!” Dat hebben we gezien. Ondertussen is Ilona haar beautycase kwijt ( Brian heeft deze verstopt) en mist Nathanael contactpunten.
pi_45972037
En hoe zit het dan met diefstal van medebewoners? Huub eruit!

Daarnaast zal een rechter Nathanael's klacht verwerpen. DGK heeft ongetwijfeld een clausule opgenomen in het contract dat onder geen beding aanspraak kan worden gemaakt op de ¤10.000,- bij het vroegtijdig verlaten van de villa.
  zondag 4 februari 2007 @ 15:01:28 #148
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45972054
Er kan er maar één de domste zijn
pi_45972099
Gooi ze er allebei maar uit. Die Huub speelt het misschien slim, maar ik vind het ook behoorlijk sneu.
Als NL het dan toch doet, had hij Huub beter meteen helemaal hard aan kunnen pakken, dan dat half zachtige gedoe van het filmpje.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_45972158
Nathanael weg er mee ..sinds hij er in is,is er TE VEEL verkeerde shit in het huis een beetje kan wel maar zo een zieke geest! neee opzouten! en hierna Brian! dan kunnen we weer echt lachen en een beetje spel is ok maar zo loopt het fout af! of wil TIEN dat JUIST? we zullen zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')