was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef NrSiX het volgende:
tvp, Zak was wel weer gezellig! Jeckyll & Hyde viel tegen.. act van 30 min is aardig weinig maar goed, de muziek is dan ook niet je-van-het =] Heb nog 2 filmpjes, zal ik nog wel ff uploaden.
`quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???
Nu net aan het beluisterenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers - Live @ FearFM (04-02-2007)
Ruthless.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???
Je merkt echt dat de Hardstyle melodieuzer wordt. Maar erg aangename setquote:
die vind ik niet echt top, Abject heeft nummers die ik meer vind knallenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
de nieuwe (het is ten minste zo ver ik weet de nieuwste) van Abject - Rain is ook erg fijn![]()
Dejectedquote:Op maandag 5 februari 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die vind ik niet echt top, Abject heeft nummers die ik meer vind knallen![]()
die gaat echt zwaar tekeer in de auto, alles trilt, kan niet eens fatsoenlijk in de achteruitkijkspigel kijkenquote:
die is ook zeer lekker, die bedoelde ik dus bijvoorbeeldquote:
Is zo binnen. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers - Live @ FearFM (04-02-2007)
dat is hun 1e numeerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making your sorry ass go fucking insane![]()
![]()
Aliensquote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is hun 1e numeerze hebben al mooiere gemaakt
![]()
ik zat te denken aan Feel It (2007), Furybox, Wannabe en Wanna Freak Youquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Aliens
In the marine
Heerlijke plaatjes!
tvpeeee
Waar waar waarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:06 schreef mstx het volgende:
Dirk-Jan_DJ-Pak_Een_Punt-_SCANTRAXXL004_-Promo_Vinyl-2007-HDF
Mmmm, kan me wel herinneren dat ik ergens een nummertje heb, ook een promo. Maar dat was een andere versie dan die ik kende, dus is dit de normalequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
die staat zeker weer in t gesloten gedeelte van Soundbase
...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |