O dát is een goed idee, die ga ik zo ook kopen! Tot nog toe op vandaag: glaasje jus d'orange en een appeltje (ben pas om 11 uur opgestaan, vandaar)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
3 haringen en 1 mandarijn
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:07 schreef Qwea het volgende:
appel (2de)
vanaaf vissticksmet gebakken aardappels en denk rodekool
Iglo . Plan was om kip te eten,maar toen vond ik vissticks in de diepvries. En aangezien men mij al lekker heeft lopen maken met vissticks hier,koos ik voor vissticks.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Vissticksga ik denk ik vanavond ook maar eens eten.
Welk merk?
OT: stukje kipfilet
turkse salade. I.C.M tomatensoep erg lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:22 schreef DarkElf het volgende:
vanavond tomatensoep maar moet er nog iets bij verzinnen...
Maak anders zwaardere soep door er pasta doorheen te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ken ik niet? dacht net wel aan tonijn salade: heb nog tonijn, paprika's eitje, mosterd, kwark (mayo is te vet) ketchup e.d
brood erbij roosteren..
goed planquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maak anders zwaardere soep door er pasta doorheen te doen..
Dat is salade van komkommer,rode,groene en gele paprika. Met een snufje zout,heel klein beetje ui,en wat citroensapquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ken ik niet? dacht net wel aan tonijn salade: heb nog tonijn, paprika's eitje, mosterd, kwark (mayo is te vet) ketchup e.d
brood erbij roosteren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |