Ja inderdaad! Zal het erg prettig vinden! Al vind ik MacArthur Park ook heel goed bij haar passen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat een verademing zal dat zijn, zonder dat gehinnik.
Meen je datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Slechtste optreden tot nu toe. Helaas. Veel te veel foutjes.
Sluit me hierbij aan! Ze raakte me veel meer dan Christina met haar versie van Hurt...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vaker dan normaal ja, maar regelmatig vond ik nou ook weer niet. De bezieling die zij legt is gewoon niet normaal zo sterk. En het klonk prachtig, boeie die paar kleine misstapjes.
Wij zijn het eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:53 schreef Kidney_Bean het volgende:
Op zich deed ze de nummers op haar manier goed... Maar Hurt, daarvan kon je gewoon al verwachten dat ze het nooit zo goed als het origineel zou gaan doen.. En op een of andere manier vind ik haar zo nep als wat met dat gehuil en dan dat gelach bij complimentjes, kan het niet verklaren...
er had wel bijna iets anders op dat podium gelegen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
What can I say. Dat Christina Aguilera nummer was werkelijk prachtig. Alles klopte gewoon.
Het tweede nummer was ik niet écht weg van, maar ze had wat mij betreft als 2e nummer een stinkende drol in een doos mogen kakken op het podium, dan nog zou ze op basis van het eerste nummer direct door mogen naar de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |