je moet de eisen smeken wanneer het heet isquote:
je staat offline hierquote:
wat doe je dan dat je op dit tijdstip vreemde klanten hebtquote:Op zondag 4 februari 2007 01:00 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb een vreemde klant hier niet te geloven..lol
hahahhhaa ja niet letterlijk hier natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe je dan dat je op dit tijdstip vreemde klanten hebt![]()
Je was me net voorquote:Op zondag 4 februari 2007 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe je dan dat je op dit tijdstip vreemde klanten hebt![]()
ooh ik moet je niet serieus nemen?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahhhaa ja niet letterlijk hier natuurlijk![]()
quote:
hoe dat zo?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:11 schreef oranjekoek het volgende:
ow ik dacht juist dat jullie iets met elkaar hadden!
Dat is zn vibo maarquote:Op zondag 4 februari 2007 01:15 schreef oranjekoek het volgende:
ik wil niet de laaatste post..lol hoeveel moeten we er nog?
De vibraties tussen jullie.. owowow
oohw nog meer dan geneog posts tot de lapo?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:15 schreef oranjekoek het volgende:
ik wil niet de laaatste post..lol hoeveel moeten we er nog?
De vibraties tussen jullie.. owowow
quote:
kan ik dat hier helemaal voelen? wooow *onder de indruk*quote:
Jaja, Duracellquote:Op zondag 4 februari 2007 01:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
kan ik dat hier helemaal voelen? wooow *onder de indruk*
ssstquote:
Neuken als; viboquote:Op zondag 4 februari 2007 01:27 schreef oranjekoek het volgende:
Gek dat ik bij Duracell altijd aan konijnen moet denken
wat Q-B zegtquote:Op zondag 4 februari 2007 01:27 schreef oranjekoek het volgende:
Gek dat ik bij Duracell altijd aan konijnen moet denken
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef oranjekoek het volgende:
zie je 2 handen op haar buik!
mdat google bunny met playboy linkedquote:Op zondag 4 februari 2007 01:33 schreef PeZu het volgende:
wrom vind ik dit
[afbeelding]
als ik zoek op energeizer bunny aka duracell konijn
ooh bestelbusquote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
mdat google bunny met playboy linked![]()
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:37 schreef oranjekoek het volgende:
hahahaaa zo'n konijn wil ik ook!
pezu, het neukkonijnquote:
quote:
Ik heb gehoord dat ie geweldig in bed is hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 01:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
mijn god dat had ik niet eens door.. haha
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie geweldig in bed is hoor
van wie heb je dat gehoord?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie geweldig in bed is hoor
Ja ik sloeg er ook steil van achteroverquote:Op zondag 4 februari 2007 01:50 schreef Zeurberus het volgende:
Zit je duf deze pagina door te spitten zie je in een keer een paar flinke jetsers in beeld
And when you think nobody knew.. the girls r talking, the girls r talkingquote:
Slapen hoop ikquote:Op zondag 4 februari 2007 02:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja het is treurig inderdaad..Wat ga je morgen doen?
haha ja die zijn allebei doodziek dus dat zal gezellig worden ;o)) als ze wat beter zijn gaan we naar Amsterdam, op bezoek bij mijn schoonmoeder...................quote:Op zondag 4 februari 2007 02:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Slapen hoop ik
En jij, leuke dingen met de kinderen?
Amsterdam, zij heeft het goed bekeken. Maar eigenlijk, schoonmoeder. Vooral bacterien heen sturenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja die zijn allebei doodziek dus dat zal gezellig worden ;o)) als ze wat beter zijn gaan we naar Amsterdam, op bezoek bij mijn schoonmoeder...................
hahahaa nee het is wel een ideale schoonmoederquote:Op zondag 4 februari 2007 02:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Amsterdam, zij heeft het goed bekeken. Maar eigenlijk, schoonmoeder. Vooral bacterien heen sturen
Natuurlijk mag je mij wat vragen, mijn kind.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:54 schreef Never-Break het volgende:
Hoi God.
Mag ik jou iets vragen? Of heb je het te druk met je niet te verwaarlozen bezigheden?
Groeten,
Een twijfelende gelover..
Klopt de volgende stelling:quote:Op zondag 4 februari 2007 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je mij wat vragen, mijn kind.
Dat is correct, en nee. Tenzij grote piemel of dikke tieten.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:02 schreef Never-Break het volgende:
[..]
Klopt de volgende stelling:
Ongelukkige mensen en hun problemen, pijn, verdriet, en soortgelijke toestanden, allen simpel samen te vatten met het woord "lijdensweg" zijn dit enkel en alleen ter uwer vermaak, daar u een zeer scherpe, doch door velen onbegrepen vorm van humor hebt, dit alles als gevolge van het feit dat uw alomvattendheid, macht, kennis, en aanverwante zaken u in de afgelopen eeuwigheid dusdanig hebben verveeld, deze vorm van ontspanning, de enige is die u nog enige bevrediging geeft.
En zo ja, mag ik dan meegenieten?
ik ben al tevreden met cup C hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is correct, en nee. Tenzij grote piemel of dikke tieten.
Uitgaande van menselijke grootheden mag ik niet klagen, tieten echter heeft u mij tot mijn groot verdriet niet gegeven.. En in mijn onwetendheid met betrekking tot uw gestalte weet ik niet of een menselijke piemel u kan bevredigen, daar ik de omvang van uw yoni niet durf vast te stellen.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is correct, en nee. Tenzij grote piemel of dikke tieten.
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mooi dat het niet voor jou is dan![]()
Ik ken de mens, ik heb jullie zelf geschapen, ik houd jullie in de gaten. Hij reikt vast niet langer 10 centimeters.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef Never-Break het volgende:
[..]
Uitgaande van menselijke grootheden mag ik niet klagen, tieten echter heeft u mij tot mijn groot verdriet niet gegeven.. En in mijn onwetendheid met betrekking tot uw gestalte weet ik niet of een menselijke piemel u kan bevredigen, daar ik de omvang van uw yoni niet durf vast te stellen.
Drink gewoon veel bier, dan komt het wel goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef Never-Break het volgende:
[..]
Uitgaande van menselijke grootheden mag ik niet klagen, tieten echter heeft u mij tot mijn groot verdriet niet gegeven.. En in mijn onwetendheid met betrekking tot uw gestalte weet ik niet of een menselijke piemel u kan bevredigen, daar ik de omvang van uw yoni niet durf vast te stellen.
pwndquote:Op zondag 4 februari 2007 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken de mens, ik heb jullie zelf geschapen, ik houd jullie in de gaten. Hij reikt vast niet langer 10 centimeters.
Rustig nou maar, dit gesprek heb ik met jou toch allang gehad. Goede piemel wel.quote:
wat dat betreft heeft u mij goed bewapend, 10 cm in rusttoestand is een privillege in tijden dat er gebruik gemaakt moet worden van een pisbak, in tegenstelling tot de personen die met het geval er bijna tegen aan moeten gaan staan..quote:Op zondag 4 februari 2007 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken de mens, ik heb jullie zelf geschapen, ik houd jullie in de gaten. Hij reikt vast niet langer 10 centimeters.
Oh Neverbreak, 3 doors down fan, NEUK ME!!!! NU!~JAAA!! OOOHHH!!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:18 schreef Never-Break het volgende:
[..]
wat dat betreft heeft u mij goed bewapend, 10 cm in rusttoestand is een privillege in tijden dat er gebruik gemaakt moet worden van een pisbak, in tegenstelling tot de personen die met het geval er bijna tegen aan moeten gaan staan..
pfffffffff mensen, ben me kapot aan het vervelen, op chatsites hangen alleen maar seksueel gefrustreerde meiden rond (jaja in het begin lief en aardig en daarna begint de ophitserij)
ik heb zin om iets te ouwhoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |