zo nou! .... (not)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
Wordt er op de jacuzzi-streams óók minstens 1x per minuut voluit gelachen?
... levend en wel ....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:59 schreef raggende_annie het volgende:
bart is getraceerd
jammerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:59 schreef raggende_annie het volgende:
bart is getraceerd
Volgens mij niet.......hoor alleen steeds de naam Nena en gevolgd door veel nijd, laster,etc.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
Wordt er op de jacuzzi-streams óók minstens 1x per minuut voluit gelachen?
Ik vraag me af of ze dat echt gaan doen, denk het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... het wachten is dus nu op de tweede waarschuwing en dus exit voor Nathanael.
Graag even snel redactie
Ik verwacht niet dat het zover zal komen, helaas.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... het wachten is dus nu op de tweede waarschuwing en dus exit voor Nathanael.
Graag even snel redactie
Ik wil haar nog meer dood dan gisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena was altijd erg gereserveerd over haar familie en vrienden. Nu zit Amanda VOLUIT lelijk te roddelen over haar relatie met haar ex.
dat gevoel zal zich in de komende dagen alleen nog maar gaan versterkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil haar nog meer dood dan gisteren.
Ja, ik begin Nena ook steeds meer te waarderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena was altijd erg gereserveerd over haar familie en vrienden. Nu zit Amanda VOLUIT lelijk te roddelen over haar relatie met haar ex.
Ze is nog niet uitgesproken over Nena hoor ik, ze lijkt wel net zo obsest als Brianquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
De alcohol gaat werken bij Stembanda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |