dat afzeiekn was inderdaad schandalig en zeker niet terechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Ik ga toch maar even stemmen voor Anja.
Gewoon omdat ik het chandalig vind dat ze elke week zo afgezeken wordt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Gunst, stel je voor zeg. Het eindfeest! Vette partyshit!
Een proteststemquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Dido ! Zie avatarquote:
Moet ze maar een keer normaal zingenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
En die kinderen moeten oprotten.
En Henk is de verliezer winnaar van de avond met zijn gare oprechte en terechte commentaar.
Ze was een hele grote fan van Idols zei ze. (Later bij Boulevard: "Wie Idols 3 won? ............ Was dat Jamai of was die het jaar ervoor?").quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Wendy is helemaal ontdaan dat die zielepootjes kritiek hebben gekregen. Heeft ze überhaupt ooit naar Idols gekeken?
Ken ze wel hoor, vind de kreet 'idool' alleen een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dido ! Zie avatar![]()
Zij heeft een stem die klinkt zo puur, fantastisch. Ik hou niet zo van dat krachtige, dat Anja dus ook heeft bijv.
Ik kan me voorstellen dat Anja goed kan zingen, maar het is niet mijn smaak. Mijn smaak is Simply Red, Norah Jones, Dido en allerlei latin jazz artiesten.
Dido is super.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dido ! Zie avatar![]()
Zij heeft een stem die klinkt zo puur, fantastisch. Ik hou niet zo van dat krachtige, dat Anja dus ook heeft bijv.
Ik kan me voorstellen dat Anja goed kan zingen, maar het is niet mijn smaak. Mijn smaak is Simply Red, Norah Jones, Dido en allerlei latin jazz artiesten met heerlijke stemmen voor snachts in de auto![]()
Fijne muzieksmaak heb jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dido ! Zie avatar![]()
Ik kan me voorstellen dat Anja goed kan zingen, maar het is niet mijn smaak. Mijn smaak is Simply Red, Norah Jones, Dido en allerlei latin jazz artiesten met heerlijke stemmen voor snachts in de auto![]()
Geen sing-off meer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:45 schreef m-materazzi het volgende:
Wat zegt Wendy nou, uiteindelijk beslist de jury niet maar de kijker ?
Ik ben op het eindfeest van Popstars geweest... en zo heel spectaculair zijn zulke eindfeesten nietquote:
Was Wendy die dat zei he..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ken ze wel hoor, vind de kreet 'idool' alleen een beetje overdreven
Moet zeggen dat ik dat ook niet meer weet. En toch was ik een trouwe kijkerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was een hele grote fan van Idols zei ze. (Later bij Boulevard: "Wie Idols 3 won? ............ Was dat Jamai of was die het jaar ervoor?").
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |