Vriendin en ik misten ook Objection, maar ze zong welquote:Op zondag 18 maart 2007 00:18 schreef Skaai het volgende:
Ik heb ook genoten, maar miste Objection.
.
Verder was het tof, en vooral dat ze zoveel van haar spaanstalige nummers heeft gezongen. En dat buikdansen't is een best podium beest zeg
.
Wat een geluid komt er uit zo'n klein vrouke, ik vond het opeens niet meer dan logisch dat ze het concert op 3 februari toen niet door heeft laten gaan. Want zo zingen met een keelontsteking kan nooit goedkomen. Ze heeft het wat mij betreft goedgemaakt.
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Heeft ze maar 1 uurtje opgetreden ?![]()
Das langer dan een uur hoor!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:22 schreef LeroyBrown het volgende:
krap anderhalf uur
wat is jouw probleem eigenlijk???quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zeker AD gelezen? Wat daar stond was bullshit ... concert duurde anderhalf uur en begon ook niet 45 minuten te laat, maar om 20:40 uur, 10 minuten te laat dusquote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
mijne ?? nee niks , hoezo ??quote:Op zondag 18 maart 2007 11:42 schreef amaranta het volgende:
wat is jouw probleem eigenlijk???
Nee ik las het ergens anders , daar vonden ze het ook een niet al te goed concert , maar hier vinden jullie dat blijkbaar andersquote:Op zondag 18 maart 2007 12:23 schreef Eilanden het volgende:
Zeker AD gelezen? Wat daar stond was bullshit ... concert duurde anderhalf uur en begon ook niet 45 minuten te laat, maar om 20:40 uur, 10 minuten te laat dus
In de Gelderlander stond juist dat ze het niet goedgemaakt heeft: te kort, en blijkbaar een veel te lang voorstelrondje voor de bandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
In de Spits of Metro (weet niet precies meer) vonden ze het zeer goed. En stond dat Shakira het zeker goed heeft gemaakt.
Er blijven maar samenwerkingen komen ze blijft zo wel mooi op de radar. "La Tortura" kwam in 2005 uit en nu is 2007 is ze ongeveer al 2 jaar non-stop actief in mainstream pop.quote:Duet with Miguel Bose - Si Tu No Vuelves
On March 20 one of the most influential Spanish singers Miguel Bose released his new album "Papito" to celebrate his 30 years in music business.
All the songs on that album are Miguel Bose's old hits, sung as duets with other famous singers.
Those include "Morena Mia" with Julieta Venegas, "Bambu" with Ricky Martin, "Nada Particular" with Juanes, "Sevilla" with Amaia Montero, "Nena" with Paulina Rubio, "Te Amare" with Laura Pausini, "Olvidame Tu" with Ivete Sangalo, "Hay Dias" with Alejandro Sanz and "Lo Que Hay Es Lo Que Ves" with Michael Stipe.
Second song on the album is "Si Tu No Vuelves" - a duet with Shakira. The song was originally released in 1993 on "Bajo El Signo De Caín" album.
Shakira and Miguel recorded their duet in November 2006 in Panama, when Shakira was touring there.
Listen to the album online here. Duet with Shakira is song #2.
You can see Shakira and Miguel working in the studio, singing the song and giving little interviews here.
Als je een echt fan bent weet je dat Shakira helemaal geen grote show wou.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:26 schreef CrazyKing het volgende:
Ik vond het geen topshow, ik had veel meer verwacht. Het concert duurde naar mijn mening veel te kort, in totaal heeft ze misschien minder dan een uurtje gezongen. Pas op eind, met Ojos Asi en Hip's Don't Lie begon het een echte show te worden, maar voor de rest stelde het weinig voor. Vergeleken met shows van Madonna, Robbie Williams en zelfs Britney Spears was het niks. En ik vind zelf ook dat ze haar excuses had mogen aanbieden, maar laat ik daar maar niet over beginnen. Shakira heeft me behoorlijk teleurgesteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |