stuurbekrachtiging? centrale deurvergrendeling? electrische ramen/spiegels? dat heeft ie wel.quote:helpbmwm3e46smg
dat is zonder een extra set velgen met daarop nieuwe winterbanden.
en nogmaals het is een vraagprijs....
Als ik het vergelijk met de auto van mijn vrouw scheelt het nagenoeg niks in het onderhoud.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:44 schreef Camplo het volgende:
Sounds very interesting...
maar BMW is dat niet zwaar duur in onderhoud?
Kopen is opt moment geen probleem.
Onderhoud vrees ik wel voor.
Hoeveel zuipt ie?
Iets hoger lijkt me...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:11 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met de auto van mijn vrouw scheelt het nagenoeg niks in het onderhoud.
je moet alleen niet naar een bmw dealer gaan maar gewoon naar een bovag garage.
en het verbruik ligt zo tussen de 1 op 12 op de snelweg
en in de stad iets lager.
voor meer info mail op bmwm3e46smg@hotmail.com
ja dat bedoelde ik ook sorry voor de onduidelijkheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef St4ck3r het volgende:
Lijkt mij niet.. In de stad zal hij wss 1:10 rijden
ja dus ligt het verbruik dus hoger....quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef St4ck3r het volgende:
Lijkt mij niet.. In de stad zal hij wss 1:10 rijden
Dat is niet te zeggen ligt echt aan jezelf en hoe je ermee omgaat neem je mijn bmw bv.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef King_of_Kool het volgende:
Wat ik me altijd afvraag, wat is de levensduur van zo'n auto als er normaal mee wordt gereden? Of bij hoeveel km's ga je veel betalen voor reparaties enzo?
Nou, het is wel een schone wagen he, helaas heb ik me rijbewijs nog niet maar mocht ie daarna nog niet verkocht zijn dan kom ik wel ff kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen ligt echt aan jezelf en hoe je ermee omgaat neem je mijn bmw bv.
dan durf ik rustig te zeggen dat je daar zeker nog 5 jaar zonder problemen in kan rijden.
Maar dan moet je wel op tijd je beurten doen en nakijken.
goed je olie op peil houden dat soort dingen.
en voor de rest normaal rijden is ook erg bevordelijk voor een auto zeker bij een bmw eerst rustig de motor warm rijden voordat je hem eventueel effe lekker doortrekt.
het is een aluminium blok en dat moet je liefkozend behandelen dat vergeten een heleboel mensen en daardoor heb je dus van die afgetrapte bmw's.
wat erg jammer is want het rijd echt geweldig.
Nogmaals ik doe mijn Bmw echt weg omdat ik het zelf zonde vind dat hij nu weinig gebruikt word.
En het liefst zou ik hem zelf houden maar het gaat gewoon niet.
mocht je intresse hebben kom gewoon even kijken en maak een proefritje dan kan je zelf een oordeel stellen.
Groeten...
KM stand valt wel mee hoor mijn vorige bmw heb ik weggedaan bij een KM stand van +350000quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:10 schreef fr0x het volgende:
Ziet er wel goed uit.
KM stand is wel best aan de hoge kant hè?
Ik verwacht eigenlijk vrij weinig want hij heeft onlangs nog grote beurt gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:34 schreef Rutger1983 het volgende:
wat verwacht je aan reparaties binnenkort? bij de apk?
Apex veren zijn wel stug maar het rijd heerlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:14 schreef sanger het volgende:
Is hij erg stug? Of valt dat best mee?
Elektrische ramen?
Centrale vergrendeling?
Da's idd niet leuk. Ik ga vanavond (19:00) naar een andere auto in Arnhem kijken,quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:18 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
Toch jammer dat mensen afspreken en dan vervolgens niet komen.
Spreek dan niet af denk ik dan..
Dus voor degene die nog geintresseerd is hij is er nog steeds.
Remschijven zijn nooit bagger, zijn altijd gemaakt volgens bepaalde wettelijk vastgestelde richtlijnen, helemaal hier in de EU. Tuurlijk zijn er kwalitatief betere en daarmee ook duurdere, maar dat wil niet zeggen dat de goedkoopste schijven kut zijn, want die zijn altijd gemaakt om het type auto waarvoor ze gemaakt zijn te laten stoppen, zelfs in geval van nood (dus flink gerem).quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef _sin_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, je hebt bagger, en je hebt kwaliteit die nóg duurder zijn.
Ik heb gewoon een gemiddelde prijs genomen, wel zo makkelijk
Maar laten we ontopic blijven![]()
Ik heb met mijn bmw alleen de beurten gehad en daarnaast de normale reparaties die elke auto heeft tijdens een beurtquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel geld je kwijt bent aan reparaties met zo'n auto in een jaar. En wat gaat er zoal kapot allemaal bij zo'n km-stand. Ik ga nu even van een doem scenario uit, kwil zelf ook graag een bmw rijden maar heb geen zin om per kwartaal honderden euro's uit te geven aan reparaties. Hoe betrouwbaar is BMW eigenlijk?
heb 6 jaar E36 gereden, twee exemplaren... amper kosten aan gehad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel geld je kwijt bent aan reparaties met zo'n auto in een jaar. En wat gaat er zoal kapot allemaal bij zo'n km-stand. Ik ga nu even van een doem scenario uit, kwil zelf ook graag een bmw rijden maar heb geen zin om per kwartaal honderden euro's uit te geven aan reparaties. Hoe betrouwbaar is BMW eigenlijk?
ga er maar vanuit dat de bmw er niet meer is althans niet in mijn bezit....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:31 schreef King_of_Kool het volgende:
khoop dat ie er in de zomer nog is,,, en dat je dan de prijs hebt verlaagd naar 1300 euro
de ene is een 1600cc machine en de ander 1800cc.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:38 schreef hardcorebass het volgende:
wat is nou het verschil tussen de 316i en de 318i? motor? ik heb gehoord dat het niet eens zoveel scheelt
oja, klinkt logisch jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:42 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
de ene is een 1600cc machine en de ander 1800cc.
Nu gaat het interessant worden, tvp.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef bmwm3e46smg het volgende:
Prijs verlaagd naar 1900 euro...........
kom anders even kijken....quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:36 schreef Mentawaaaai het volgende:
¤ 1900 is i.d.d. een aantrekkelijke prijs , damn ! ik baal dat ik het ff niet heb
Het is ook geen beginnersauto. Ik heb zelf een e30 en het is wel handig als je wat rij-ervaring hebt voor je aan achterwielaandrijving begint.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:01 schreef JapieGijs het volgende:
Ziet er niet echt uit als een verstandige beginnersauto..
Wel een prachtig ding natuurlijk, maar met alleen stagevergoeding kom ik
denk erg krap te zitten![]()
Ik hou hem wel in de gaten en misschien zie ik hem nog wel eens langsrijden hier in Reeuwijk![]()
Hoi Pjay,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:10 schreef pjay het volgende:
Hoi, na heel je topic door gelezen te hebben, heb ik nog een aantal vragen.
Waar is de auto te bezichtigen?
Edit : En is de auto verlaagd?
mijn 106 xsi moet ik laten maken. En misschien is dit wel een betere optie ipv die 106 te laten maken.
Winterbanden zijn beter als gewonen banden bij 7 graden of lager, heeft dus wel degelijk zin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef bravoboost het volgende:
[..]
stuurbekrachtiging? centrale deurvergrendeling? electrische ramen/spiegels? dat heeft ie wel.
wat heb je nou aan winterbanden in Nederland. voor die paar dagen dat t regent en sneeuwt.
Hoi de sideskirts zal ik even opmeten voor je.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef pjay het volgende:
Ik heb gekeken hoe duur nou eigenlijk het onderhoud is van zo'n BMW, en dat viel toch wel tegen. Distributie riem die om de 40K km vervangen moet worden, spanrollen en het verversen van de olie om de 10K km.
Zou je kunnen opmeten hoe hoog de sideskirts op het laagste punt zijn bij de auto. Hier ben ik toch wel nieuwsgierig naar voordat ik ga kijken ( en straks helemaal weg ben van de auto). Die drempels in den haag, zijn echt funnest voor verlaagde auto's in het algemeen.
beschikt de bmw niet over een distributie ketting? en zo niet, dan hoeft de snaar niet elke 40K eruit hoor. belachelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef pjay het volgende:
Ik heb gekeken hoe duur nou eigenlijk het onderhoud is van zo'n BMW, en dat viel toch wel tegen. Distributie riem die om de 40K km vervangen moet worden, spanrollen en het verversen van de olie om de 10K km.
vanaf de 320 hebben die dingen volgens mij een ketting. Ik heb zelf ook het idee dat niet om de 40K is, maar dat las ik ergens!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
beschikt de bmw niet over een distributie ketting? en zo niet, dan hoeft de snaar niet elke 40K eruit hoor. belachelijk.
Ik heb de centen ff niet alnders was je hem echt kwijtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:03 schreef bmwm3e46smg het volgende:
oke de eerste die een beetje redelijke prijs bied kan hem komen halen de bmw moet echt weg nu..
De kosten liggen voor mij rond de 900 per jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:49 schreef wlsandman het volgende:
Wat zijn nou een beetje de vaste kosten per jaar voor zo´n auto? (dus zonder onderhoudkosten)
Ja, balen zeg zo'n nieuwe 5 serie gratis onder je reetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef Amun-Ra het volgende:
helaas heb ik net een nieuwe 5 serie leasebak onder me reet....
Leasewagens gratis? Ik denk dat jij raar opkijkt van de kosten die je aan een leasewagen hebt (Google eens op bijtelling)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, balen zeg zo'n nieuwe 5 serie gratis onder je reet
TS, ding heeft geen airco?
Lekker belangrijk, ik teken er voorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Leasewagens gratis? Ik denk dat jij raar opkijkt van de kosten die je aan een leasewagen hebt (Google eens op bijtelling)
voor een 5 serie tik je al gauw 400 in de maand afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |