Hoi Pjay,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:10 schreef pjay het volgende:
Hoi, na heel je topic door gelezen te hebben, heb ik nog een aantal vragen.
Waar is de auto te bezichtigen?
Edit : En is de auto verlaagd?
mijn 106 xsi moet ik laten maken. En misschien is dit wel een betere optie ipv die 106 te laten maken.
Winterbanden zijn beter als gewonen banden bij 7 graden of lager, heeft dus wel degelijk zin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef bravoboost het volgende:
[..]
stuurbekrachtiging? centrale deurvergrendeling? electrische ramen/spiegels? dat heeft ie wel.
wat heb je nou aan winterbanden in Nederland. voor die paar dagen dat t regent en sneeuwt.
Hoi de sideskirts zal ik even opmeten voor je.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef pjay het volgende:
Ik heb gekeken hoe duur nou eigenlijk het onderhoud is van zo'n BMW, en dat viel toch wel tegen. Distributie riem die om de 40K km vervangen moet worden, spanrollen en het verversen van de olie om de 10K km.
Zou je kunnen opmeten hoe hoog de sideskirts op het laagste punt zijn bij de auto. Hier ben ik toch wel nieuwsgierig naar voordat ik ga kijken ( en straks helemaal weg ben van de auto). Die drempels in den haag, zijn echt funnest voor verlaagde auto's in het algemeen.
beschikt de bmw niet over een distributie ketting? en zo niet, dan hoeft de snaar niet elke 40K eruit hoor. belachelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef pjay het volgende:
Ik heb gekeken hoe duur nou eigenlijk het onderhoud is van zo'n BMW, en dat viel toch wel tegen. Distributie riem die om de 40K km vervangen moet worden, spanrollen en het verversen van de olie om de 10K km.
vanaf de 320 hebben die dingen volgens mij een ketting. Ik heb zelf ook het idee dat niet om de 40K is, maar dat las ik ergens!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
beschikt de bmw niet over een distributie ketting? en zo niet, dan hoeft de snaar niet elke 40K eruit hoor. belachelijk.
Ik heb de centen ff niet alnders was je hem echt kwijtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:03 schreef bmwm3e46smg het volgende:
oke de eerste die een beetje redelijke prijs bied kan hem komen halen de bmw moet echt weg nu..
De kosten liggen voor mij rond de 900 per jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:49 schreef wlsandman het volgende:
Wat zijn nou een beetje de vaste kosten per jaar voor zo´n auto? (dus zonder onderhoudkosten)
Ja, balen zeg zo'n nieuwe 5 serie gratis onder je reetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef Amun-Ra het volgende:
helaas heb ik net een nieuwe 5 serie leasebak onder me reet....
Leasewagens gratis? Ik denk dat jij raar opkijkt van de kosten die je aan een leasewagen hebt (Google eens op bijtelling)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, balen zeg zo'n nieuwe 5 serie gratis onder je reet
TS, ding heeft geen airco?
Lekker belangrijk, ik teken er voorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Leasewagens gratis? Ik denk dat jij raar opkijkt van de kosten die je aan een leasewagen hebt (Google eens op bijtelling)
voor een 5 serie tik je al gauw 400 in de maand afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |