Precies.. of sjimz in ZuKo, of Engelandquote:
Ja, Crack 7.0.1 is gewoon zelfde als de standaard crack volgens mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef DANILXL het volgende:
is er al een no cd crack voor de nieuwe patch?
Ach, wat ben ik toch aardig op de vroege zondagmorgenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zou iemand dutch.ltc (Nederlandse taal) willen uploaden? De Rapidshare link is deaud.
Het is toch maar FC Eindhoven geworden, die uitdaging is me toch ietsje groter...quote:Op zondag 4 februari 2007 01:16 schreef MrMoon het volgende:
Ik zal eens proberen om met Sparta wat leuks neer te zetten...
klinkt communistisch zo'n 3-jaren planquote:Op zondag 4 februari 2007 10:37 schreef Wopper1 het volgende:
Ga een game opstarten met Vitesse.
Voor mijzelf een 3-jaren plan uitgestippeld, waarbij ik elk jaar stap voor stap verder wil komen in de competitie, knvb beker, uefa cup en in het derde jaar de Champions League.![]()
Wordt vervolgd
lol nee, dan had ik het niet gevraagdquote:Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef andre347 het volgende:
staat ie niet meer in de prullenbak?
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ach, wat ben ik toch aardig op de vroege zondagmorgen![]()
Download dutch.rar
Zelf geupload![]()
Ik had hem nog in de prullenbak staan. 1 KB, duurde ff om dat te uploaden..quote:Op zondag 4 februari 2007 13:58 schreef reconnect het volgende:
Kan iemand voor mij het bestand fake.inc uploaden? Ik heb hem toen verwijderd om het NLD elftal te krijgen, maar ik wist neit dat je daarvoor een nieuwe game moest starten. Omdat ik geen zin heb om opnieuw te starten, wil ik wel ff die fake.inc veranderen zodat ik langzaam maar zeker het echt NLD elftal krijg. Alvast bedankt
In mijn Moor Green spel werd Vitesse kampioen in het jaar 09/10, dus 't moet kunnenquote:Op zondag 4 februari 2007 10:37 schreef Wopper1 het volgende:
Ga een game opstarten met Vitesse.
Voor mijzelf een 3-jaren plan uitgestippeld, waarbij ik elk jaar stap voor stap verder wil komen in de competitie, knvb beker, uefa cup en in het derde jaar de Champions League.![]()
Wordt vervolgd
Ik heb Vitesse wel eens in het eerste seizoen kampioen zien worden, volgens mij door de computer bestuurd zelfs...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:35 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
In mijn Moor Green spel werd Vitesse kampioen in het jaar 09/10, dus 't moet kunnen![]()
Dank Dankquote:Op zondag 4 februari 2007 15:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik had hem nog in de prullenbak staan. 1 KB, duurde ff om dat te uploaden..
http://putstuff.putfile.com/44688/5662682
Af en toe komt dat spel inderdaad met hele onwaarschijnlijke resultaten jaquote:Op zondag 4 februari 2007 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb Vitesse wel eens in het eerste seizoen kampioen zien worden, volgens mij door de computer bestuurd zelfs...
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:57 schreef DANILXL het volgende:
als ik fm patch 7.01 installeer is alles dan weer gefixd of niet. Worden de spelers weer beter enzow?
En als ik het installeer doet ie het dan zonder cd?
Ja die is er.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:32 schreef TomHoofd het volgende:
Weet iemand of FM 2007 er ook voor een mac is. 2006 ben ik ondertussen wel een beetje klaar mee
Ik heb wel al de demo voor mac binnen dus het lijkt me dat hij er is maar ik kan hem echt nergens vinden.
Milevsky is ook een held natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Met PSV in seizoen 3 de CL binnengehaald. Milevsky zorgde al vroeg voor de voorsprong op Chelsea en scoorde in de 90e minuut de 2-1 waardoor we de beker omhoog mochten houden
Vanuit je Zuid Korea game?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kreeg een aanbod om coach van Arsenal te worden.
Dan kreeg ik een transferbudget van 210 miljoen euro
Maar natuurlijk heb ik door mijn clubliefde geweigerd
Nee ik ben weer met mijn Swansea game verder gegaanquote:
210 miljoen holy shitquote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kreeg een aanbod om coach van Arsenal te worden.
Dan kreeg ik een transferbudget van 210 miljoen euro
Maar natuurlijk heb ik door mijn clubliefde geweigerd
Cool. Welke onbekende spelers zijn wereldtop in 2012/2013?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik ben weer met mijn Swansea game verder gegaanZit inmiddels in seizoen 2012/13 en heb net de UEFA cup gewonnen.
Sankovic!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Cool. Welke onbekende spelers zijn wereldtop in 2012/2013?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |