Ik wacht sowieso wel even tot jij je titels hebt geroepen. Systeem weet ik nog niet, wacht even aantal titels af.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:01 schreef Flitspaal het volgende:
Tot wanneer mag ik titels roepen en welk systeem hanteer je?
Welke heb je nog liggen?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm dan zal ik toch maar eens die Bergman films uit de kast pakken die al maanden op me liggen te wachten, maar waar ik nooit zin in had om mee te beginnen...![]()
Als Persona maar meedoet vind ik alles goed dus de nominaties laat ik aan de rest over![]()
Virgin Suicide? Coppola is nog geen Bergman hequote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wild Strawberries en The Virgin Suicide, maar elke keer als ik mjin hand in de buurt van de dvd's heb is het altijd van: "Ah nee nu even geen Bergman..." dat heb ik ook wel eens bij Tarkovsky... The Mirror ligt nu alweer een tijd in de kast naast die Bergman films![]()
Ja hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef Doff het volgende:
Ik neem aan dat die wachtende dvd's ook gekeken gaan worden?![]()
Maar die cijfers liggen op imdb zo dicht bij elkaar dat dat ook weer niet eerlijk is. The Serpents Egg staat daarentegen wel erg laag. Wat vinden de anderen?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:10 schreef laurenzo85 het volgende:
Je kunt ook een ronde doen met 18 films en dat er dan 7 automatisch een ronde verdergaan, wel zo eerlijk
Je hoeft dan ook niet op IMDb cijfer te letten, gewoon meenemen in de loting en sommige cijfers als "vrij" beschouwen. Zo doe ik het altijd althansquote:Op zondag 4 februari 2007 16:15 schreef Doff het volgende:
[..]
Maar die cijfers liggen op imdb zo dicht bij elkaar dat dat ook weer niet eerlijk is. The Serpents Egg staat daarentegen wel erg laag. Wat vinden de anderen?
Bovendien heb ik mijn loting net klaar
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:37 schreef Doff het volgende:
Ik heb Ansiktet hier nog liggen, dus dan kan je daar eventueel een stem uitbrengen.
Maakt niet zo veel uit. De enige die ik wel gezien heb en die niet meedoet is Till glädje en dat vind ik toch één van de minderequote:Op maandag 5 februari 2007 13:06 schreef Doff het volgende:
He Gorro, ik was jou helemaal vergeten bij de nominaties. Sorry.
Ik stem nu nog niets.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef Doff het volgende:
De eerste duels:
1. Smultronstället (Wild Strawberries) - Djävulens öga (The Devil's Eye)
2. Passion, En (The Passion of Anna) - Ansiktet (The Magician)
3. Sommarnattens leende (Smiles of a Summer Night) - Sommarlek (Summer Interlude)
4. Såsom i en Spegel (Through a Glass Darkly) - Nattvardsgästerna (Winter Light)
5. Tystnaden (The Silence) - Hamnstad (Port of Call)
6. Persona - Serpent's Egg, The
7. Aus dem Leben der Marionetten - En Lektion i kärlek (Lesson in Love)
8. Scener ur ett Äktenskap (Scenes of a Marriage) - Vargtimmen (The Hour of the Wolf)
9. Trollflöjten (The Magic Flute) - Viskningar och Rop (Cries and Whispers)
Scener ur ett Aktenskap vind ik zelf een van de beste, wel de moeite waard dus. The Serpent's Egg is vind ik echt de moeite niet waard. En Persona is denk ik een van de grote favorieten omdat die vrij bekend is, gewoon erg goed (vind ik), redelijk tijdloos en vrij 'hip' is i.v.m. een film als Mulholland Dr. e.d., maar daar zullen de meningen wel over verschillen. Ik heb trouwens zelf ook Vargtimmen gereserveerd, hoop 'm snel te kunnen zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:42 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik stem nu nog niets.
Ik ga wellicht deze week kijken:
Smultronstället (Wild Strawberries) zeker.
En Passion (The Passion of Anna)
Ansiktet (The Magician)
Vargtimmen (The Hour of the Wolf)
en
Scener ur ett Äktenskap (Scenes of a Marriage) vond ik ook nog, maar die duurt erg lang.
Serpent's Egg, The heb ik ook nog gevonden, maar die kijk ik alleen als het zin heeft ten opzichte van Persona. Persona is volgens mij wel een kanshebber op de eindoverwinning (maar waarom?????).
Doe maar rustig aan hoor. Doe ik ook, anders zonde van de films. Ronde blijft lang genoeg open.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:56 schreef Gillingham het volgende:
* De eerste ronde
1. Smultronstället (Wild Strawberries) - Djävulens öga (The Devil's Eye)
2. Passion, En (The Passion of Anna) - Ansiktet (The Magician)
3. Sommarnattens leende (Smiles of a Summer Night) - Sommarlek (Summer Interlude)
4. Såsom i en Spegel (Through a Glass Darkly) - Nattvardsgästerna (Winter Light)
5. Tystnaden (The Silence) - Hamnstad (Port of Call)
6. Persona - Serpent's Egg, The
7. Aus dem Leben der Marionetten - En Lektion i kärlek (Lesson in Love)
8. Scener ur ett Äktenskap (Scenes of a Marriage) - Vargtimmen (The Hour of the Wolf)
9. Trollflöjten (The Magic Flute) - Viskningar och Rop (Cries and Whispers)
Wellicht ga ik Winter Light vandaag of morgen nog kijken, zodat ik duel 4 kan updaten. Dat duel moet sowieso nog beslist worden. Maar ik weet niet of het verstandig is om te veel Bergmans te zien in een te korte tijd.
Ik heb de films gisteren al teruggebracht, dus hoogstwaarschijnlijk gaan er deze ronde geen updates meer komen van mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:02 schreef Doff het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor. Doe ik ook, anders zonde van de films. Ronde blijft lang genoeg open.
Ik ging uit van langer dan een week, zoals je zei.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:57 schreef Doff het volgende:
Wanneer kan ik jouw stemmen ongeveer verwachten, Flitspaal?
En van iemand anders nog?
Je hebt tot vrijdag, oké?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik ging uit van langer dan een week, zoals je zei.
Dus reken maar op morgenavond of maandagmorgen. Dan kan ik nog enkele films een beetje laten bezinken.
Eigenlijk heb ik alleen twijfel over duel 1 (films beiden gezien, dat wel). Misschien dat ik tot die tijd Sommarnattens leende en Såsom i en Spegel kan opsnorren. Hun tegenstanders heb ik wel hier, maar nog niet gezienquote:
Ohja, er klopte al iets nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb van de topictitel toch maar achtste finale gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |