abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46227278
Toch maar even een tvp'tje plaatsen, want dit is weer een herkenbaar topic voor me...
pi_46228340
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Shadpro het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)n_20Alpha_20Male.rar
Lees dit boek eens, zou je wel is goed kunnen helpen.
ik heb dat boek zelf ook,

was net bij dat hoofdstuk van hypnose.

Merkte net dat je ook echt in trance komt (heb zoiets nog nooit meegemaakt)..
had niet wat opgenomen oid

[ Bericht 3% gewijzigd door MmadviewW op 12-02-2007 03:50:14 ]
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_46228538
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 04:26 schreef jaoka het volgende:

[..]

Of vind je dat alleen maar kut omdat je dat zelf niet kunt? De ene man heeft het zelfvertrouwen en de flair om die opmerkingen te maken, de ander niet.

Wanneer je een vrouw wil, waarom doe je dan niet hetzelfde?

Is dat a) omdat je te veel respect voor vrouwen hebt om ze zo te behandelen?
of b) omdat je het niet durft?

Eerlijk antwoorden.
Ah, ik zag niet meer dat je gereageerd had.

Waarom ik niet elke dag seksueel getinte opmerkingen maak tegen vrouwen om ze zo voor me te winnen? Dat doe ik niet omdat ik dat geen stijl vind. Ik durf het heus wel, ik ben behoorlijk direct en ben heus geen lafbek die z'n mond niet open durft te trekken.

Maar goed, vind het nogal een loze discussie worden. 't Is niet dat ik zo'n verbitterd persoon ben, maar ik vind alleen dat hele 'spelletje' zo nep als wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2007 04:45:59 ]
  maandag 12 februari 2007 @ 10:29:07 #104
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_46230881
alle leuke meisjes willen ook alleen maar vriendjes met mij zjin

tvp
niets
pi_46231378
Bijna heel Fok gaat zich dadelijk melden in dit topic omdat het zo herkenbaar is
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_46238830
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:26 schreef GiGra het volgende:
Je bent zeker niet de enige, ik ben 20, wel een vrouw weliswaar, maar ik heb überhaupt nog nooit een relatie gehad, en ik begrijp zelf ook niet zo goed waarom. Misschien moet je advies vragen aan een vriendin (een vrouw waar je niets meer voor voelt dan vriendschap)
Wat een lekkere bambi ben jij, dat jij nog geen vriend hebt gehad, vreemd hoor. Nou ja, je bent nog maar 20 dus.
Gaap Goals rulezzz!
pi_46241499
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:22 schreef GiGra het volgende:

[..]

1) ik doe niks (ja, te onzeker)
2) ik val op arrogante klootzakken die houden van golf (niet echt handig)
3) ik ga nooit uit en heb dus geen kans om iemand te ontmoeten
4) ik studeer egyptologie, wat een echt vrouwenstudie is, en de mannen die er zijn zijn niet geïnteresseerd, bezet, of homo

genoeg redenen?
raar, zouden wel genoeg mannen op je af moeten komen als ik je looks zo zie
En egyptologie is toch wel stoer
  maandag 12 februari 2007 @ 16:37:21 #108
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_46241898
Hopeloos.........
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_46252894
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nee, vrouwen willen uiteindelijk maar een ding....

...washandjes breien.

ja absoluut...washandjes breien, heeeeel effectief ook.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 11:19:00 #110
167723 sanni
Acima de seu
pi_46254691
Even zeiken: Het is Vrouwen en ik...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:03:16 #111
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46255294
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:19 schreef sanni het volgende:
Even zeiken: Het is Vrouwen en ik...
Nee hoor
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46255745
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef M_Schtoppel het volgende:

Wat een lekkere bambi ben jij, dat jij nog geen vriend hebt gehad, vreemd hoor.
Wel een goed voorbeeld, dit
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46301530
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Shadpro het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)n_20Alpha_20Male.rar
Lees dit boek eens, zou je wel is goed kunnen helpen.
Ik kan niet anders dan toejuichen. goed boek (Ook als je weer eens wil lachen).
Maar inderdaad niet teveel je gedrag veranderen. als het niet meer natuurlijk eruitziet wordt het niks.
  zondag 18 februari 2007 @ 10:20:45 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46419001
Volgens mij ben je gewoon saai en straal je dat ook uit.

Probeer daar eens wat aan te doen.
  zondag 18 februari 2007 @ 10:23:31 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46419032
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef jaoka het volgende:

Vrouwen willen zelfverzekerde mannen. Daar zitten klootzakken bij, maar ook aardige, toffe peren. Mannen die zichzelf betitelen als te lief, zijn vaak degenen die binnen een 'all-men' gezelschap onderaan de pikorde staan. Degenen die hen 'pikken' zijn daarom per definitie klootzakken voor hen (logisch). Echter, dat ze dit lang niet altijd tegen vrouwen zijn, wordt dan niet gezien.
De manier waarop 'lieve' mannen vaak over vrouwen praten of elke man met een vriendin meteen klootzak noemen, is trouwens alles behalve 'lief' . Wat zij soms niet doorhebben is dat een zekere bitterheid ten opzichte van vrouwen en 'klootzakken" niet bepaald aantrekkelijk is.
Zeg je me daar eens ff waar het op staat
  zondag 18 februari 2007 @ 12:32:47 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46421335
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:32 schreef ioko het volgende:

[..]

De frustratie zit dan ook wel diep soms. Het is een hele dubbele boodschap die vrouwen vaak verkondigen: ze zeggen een lieve jongen te willen, die gevoelig is enz. enz., maar uiteindelijk blijkt dat helemaal niet het geval te zijn, en hebben ze liever een vriendje die een beetje een uitdaging is. Mannen houden niet van dat soort ingewikkelde constructies, en vinden deze tegenstelling vaak leugenachtig overkomen. Ik herken het gevoel wel, al snap ik tegenwoordig beter hoe het in elkaar zit.
Oh het is eigenlijk heel simpel hoor

1. Vrouwen willen wel een lieve jongen
2. Vrouwen willen niet een mietje

En laat deze eigenschappen nou eens volledig los van elkaar staan. Een lieve jongen hoeft helemaal geen mietje te zijn. Of zijn alle jongens met een vriendin simpelweg klootzakken?
pi_46423204
quote:

[..]

4) ik studeer egyptologie, wat een echt vrouwenstudie is, en de mannen die er zijn zijn niet geïnteresseerd, bezet, of homo

genoeg redenen?
Mja ik denk dat als je wel zou uitgaan, je snel genoeg iemand kunt hebben.
Je hebt er in iedergeval wel de looks voor!
BlaBlaBla
pi_46426085
Wanhopig ben ik nu ook weer niet, maar ik geef wel toe dat ik zoekende ben naar een vrouw. Echter heb ik gisteren weer het toppunt meegemaakt van de liegende vrouw. We zijn iets gaan drinken en daarna kwam de aap uit de mouw, ze vond niet dat ik haar type was (prima, dat kan gebeuren, het hoeft niet altijd raak te zijn), als dat nu dan ook de waarheid was, dan had ik daar wel vrede mee gehad. Maar wat blijkt nu (achteraf), heb er wat op zitten hameren, waarom ik haar type dan niet zou zijn. Kwam erop neer dat ze me er anders uit zag zien, dan op mijn foto...

Zeg dat dan gewoon, en draai er niet omheen, maarja, dat schijnt lastig te zijn, om de waarheid te zeggen.
pi_46427163
Vrouwen en directheid kun je in 90% van de gevallen vergeten Countach, dat is een bij voorbaat verloren strijd. Vrouwen leren van jongsafaan om dingen op een andere, zogenaamd subtiele manier te zeggen. Ze zullen je dus over het algemeen niet in je face (vandaar ook op de man af) zeggen waar het opstaat.
Verbaal terrorist
pi_46427896
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:47 schreef Countach het volgende:
Wanhopig ben ik nu ook weer niet, maar ik geef wel toe dat ik zoekende ben naar een vrouw. Echter heb ik gisteren weer het toppunt meegemaakt van de liegende vrouw. We zijn iets gaan drinken en daarna kwam de aap uit de mouw, ze vond niet dat ik haar type was (prima, dat kan gebeuren, het hoeft niet altijd raak te zijn), als dat nu dan ook de waarheid was, dan had ik daar wel vrede mee gehad. Maar wat blijkt nu (achteraf), heb er wat op zitten hameren, waarom ik haar type dan niet zou zijn. Kwam erop neer dat ze me er anders uit zag zien, dan op mijn foto...

Zeg dat dan gewoon, en draai er niet omheen, maarja, dat schijnt lastig te zijn, om de waarheid te zeggen.
het toppunt van de liegende vrouw ???? ik begrijp het niet, hoezo, je bent haar type niet, waarover heeft ze precies gelogen ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46427969
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen en directheid kun je in 90% van de gevallen vergeten Countach, dat is een bij voorbaat verloren strijd. Vrouwen leren van jongsafaan om dingen op een andere, zogenaamd subtiele manier te zeggen. Ze zullen je dus over het algemeen niet in je face (vandaar ook op de man af) zeggen waar het opstaat.
Precies, je mag nog blij zijn dat je niet eerst voor nog 25 andere etentjes heeft laten betalen
En ze heeft het subtiel gebracht zodat je ego nog enigszins intact is
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_46428057
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

het toppunt van de liegende vrouw ???? ik begrijp het niet, hoezo, je bent haar type niet, waarover heeft ze precies gelogen ?
Ze bedoelde eigenlijk dat ze hem een saaie zak/ te dik/ te dun/ te leuk/ te aardig / te iets wat ze zelf waarschijnlijk niet weet vond, maar dat zo heeft verpakt.
Dat je dat als vrouw zijnde niet snapt snap ik niet eigenlijk, zo opereerd het gros nl. Het is ook typerend voor het level van oppervlakkigheid van de zogenaamd diepgaande vrouwen, maar dat terzijde

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjonnjoop op 18-02-2007 15:44:51 ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_46428217
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Heel simpel, iets anders zeggen, dan dat je daadwerkelijk bedoelt. Maw, niet de waarheid vertellen. En in de volksmond heet dat liegen. Ze zegt dat ik haar type niet ben, maar dat is niet zo, ze vond me tegenvallen, dat is een ander punt.
pi_46428401
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Countach het volgende:

Heel simpel, iets anders zeggen, dan dat je daadwerkelijk bedoelt. Maw, niet de waarheid vertellen. En in de volksmond heet dat liegen. Ze zegt dat ik haar type niet ben, maar dat is niet zo, ze vond me tegenvallen, dat is een ander punt.
haha, dit komt me wel als heel gefrustreerde muggezifterij over. Misschien viel je tegen omdat je haar type niet was.

En dan nog, als ik een jongen niet zie zitten ga ik ook niet zeggen dat het aan zijn irritante stem, zijn pukkels of whatever ligt, dat is toch ook helemaal niet belangrijk, waarom zou ik me moeten verantwoorden
pi_46428565
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

haha, dit komt me wel als heel gefrustreerde muggezifterij over. Misschien viel je tegen omdat je haar type niet was.

En dan nog, als ik een jongen niet zie zitten ga ik ook niet zeggen dat het aan zijn irritante stem, zijn pukkels of whatever ligt, dat is toch ook helemaal niet belangrijk, waarom zou ik me moeten verantwoorden
Zie mijn vorige post En dan zeiken dat eerlijkheid zo belangrijk is zeker he
pi_46428735
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef Sjonnjoop het volgende:

Zie mijn vorige post En dan zeiken dat eerlijkheid zo belangrijk is zeker he
heb ik hier zitten zeiken , ik ben de eerste om te zeggen dat zwijgen soms veel beter is dan iemand kwetsen.

Je hebt aan iemand die je maar één keer gezien hebt tijdens een onnozele date helemaal niets te verantwoorden.

Als een man je niet aanstaat, wil het zeggen dat hij je type niet is, om eender welke reden, dat is toch duidelijk, waarom zou ik dat van a tot z moeten uitleggen. I

k heb trouwens nog nooit een man tegengekomen die me expliciet vraagt waarom ik hem niet wil, komt me nogal wanhopig over . Als het niet klikt, klikt het niet, punt
pi_46428796
Tja en het is ook zo kut om thuis te vertellen dat je wel heel fijn met je secretaresse overweg kunt, overwerken klinkt dan veel beter
pi_46428858
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef Sjonnjoop het volgende:
Tja en het is ook zo kut om thuis te vertellen dat je wel heel fijn met je secretaresse overweg kunt, overwerken klinkt dan veel beter
je weet zelf ook dat deze vergelijking op niets slaat , we hebben het hier niet overeen relatie, maar over een jammerlijk mislukte eenmalige date met iemand waar je niets meer mee wil te maken hebben
pi_46428950
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

je weet zelf ook dat deze vergelijking op niets slaat , we hebben het hier niet overeen relatie, maar over een jammerlijk mislukte eenmalige date met iemand waar je niets meer mee wil te maken hebben
Je kon zelf al geen leugen ontdekken in het lulverhaal dat hij op de foto er iets anders uit zag, feit is dat dat een leugen is. Net zoals overwerken een leugen zou zijn, ik zie het verschil tussen liegen en liegen niet zo
pi_46429025
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Inderdaad Ze heeft keurig gezegd dat je haar type niet bent, dan weet je toch genoeg? Hoe letterlijk wil je het hebben, zou je het echt meer waarderen als ze had gezegd dat je saai bent/geen humor hebt/niet aantrekkelijk bent ?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46429074
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:01 schreef Sjonnjoop het volgende:

Je kon zelf al geen leugen ontdekken in het lulverhaal dat hij op de foto er iets anders uit zag, feit is dat dat een leugen is. Net zoals overwerken een leugen zou zijn, ik zie het verschil tussen liegen en liegen niet zo
alsof dat meisje verplicht is om te zeggen wat ze van hem vond op de foto en in het echt ????? hoe zou jij het vinden als je altijd verplicht wordt om te zeggen wat je denkt, sorry, maar de spaanse inquisitie bestaat al eeuwen niet meer

en dat jij het verschil niet ziet tussen iets verzwijgen aan een wildvreemde en liegen tegen je partner, dat ligt echt aan jou hoor, en niet aan de medemens met een niets normalere instelling
pi_46429167
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

alsof dat meisje verplicht is om te zeggen wat ze van hem vond op de foto en in het echt ????? hoe zou jij het vinden als je altijd verplicht wordt om te zeggen wat je denkt, sorry, maar de spaanse inquisitie bestaat al eeuwen niet meer

en dat jij het verschil niet ziet tussen iets verzwijgen aan een wildvreemde en liegen tegen je partner, dat ligt echt aan jou hoor, en niet aan de medemens met een niets normalere instelling
Het punt was dat Countach vond dat het een leugen was, het staat vast dat het een leugen is, alleen jij zag dat niet zo. Alle verzachtende omstandigheden veranderen daar niets aan.
pi_46429263
Het heeft niets te maken met een verplichting. Eerlijkheid is het keyword. Zit hier niet om een ruzie te ontketenen. Het is gewoon jammer dat het schijnbaar niet eerlijk kan, en altijd een reden verzonnen met worden.
pi_46429271
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Sjonnjoop het volgende:

Het punt was dat Countach vond dat het een leugen was, het staat vast dat het een leugen is, alleen jij zag dat niet zo. Alle verzachtende omstandigheden veranderen daar niets aan.
ze heeft gezegd dat hij zijn type niet is, en dat is de volledige waarheid: ze zag hem en ze wou hem niet, ze is zijn type niet

duidelijker en waarachtiger kon ze niet zijn
pi_46429334
quote:

[..]
Maar wat blijkt nu (achteraf), heb er wat op zitten hameren, waarom ik haar type dan niet zou zijn. Kwam erop neer dat ze me er anders uit zag zien, dan op mijn foto...
Dus na lang aandringen kwam de "waarheid" naar boven en jij weet net zo goed als ik dat die reden bs is
pi_46429495
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:11 schreef Sjonnjoop het volgende:

Dus na lang aandringen kwam de "waarheid" naar boven en jij weet net zo goed als ik dat die reden bs is
wat is de reden dan wel ????
pi_46429585
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:16 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat is de reden dan wel ????
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Ze bedoelde eigenlijk dat ze hem een saaie zak/ te dik/ te dun/ te leuk/ te aardig / te iets wat ze zelf waarschijnlijk niet weet vond, maar dat zo heeft verpakt.
Lijkt me heel erg sterk dat iemand op een foto er zo enorm anders uitziet dat je daar dan mega op afknapt.
pi_46429818
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef Sjonnjoop het volgende:

Lijkt me heel erg sterk dat iemand op een foto er zo enorm anders uitziet dat je daar dan mega op afknapt.
de echtgenoot van een vriendin leek me op foto echt nog wel een mooie jongen, totdat ik hem in het echt zag , dat was een immens groot verschil, dan pas hoor je de stem, zie je de echte trekken, zie je hoe hij beweegt, enz

en tot slot blijft nog altijd als een paal boven water staan dat hij haar type niet was , mensen toch.

soit, ik stop hiermee, want gezond verstand is hier niet echt te vinden
pi_46430914
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

de echtgenoot van een vriendin leek me op foto echt nog wel een mooie jongen, totdat ik hem in het echt zag , dat was een immens groot verschil, dan pas hoor je de stem, zie je de echte trekken, zie je hoe hij beweegt, enz

en tot slot blijft nog altijd als een paal boven water staan dat hij haar type niet was , mensen toch.

soit, ik stop hiermee, want gezond verstand is hier niet echt te vinden
Typisch vrouwen gedrag ook, ermee kappen als je je gelijk niet kan halen
pi_46431191
Ze heeft wel gelijk Het klinkt ook als een typisch geval van gekrenkt ego, wat al eerder voorbij kwam in dit topic.... bitterheid, en dan afgeven op vrouwen in plaats van naar jezelf kijken
pi_46431543
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef Scandalous het volgende:
Ze heeft wel gelijk Het klinkt ook als een typisch geval van gekrenkt ego, wat al eerder voorbij kwam in dit topic.... bitterheid, en dan afgeven op vrouwen in plaats van naar jezelf kijken
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er bitter over is dat hij er op een foto anders uitziet dan in het echt, volgens mij is dat bij iedereen wel het geval.
Ik kende ook zo'n vrouw figuur en die was altijd zo enorm druk en zeker geen tijd om af te spreken bladiebla, zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt want dat is zonder doorzichtige smoesjes ook wel duidelijk, even goede vrienden. Duidelijkheid kan wel kut zijn, maar wazige smoesjes = leugens zijn veel frustrerender.
pi_46431646
Dat kan ik me voorstellen, maar "Je bent niet mijn type" is geen wazig smoesje, dat is een prima reden, en helemaal na 1 date.
pi_46450231
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Absoluut mee eens, iemand kan er 100% anders uitzien door houding en uitstraling.

Kijk, op zich is het een leugen en het komt waardeloos over. De eerlijke versie is gewoon dat ze hem helemaal niet aantrekkelijk vind, soit, maar daar zal een vrouw nooit zeggen. Dus je kunt wel eeuwig hier blijven touwtrekken dat de vrouw niet eerlijk is . Nee de vrouw is hier niet 100% eerlijk en dat is vervelend voor de man.

* Verloren Onschuld mompelt iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden

Het heeft allemaal zo weinig zin, vrouwen blijven zoals ze zijn, deal with it! Ze denken je ermee te sparen, terwijl jij gewoon wil horen waar het exact aan ligt. Ze denken VOOR je en dat is het probleem, maar duizenden jaren evolutie hebben dat nooit bijgesteld dus neem je eigen versie mee en laat gaan!
Verbaal terrorist
pi_46471023
Komt goed, komt goed.

lees boekie (van eerder in topic)
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_46471332
Zelfverzekerd zijn en een eigen mening hebben dan kom je een heel eind. Je moet iets hebben waar zij als vriendin trots op kan zijn.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_46471528
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef ssebass het volgende:
Je moet iets hebben waar zij als vriendin trots op kan zijn.
Dat vindt ik een hele mooie.
pi_46471561
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Dat vindt ik een hele mooie.
idd betere omschrijving kan niet
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_46471734
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ken het wel, maar ik zou dus absoluut niet zo’n boek als ‘alpha-male’ gaan lezen voor tips.

Dan ga je denken van ‘’oh ik moet dus dit zeggen, of ik moet me zo gedragen’’ en dan ben je nog veel verder van huis naar mijn mening, jezelf blijven enzo.

Een paar jaar geleden zou ik precies zo’n post hebben kunnen maken als de OP, inmiddels ben ik nog steeds vrijgezel, maar zal het me aan mijn reet roesten of ik een vriendin krijg of niet.

Merk ook aan mezelf dat die wijziging in denken (van ‘help ik wil een vriendin’ naar ‘vrouwen zoeken ’t maar lekker uit, ik ben blij met mijn vrijheid’) ook mijn houding tegenover vrouwen heeft veranderd, en ik dus ineens aantrekkelijker voor ze ben geworden.

Daarom als enige tip : leer eerst eens met jezelf leven, helemaal happy zijn met je leven, ZONDER vriendin, als je dat eenmaal bent dan verandert je houding zeker weten.
En hoe werkt dat "jezelf zijn" nu? Als jij echt slecht met vrouwen bent, zou ik echt niet te trots zijn om zon boek te lezen. Wat is er mis met aan jezelf werken op wat voor gebied dan ook?
pi_46471957
idd, probeer jezelf zowieso altijd te verbeteren.
pi_46472869
Aan de mannen hier in dit topic, je hebt ballen gekregen van God gebruik ze dan ook, in de zin heb lef om op meiden af te stappen en fouten te maken
pi_46481809
Hanteer gewoon de wet van de getallen.

Voorbeeld:
Spreek gewoon zo veel mogelijk meiden/vrouwen aan met de volgende zin:
Hey lieverd.... zin om te nueken.

Hoogstwaarschijnlijk krijg je 90% nee te horen en 10% die twijfeld of meteen ja zegt
90% klinkt laag maar vraag je dat aan 100 meiden dan zijn er 10 waarbij je een kans maakt.

Je kan ook afwachten en het aan 1 meid/vrouw vragen op de avond maar die kans is groot dat ze bij die 90% hoort.

In het kort:
Hanteer deze regel en je zal geheid zijn van succes.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:24:29 #153
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_46484502
Als je dat zou vragen aan 100 vrouwen en 90 'zeggen" er nee. zou me niets verbazen als er naast het woord nee nog iets wordt gezegt op de 1 of andere manier waarmee ze duidelijk maken dat ze niet willen denk je niet?! Maar kijk jij de volgende keer nog net zo naar die 90 of hoe denk je dat ze naar jou kijken de volgende keer?

Juist ja, vrij versier poging!! Hier stond een heel normale vraag maar die werd gezien als versierpoging. Echt on-topic was het niet dus ik heb mijn bericht aangepast en er kwamen o.a op mijn stuk bericht ( ook andere hiernonder ) nogal onnozele reacties. reageer dan niet of stuur zelf een bericht. JOE

[ Bericht 36% gewijzigd door INViCTuS op 21-02-2007 10:57:53 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_46487827
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef INViCTuS het volgende:
GiGra, niet dat ik wist dat het uberhaupt bestond maar hoe kom je bij Egyptology als ik vragen mag?! Dat doe je dan in een studentenstad?Ik heb niet alles gelezen wat daarna gepost is dus weet niet helemaal zeker of het al gevraagd was .
Damn wat obvious zeg, d'r mail adres staat in dr profile hoor
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:44:03 #155
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_46500697
Ja? Oow...wat gaaf dan.Als ik die zou willen hebben dan had ik haar wel een pm gestuurd denk ik. JOE
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:55:13 #156
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_46512040
quote:
Als je dat zou vragen aan 100 vrouwen en 90 'zeggen" er nee. zou me niets verbazen als er naast het woord nee nog iets wordt gezegt op de 1 of andere manier waarmee ze duidelijk maken dat ze niet willen denk je niet?! Maar kijk jij de volgende keer nog net zo naar die 90 of hoe denk je dat ze naar jou kijken de volgende keer?

GiGra, niet dat ik wist dat het uberhaupt bestond maar hoe kom je bij Egyptology als ik vragen mag?! Dat doe je dan in een studentenstad?Ik heb niet alles gelezen wat daarna gepost is dus weet niet helemaal zeker of het al gevraagd was .
Verkapte versierpoging
quote:
Maar wat blijkt nu (achteraf), heb er wat op zitten hameren, waarom ik haar type dan niet zou zijn. Kwam erop neer dat ze me er anders uit zag zien, dan op mijn foto...

M.a.w.: je bent niet aantrekkelijk genoeg.
Heb die "alpha/beta" stukken voor de gein eens doorgelezen. Wat een gelul zeg.
Voor zowel mannen als vrouwen geldt dat uiterlijk de allerbelangrijkste factor is om te "scoren." Dit geldt alleen niet voor het verdere verloop van een date/relatie. Dan zijn andere kwaliteiten vereist.

@ GiGra:

Sorry dat ik het zeg, maar als je met jouw looks nog nooit een relatie hebt gehad terwijl je dat wel zou willen, is er echt iets mis met je.

[ Bericht 42% gewijzigd door ThaGuitarmaistro op 21-02-2007 00:01:59 ]
pi_46512891
quote:
kut verkeerde ge-quote
pi_46513014
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:55 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

@ GiGra:

Sorry dat ik het zeg, maar als je met jouw looks nog nooit een relatie hebt gehad terwijl je dat wel zou willen, is er echt iets mis met je.
HamsterSlayer biedt zich aan
pi_46513070
Kansloze rukkers hier die zich aanbieden aan een vrouw terwijl het topic gaat over een man die moeilijk aan vrouwen komt
pi_46513579
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:30 schreef Originele_Naam het volgende:
Kansloze rukkers hier die zich aanbieden aan een vrouw terwijl het topic gaat over een man die moeilijk aan vrouwen komt
Zijn er blijkbaar een paar meer met dezelfde problemen
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:02:15 #161
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_46526954
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Komop zeg
pi_46532213
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef Countach het volgende:
Beste Fokkers,

Zit met een klein dilemma, wat op het moment steeds groter begint te worden. Ben een 23jarige vrijgezelle man (lang, slank, en ik mag er best wezen).

En tot nu toe ben ik nog steeds single. En heb nog niet echt een serieuze relatie gehad (een serieuze vrouw "vinden" wil mij om de een of andere manier niet lukken). Vind dat het nu voor mij wel eens tijd mag worden, om ook aan de vrouw te gaan, om het zo maar even uit te drukken.

Ben zelf niet een actieve stapper en ga niet vaak uit, vind er helemaal niets aan. Een keer iets drinken of een avond poolen, geen probleem, altijd leuk. Een hoop mensen vinden dat raar, en dat soort dingen, niet dat ik mij daaraan stoor, maar dat is een ander verhaal.

Nu heb ik de afgelopen tijd een aantal dates gehad, met een verschillende dames en het komt er op neer, dat ze uiteindelijk zeggen van: "Je bent een leuke jongen, maar meer zit er niet in, ik voel geen klik...", of iets in de trant van: "je bent mijn type niet" / "Het ligt niet aan jou, maar aan mij" (jaja, vast....).

Echter zou ik zo niet aan kunnen wijzen waar het probleem aan zou kunnen liggen. Ok, ik ben wat verlegen bij onbekende mensen (maar naarmate ik iemand beter ken, dan kom ik pas "los"), maar daar zal ik vast niet de enige in zijn op deze aardbol. Daarnaast heb ik wel wat moeite met het initatief nemen..

Iemand die enig advies heeft, of mij een duw zou kunnen geven in de juiste richting?
Tja, vrouwen hebben het voor het zeggen. Er is voor hun keus zat. Wanneer zij maar willen,
wanneer het hun maar utkomt. Elk tijdstip van de dag, is er wel een man te vinden.
Om een schijnbaar leuke jongen die doch niets doet gaan ze niet omkijken. Daar zijn vrouwen veels te verwend
voor in dit leven.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_46532456
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:48 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Tja, vrouwen hebben het voor het zeggen. Er is voor hun keus zat. Wanneer zij maar willen,
wanneer het hun maar utkomt. Elk tijdstip van de dag, is er wel een man te vinden.
Om een schijnbaar leuke jongen die doch niets doet gaan ze niet omkijken. Daar zijn vrouwen veels te verwend
voor in dit leven.
Wat een klaagzang zeg. Laat je ombouwen of zo, als vrouwen het zoveel beter hebben.
pi_46532580
Was geen klaag-zang.
Was een: ts. wake up and smell the tha caf'ee
pi_46532650
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:58 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Was geen klaag-zang.
Was een: ts. wake up and smell the tha caf'ee
Is het rap-zang dan?
pi_46532856
jaoka; heb jij italiaans bloed en woon je toevallig ook nog es in de beemster?
pi_46533058
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:06 schreef Lipton-Anubis het volgende:
jaoka; heb jij italiaans bloed en woon je toevallig ook nog es in de beemster?
Ts, alleen omdat ik niet rap-song zeg, denk je meteen dat ik tussen de koeien woon of zo?
pi_46533210
quote:
voor in dit leven.
Ja, maar daar kunnen die vrouwen toch niks aan doen? Maar de schuld ligt zoals altijd weer bij vrouwen, want die willen allemaal een leuke man!
pi_46533759
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:12 schreef jaoka het volgende:

[..]

Ts, alleen omdat ik niet rap-song zeg, denk je meteen dat ik tussen de koeien woon of zo?
*duwtje geeft* neejoh.. ik vroeg het me gewoon af. hahahaha haha!
pi_46533850
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

*duwtje geeft* neejoh.. ik vroeg het me gewoon af. hahahaha haha!
pi_46535557
quote:
Beste Fokkers,

Zit met een klein dilemma, wat op het moment steeds groter begint te worden. Ben een 23jarige vrijgezelle man (lang, slank, en ik mag er best wezen).

En tot nu toe ben ik nog steeds single. En heb nog niet echt een serieuze relatie gehad (een serieuze vrouw "vinden" wil mij om de een of andere manier niet lukken). Vind dat het nu voor mij wel eens tijd mag worden, om ook aan de vrouw te gaan, om het zo maar even uit te drukken.

Ben zelf niet een actieve stapper en ga niet vaak uit, vind er helemaal niets aan. Een keer iets drinken of een avond poolen, geen probleem, altijd leuk. Een hoop mensen vinden dat raar, en dat soort dingen, niet dat ik mij daaraan stoor, maar dat is een ander verhaal.
hee, dit leest als een beschrijving van mezelf
quote:
Nu heb ik de afgelopen tijd een aantal dates gehad,
tot hier. Dates, nee nog nooit zou het er ooit van komen
quote:

Echter zou ik zo niet aan kunnen wijzen waar het probleem aan zou kunnen liggen. Ok, ik ben wat verlegen bij onbekende mensen (maar naarmate ik iemand beter ken, dan kom ik pas "los"), maar daar zal ik vast niet de enige in zijn op deze aardbol. Daarnaast heb ik wel wat moeite met het initatief nemen..
Kijk, het loopt alsnog goed af , ik herken mezelf weer
pi_46538188
quote:

[..]

voor in dit leven.
Yep en zeker Nederlandse vrouwen zijn verwende kutkrengen en tot je een keer doorkrijgt hoe je daarmee omgaat, blijf je in dit soort topics piepen over je problemen.

Is het Henkie van voren niet, dan is het Pietje achter je wel he! Ja, vrouwen hebben soms reservebanken van leuke, beschikbare mannen. Het enige dat je hier vergeet is de goede vraag te stellen. De vraag is waarom de vrouwen die jij leuk vind zoveel leuke andere mannen op het oog hebben. Ga die maar eerst eens beantwoorden voor je weer zit te zeuren en te zemelen op hele vrouwelijke geslacht.
Verbaal terrorist
pi_46567782
quote:
Beste Fokkers,

Nu heb ik de afgelopen tijd een aantal dates gehad, met een verschillende dames en het komt er op neer, dat ze uiteindelijk zeggen van: "Je bent een leuke jongen, maar meer zit er niet in, ik voel geen klik...", of iets in de trant van: "je bent mijn type niet" / "Het ligt niet aan jou, maar aan mij" (jaja, vast....).
Typisch geval voor de Mystery Method / The Game ......
Emule maar eens op Neil Strauss....
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:33:37 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46588681
quote:

[..]

voor in dit leven.
Tja als je over vrouwen praat zoals Geert Wilders over moslims dan denk ik dat je nog wel even vrijgezel bent
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:59:10 #175
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_46591210
Vrouwen dit , Vrouwen dat.

Wake up man.

It's a mans world, vrouwen zijn alleen maar aanvulling.
pi_46591302
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja als je over vrouwen praat zoals Geert Wilders over moslims dan denk ik dat je nog wel even vrijgezel bent
het grappige is, net zoals Wilders om aandacht van de moslims bepaald niet verlegen zit, het ook een prima truc is om wat minder respectvol over vrouwen te praten, om de aandacht van der dames te verkrijgen ...

de meeste vrouwen zitten ook eigenlijk helemaal niet te wachten op een lieve, nette en beleefde man, die hen met geen vinger durft aan te raken voordat hij niet minstens drie keer om toestemming gevraagd heeft
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:17:23 #177
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_46591830
quote:

[..]

genoeg redenen?
idd, weet je zeker dat je hetero bent.
en als je niet van sex houdt, is geen man die je wil.

prettig leven verder nog
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:35:36 #178
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_46592457
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef El-Rico het volgende:

[..]

So true
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:42:23 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46592686
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:02 schreef KroJo het volgende:

[..]

het grappige is, net zoals Wilders om aandacht van de moslims bepaald niet verlegen zit, het ook een prima truc is om wat minder respectvol over vrouwen te praten, om de aandacht van der dames te verkrijgen ...

de meeste vrouwen zitten ook eigenlijk helemaal niet te wachten op een lieve, nette en beleefde man, die hen met geen vinger durft aan te raken voordat hij niet minstens drie keer om toestemming gevraagd heeft
Mwa de moslims gaan er Geert nou niet bepaald onweerstaanbaar van vinden als alle aandacht die ie van vrouwen krijgt bestaat uit "wat is dat voor gefrustreerde sukkel" dan schiet ie dr weinig mee op natuurlijk

Maargoed in weze heb je ergens gelijk. Je komt er als man niet als je je alleen maar ja en amen zegt en niets anders doet dan slijmen. Mn vriendin had ook ooit zo'n jongen achter zich aan. Die zat wanneer ze iets onschuldigs deed deed dat eigenlijk niet hoort (een college skippen of een keertje te lui zijn om wat op te ruimen e.d.) dat helemaal goed te praten en te vedraaien waarbij het toch echt niet aan haarzelf lag. Daar werd ze trecht helemaal kotsmisselijk van.

Maar een beetje een gentleman zijn kan ook heel goed werken. Er is meer tussen hemel en aarde zegmaar.

Het moet alleen een beetje je stijl zijn misschien. Als je het type bent dat alleen als botte boer kan versieren dan moet het maar zo al krijg je daar naar mijn idee niet de meest leuke dames mee.
pi_46592969
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het moet alleen een beetje je stijl zijn misschien. Als je het type bent dat alleen als botte boer kan versieren dan moet het maar zo al krijg je daar naar mijn idee niet de meest leuke dames mee.
Met alle respect, maar wat bedoel je precies met 'niet op de botte toer versieren' ?

ik ken geen enkele versiermethode die niet deels ook gebaseerd is op een slimme vorm van botheid en directheid:
En ja, daarbij is altijd een moment waarop de dame denkt 'God, wat is dat voor een klootzak', maar het positieve daarvan is nu juist dat je vervolgens met een simpel kort momentje van 'aardigheid' je opeens haar hart kunt winnen: "goh, je bent helemaal niet zo'n klootzak als ik dacht dat je was" is dé opmerking die zodra een vrouw dat zegt, je haar bijna hebt.

als er iets dom is, is het een dame de hele tijd te omzwermen met vriendelijkheid en aardigheid, om maar te voorkomen dat ze misschien een selcht beeld van jou als man krijgt ....
niet alleen is het nutteloos, omdat vrouwen nu eenmaal per definitie wantrouwige sekreten zijn die _altijd_ gaan afvragen of een man slechte bedoelingen heeft (en terecht, versieren doe je ook gewoon omdat je dr bovenop wilt kruipen en niet om 'vriendjes' te worden) ...
en bovenal is het zo dat juist de 'aardige en vriendelijke versierder' enkel ervoor zorgt dat die vrouw de lat steeds hoger voor hem legt wat betreft zijn 'goedheid' ... en voor je het weet leggen ze de lat op de ultieme onbereikbare hoogte, nl de 'ik zie je als een broer'-lathoogte
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:57:24 #181
154880 Bolter
Awesomeness
pi_46593148
Je zou natuurlijk ook gewoon met zo'n meisje wat er wel leuk ziet kunnen gaan praten. Misschien vindt ze je dan wel leuk zonder dat er allerlei "botte" versierpogingen nodig zijn... Althans, zo ben ik aan mijn vriendinnetjes gekomen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:21:37 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46593830
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:51 schreef KroJo het volgende:

[..]

Met alle respect, maar wat bedoel je precies met 'niet op de botte toer versieren' ?

ik ken geen enkele versiermethode die niet deels ook gebaseerd is op een slimme vorm van botheid en directheid:
En ja, daarbij is altijd een moment waarop de dame denkt 'God, wat is dat voor een klootzak', maar het positieve daarvan is nu juist dat je vervolgens met een simpel kort momentje van 'aardigheid' je opeens haar hart kunt winnen: "goh, je bent helemaal niet zo'n klootzak als ik dacht dat je was" is dé opmerking die zodra een vrouw dat zegt, je haar bijna hebt.

als er iets dom is, is het een dame de hele tijd te omzwermen met vriendelijkheid en aardigheid, om maar te voorkomen dat ze misschien een selcht beeld van jou als man krijgt ....
niet alleen is het nutteloos, omdat vrouwen nu eenmaal per definitie wantrouwige sekreten zijn die _altijd_ gaan afvragen of een man slechte bedoelingen heeft (en terecht, versieren doe je ook gewoon omdat je dr bovenop wilt kruipen en niet om 'vriendjes' te worden) ...
en bovenal is het zo dat juist de 'aardige en vriendelijke versierder' enkel ervoor zorgt dat die vrouw de lat steeds hoger voor hem legt wat betreft zijn 'goedheid' ... en voor je het weet leggen ze de lat op de ultieme onbereikbare hoogte, nl de 'ik zie je als een broer'-lathoogte
Je ziet het te zwart-wit

Wanneer je als aardige kerel beschikt over een charismatische manier van benaderen en een interessante manier van praten dan gaat het je echt niet minder af dan een zogenaamde "klootzak". Kwestie is dat een dame iets moet hebben van "wat een kerel!". Want uiteindelijk gaat het erom dat een vrouw je opwindend en interessant vind. Hetgene bij broertjes misgaat is dat ze wel heel aardig zijn maar dat ze zo interessant en opwindend zijn als een wiskundeleraar.

Aardig en respectvol zijn betekent niet per definitie dat je een slappe dweil hoeft te zijn die gedoemd is tot broertje, absoluut niet. Ik ken genoeg jongens (waaronder ikzelf) die vrouwen (mits ze het verdienen) altijd respectvol behandelt en toch geen enkel probleem met versieren hebben. Verschil is dat we ons wat nuchterder, mysterieuzer, humoristischer, nonchalanter en cooler opstellen dat die broertjes en ons bovenal zelf profileren ipv overal ja en amen op te zeggen en haar altijd maar naar de mond te praten.
pi_46599674
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:21 schreef Hexagon het volgende:

Verschil is dat we ons wat nuchterder, mysterieuzer, humoristischer, nonchalanter en cooler opstellen ...
*proest*
nee vast, een échte 'smooth criminal'

ach man, je wilt gewoon in dr broekje, maar doet er kennelijk wat moeilijker over..
als dat voor je werkt, goedzo maar ga niet lullen dat je zo 'respectvol' en 'cool' bent, en dat die vrouwen daarom voor je vallen ...
Die wijven zijn ook niet dom en als ze voor je vallen, zullen ze gewoon zelf ook wel zin hebben om gepakt te worden, en is het geen probleem als dat door jou gebeurt, dat is geen speciale 'eigenschap' hooguit stink je niet genoeg uit je bek om een wijf af te schrikken (waarbij het stinken-uit-de-bek natuurlijk een betere eigenschap is waarom iemand geen vrouwen kan versieren, want eenvoudig oplosbaar met wat Dentol-spray ... een 'saaie lul' zijn is meestal wat problematischer en niet zo snel oplosbaar)
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:29:59 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_46599889
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:57 schreef Bolter het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon met zo'n meisje wat er wel leuk ziet kunnen gaan praten. Misschien vindt ze je dan wel leuk zonder dat er allerlei "botte" versierpogingen nodig zijn... Althans, zo ben ik aan mijn vriendinnetjes gekomen.
Zo ongeveer Krojo

En je begrijpt volgens mij prima het verschil tussen een gewone aardige relaxte jongen die een gezond liefdes/sex leven heeft en een of andere botte "klootzak"

En volgens mij ook het verschil tussen een gewone aardige relaxte jongen die een gezond liefdes/sex even heeft en een saaie, niet opwindende, mieterige dweil die door vrouwen best aardig gevonden wordt maar waar vrouwen toch niet aan moeten denken om er een relatie mee te hebben.
pi_46600906
luister Hexagon, we hebben het hier over een TS die al meermaals vrouwen gedate heeft en die daarin nooit succesvol is ...
gewoon een loser, die op dood spoor zit dus (niet om beledigend te zijn, maar soms heeft het zin ook geen eufemismes te gebruiken omde boel 'af te dekken')

als je hem wilt advieseren vooral door te gaan op 'jouw' manier en de lieve jongen te blijven spelen, kan ik je garanderen dattie tot zn 37e vrijgezel blijft en dan misschien ook met zo'n left-overtje samenkomt; zo'n vrouw die dan 'de laatste trein pakt'.

terwijl het zo eenvoudig is, gewoon een beetje meer aan jezelf denken: 'stop being mr. Niceguy'.

een vrouw vinden is niet netjes bij het Postkanttoor in de rij staan en netjes 'wachten op je beurt'... als je dat denkt zul je aan alle kanten 'voorbijgedringd' worden door mensen die dat spelletje net éventjes wat minder 'netjes en aardig' spelen.

In het geval van 'aardige maar ietwat saaie jongetjes zoals degene in de TS, is het juist zaak dat die jongetjes eerder 'te lief en aardig' zijn, en daarmee saai en te passief...

overiogens, als ik zeg dat ze zich gewoon wat meer als een 'klootzak' moeten durven opstellen, bedoel ik niet dat je gelijk de '100% Asshole' moet gaan spelen... enkel is het zo dat die jongens veelal geen vrouw vinden omdat ze te 'lief' zijn, en net dat stukje arrogante en zelfvertrouwen missen om indruk te maken ...

helaas is het lastig om zelfvertrouwen zomaar te 'vinden' maar deels kun je wat je mist aan zelfvertrouwen ook wat 'maskeren' door je wat harder op te stellen ... op termijn win je dan automatisch dat zelfvertrouwen...
nee, erg 'hoogstaand' komt dat niet over en natuurlijk kun je de meeste makkelijkte 'goodwill'-punten winnen door jezelf op te stellen als 'niceguy', met je 'lief' en 'vriendelijk' ...

'goodwill-punten' zijn in de liefde echter zoiets als een 'poedelprijs, een 'fairplay-onderscheiding' die je nu net niet wilt winnen ...
pi_46615887
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:24 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Voor dat soort meiden heb ik nujuist weer veel respect. Zal dan wel een van de weinige zijn.
Ben zelf 23 en ook nog relatieloos mijn hele leven. Waar het aan ligt? Al sla je me dood.
Zelfs als bodybuilder niet?
pi_46615913
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Wat een lekkere bambi ben jij, dat jij nog geen vriend hebt gehad, vreemd hoor. Nou ja, je bent nog maar 20 dus.
Vind ik ook vreemd eerlijk gezegd!
pi_46617851
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef El-Rico het volgende:

[..]

prettig leven verder nog
snelle conclusies (en domme conclusies) trekken jullie zeg...ik heb niet gezegd dat ik niet van sex hou, in tegendeel, ik zel alleen dat ik geen sex kan hebben met iemand waar ik niets voor voel. Is dat zo gek? Er zijn genoeg mensen die sex en liefde niet los van elkaar kunnen zien
pi_46617897
@ GiGra:

[/quote]

ik heb geloof ik al kenbaar gemaakt dat ik te onzeker ben om iemand aan te spreken. Ik ben al maanden verliefd op een jongen van de universiteit, maar ik durf hem gewoon niets te zeggen, omdat ik bang ben dat ik niet goed/mooi/leuk genoeg voor hem ben...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:03:59 #190
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_46620974
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:18 schreef GiGra het volgende:

[..]

snelle conclusies (en domme conclusies) trekken jullie zeg...ik heb niet gezegd dat ik niet van sex hou, in tegendeel, ik zel alleen dat ik geen sex kan hebben met iemand waar ik niets voor voel. Is dat zo gek? Er zijn genoeg mensen die sex en liefde niet los van elkaar kunnen zien
dom dom?? Het is juist dom om mijn conclusie dom te noemen.
Ik ben juist realistisch, open ur eyes.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:30:18 #191
170143 Markal
Prat at the back
pi_46624873
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:22 schreef GiGra het volgende:

ik heb geloof ik al kenbaar gemaakt dat ik te onzeker ben om iemand aan te spreken. Ik ben al maanden verliefd op een jongen van de universiteit, maar ik durf hem gewoon niets te zeggen, omdat ik bang ben dat ik niet goed/mooi/leuk genoeg voor hem ben...
Als ik jou was zou ik toch maar eens die jongen een keer aanspreken. Kan zijn dat hij niet geintresseerd is dan wel al een vriendin heeft maar niet geschoten is altijd mis. Bovendien denk ik dat je je weinig zorgen hoeft te maken dat je niet mooi genoeg voor hem bent, tenzij je de fotos in je fotovoek van een of andere site geplukt hebt. Mocht alles falen dan kan je altijd nog contact opnemen met INVICTuS of Hamsterslayer.
pi_46627404
quote:
Pfff, toen ik dit las dat ik dat we te maken hadden met een redelijk uitziende meid. Een grijze muis zeg maar. Niet echt super mooi, maar zeker ook niet lelijk.

Jij bent gewoon lekker
Dus nog even dat gevoel van slungerigheid van je aftrappen (ja dat is een gok van mij)
A little bit hateful
pi_46636563
quote:

Als je geen risico durft te nemen, vind ik ook niet dat je iets verdient. Je houdt je eigen treurnis in stand en voor zulke mensen heb ik weinig respect. Het is jouw leven, neem het in handen.
Verbaal terrorist
  zaterdag 24 februari 2007 @ 21:44:00 #194
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_46637329
Nou nou. Dus ook als je WEL goodlookin bent is het lastig.Hmm dacht dat ik de enige was.Alleen ben ik zo lelijk als de nacht.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_46649848
Het ziet er op dit moment naar uit, dat het helemaal goed gaat komen. Heb iemand ontmoet, maar we kunnen nu al zo goed met elkaar door 1 deur (zowel letterlijk als figuurlijk), dat het erop lijkt dat er meer in het vat zit.

Dinsdag ga ik haar weer zien .
pi_46651518
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:07 schreef Countach het volgende:
Het ziet er op dit moment naar uit, dat het helemaal goed gaat komen. Heb iemand ontmoet, maar we kunnen nu al zo goed met elkaar door 1 deur (zowel letterlijk als figuurlijk), dat het erop lijkt dat er meer in het vat zit.
Dat zegt geen moer.

Is het nu zo slecht dan, dat er iets moet 'goedkomen'?
Verbaal terrorist
pi_46657703
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:07 schreef Countach het volgende:

Dinsdag ga ik haar weer zien .
Succes dinsdag
pi_46694310
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zo ongeveer Krojo

En je begrijpt volgens mij prima het verschil tussen een gewone aardige relaxte jongen die een gezond liefdes/sex leven heeft en een of andere botte "klootzak"
De klassieke AFC vs. PUA tegenstelling....
pi_46694381
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:09 schreef KroJo het volgende:

'goodwill-punten' zijn in de liefde echter zoiets als een 'poedelprijs, een 'fairplay-onderscheiding' die je nu net niet wilt winnen ...
Zeer treffend verwoord!
  maandag 26 februari 2007 @ 15:39:12 #200
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46697020
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:56 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Juist. Om een relatie te krijgen zijn veelal compleet andere eigenschappen nodig dan om er een te houden.
Ik heb dat probleem dus juist andersom. Een date plannen, een date succesvol afronden en zelfs een relatie beginnen is geen probleem voor me. Een relatie houden is echter wat anders. Op de een of andere manier faal ik daar elke keer in
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

De posts over wanhopig en mysterieus zijn zijn je geloof ik ontgaan is het niet ?

[ Bericht 26% gewijzigd door Metro2005 op 26-02-2007 15:53:49 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')