abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46427896
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:47 schreef Countach het volgende:
Wanhopig ben ik nu ook weer niet, maar ik geef wel toe dat ik zoekende ben naar een vrouw. Echter heb ik gisteren weer het toppunt meegemaakt van de liegende vrouw. We zijn iets gaan drinken en daarna kwam de aap uit de mouw, ze vond niet dat ik haar type was (prima, dat kan gebeuren, het hoeft niet altijd raak te zijn), als dat nu dan ook de waarheid was, dan had ik daar wel vrede mee gehad. Maar wat blijkt nu (achteraf), heb er wat op zitten hameren, waarom ik haar type dan niet zou zijn. Kwam erop neer dat ze me er anders uit zag zien, dan op mijn foto...

Zeg dat dan gewoon, en draai er niet omheen, maarja, dat schijnt lastig te zijn, om de waarheid te zeggen.
het toppunt van de liegende vrouw ???? ik begrijp het niet, hoezo, je bent haar type niet, waarover heeft ze precies gelogen ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46427969
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen en directheid kun je in 90% van de gevallen vergeten Countach, dat is een bij voorbaat verloren strijd. Vrouwen leren van jongsafaan om dingen op een andere, zogenaamd subtiele manier te zeggen. Ze zullen je dus over het algemeen niet in je face (vandaar ook op de man af) zeggen waar het opstaat.
Precies, je mag nog blij zijn dat je niet eerst voor nog 25 andere etentjes heeft laten betalen
En ze heeft het subtiel gebracht zodat je ego nog enigszins intact is
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_46428057
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

het toppunt van de liegende vrouw ???? ik begrijp het niet, hoezo, je bent haar type niet, waarover heeft ze precies gelogen ?
Ze bedoelde eigenlijk dat ze hem een saaie zak/ te dik/ te dun/ te leuk/ te aardig / te iets wat ze zelf waarschijnlijk niet weet vond, maar dat zo heeft verpakt.
Dat je dat als vrouw zijnde niet snapt snap ik niet eigenlijk, zo opereerd het gros nl. Het is ook typerend voor het level van oppervlakkigheid van de zogenaamd diepgaande vrouwen, maar dat terzijde

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjonnjoop op 18-02-2007 15:44:51 ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_46428217
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Heel simpel, iets anders zeggen, dan dat je daadwerkelijk bedoelt. Maw, niet de waarheid vertellen. En in de volksmond heet dat liegen. Ze zegt dat ik haar type niet ben, maar dat is niet zo, ze vond me tegenvallen, dat is een ander punt.
pi_46428401
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Countach het volgende:

Heel simpel, iets anders zeggen, dan dat je daadwerkelijk bedoelt. Maw, niet de waarheid vertellen. En in de volksmond heet dat liegen. Ze zegt dat ik haar type niet ben, maar dat is niet zo, ze vond me tegenvallen, dat is een ander punt.
haha, dit komt me wel als heel gefrustreerde muggezifterij over. Misschien viel je tegen omdat je haar type niet was.

En dan nog, als ik een jongen niet zie zitten ga ik ook niet zeggen dat het aan zijn irritante stem, zijn pukkels of whatever ligt, dat is toch ook helemaal niet belangrijk, waarom zou ik me moeten verantwoorden
pi_46428565
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

haha, dit komt me wel als heel gefrustreerde muggezifterij over. Misschien viel je tegen omdat je haar type niet was.

En dan nog, als ik een jongen niet zie zitten ga ik ook niet zeggen dat het aan zijn irritante stem, zijn pukkels of whatever ligt, dat is toch ook helemaal niet belangrijk, waarom zou ik me moeten verantwoorden
Zie mijn vorige post En dan zeiken dat eerlijkheid zo belangrijk is zeker he
pi_46428735
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef Sjonnjoop het volgende:

Zie mijn vorige post En dan zeiken dat eerlijkheid zo belangrijk is zeker he
heb ik hier zitten zeiken , ik ben de eerste om te zeggen dat zwijgen soms veel beter is dan iemand kwetsen.

Je hebt aan iemand die je maar één keer gezien hebt tijdens een onnozele date helemaal niets te verantwoorden.

Als een man je niet aanstaat, wil het zeggen dat hij je type niet is, om eender welke reden, dat is toch duidelijk, waarom zou ik dat van a tot z moeten uitleggen. I

k heb trouwens nog nooit een man tegengekomen die me expliciet vraagt waarom ik hem niet wil, komt me nogal wanhopig over . Als het niet klikt, klikt het niet, punt
pi_46428796
Tja en het is ook zo kut om thuis te vertellen dat je wel heel fijn met je secretaresse overweg kunt, overwerken klinkt dan veel beter
pi_46428858
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef Sjonnjoop het volgende:
Tja en het is ook zo kut om thuis te vertellen dat je wel heel fijn met je secretaresse overweg kunt, overwerken klinkt dan veel beter
je weet zelf ook dat deze vergelijking op niets slaat , we hebben het hier niet overeen relatie, maar over een jammerlijk mislukte eenmalige date met iemand waar je niets meer mee wil te maken hebben
pi_46428950
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

je weet zelf ook dat deze vergelijking op niets slaat , we hebben het hier niet overeen relatie, maar over een jammerlijk mislukte eenmalige date met iemand waar je niets meer mee wil te maken hebben
Je kon zelf al geen leugen ontdekken in het lulverhaal dat hij op de foto er iets anders uit zag, feit is dat dat een leugen is. Net zoals overwerken een leugen zou zijn, ik zie het verschil tussen liegen en liegen niet zo
pi_46429025
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Inderdaad Ze heeft keurig gezegd dat je haar type niet bent, dan weet je toch genoeg? Hoe letterlijk wil je het hebben, zou je het echt meer waarderen als ze had gezegd dat je saai bent/geen humor hebt/niet aantrekkelijk bent ?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46429074
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:01 schreef Sjonnjoop het volgende:

Je kon zelf al geen leugen ontdekken in het lulverhaal dat hij op de foto er iets anders uit zag, feit is dat dat een leugen is. Net zoals overwerken een leugen zou zijn, ik zie het verschil tussen liegen en liegen niet zo
alsof dat meisje verplicht is om te zeggen wat ze van hem vond op de foto en in het echt ????? hoe zou jij het vinden als je altijd verplicht wordt om te zeggen wat je denkt, sorry, maar de spaanse inquisitie bestaat al eeuwen niet meer

en dat jij het verschil niet ziet tussen iets verzwijgen aan een wildvreemde en liegen tegen je partner, dat ligt echt aan jou hoor, en niet aan de medemens met een niets normalere instelling
pi_46429167
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

alsof dat meisje verplicht is om te zeggen wat ze van hem vond op de foto en in het echt ????? hoe zou jij het vinden als je altijd verplicht wordt om te zeggen wat je denkt, sorry, maar de spaanse inquisitie bestaat al eeuwen niet meer

en dat jij het verschil niet ziet tussen iets verzwijgen aan een wildvreemde en liegen tegen je partner, dat ligt echt aan jou hoor, en niet aan de medemens met een niets normalere instelling
Het punt was dat Countach vond dat het een leugen was, het staat vast dat het een leugen is, alleen jij zag dat niet zo. Alle verzachtende omstandigheden veranderen daar niets aan.
pi_46429263
Het heeft niets te maken met een verplichting. Eerlijkheid is het keyword. Zit hier niet om een ruzie te ontketenen. Het is gewoon jammer dat het schijnbaar niet eerlijk kan, en altijd een reden verzonnen met worden.
pi_46429271
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Sjonnjoop het volgende:

Het punt was dat Countach vond dat het een leugen was, het staat vast dat het een leugen is, alleen jij zag dat niet zo. Alle verzachtende omstandigheden veranderen daar niets aan.
ze heeft gezegd dat hij zijn type niet is, en dat is de volledige waarheid: ze zag hem en ze wou hem niet, ze is zijn type niet

duidelijker en waarachtiger kon ze niet zijn
pi_46429334
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:47 schreef Countach het volgende:

[..]
Maar wat blijkt nu (achteraf), heb er wat op zitten hameren, waarom ik haar type dan niet zou zijn. Kwam erop neer dat ze me er anders uit zag zien, dan op mijn foto...
Dus na lang aandringen kwam de "waarheid" naar boven en jij weet net zo goed als ik dat die reden bs is
pi_46429495
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:11 schreef Sjonnjoop het volgende:

Dus na lang aandringen kwam de "waarheid" naar boven en jij weet net zo goed als ik dat die reden bs is
wat is de reden dan wel ????
pi_46429585
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:16 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat is de reden dan wel ????
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Ze bedoelde eigenlijk dat ze hem een saaie zak/ te dik/ te dun/ te leuk/ te aardig / te iets wat ze zelf waarschijnlijk niet weet vond, maar dat zo heeft verpakt.
Lijkt me heel erg sterk dat iemand op een foto er zo enorm anders uitziet dat je daar dan mega op afknapt.
pi_46429818
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef Sjonnjoop het volgende:

Lijkt me heel erg sterk dat iemand op een foto er zo enorm anders uitziet dat je daar dan mega op afknapt.
de echtgenoot van een vriendin leek me op foto echt nog wel een mooie jongen, totdat ik hem in het echt zag , dat was een immens groot verschil, dan pas hoor je de stem, zie je de echte trekken, zie je hoe hij beweegt, enz

en tot slot blijft nog altijd als een paal boven water staan dat hij haar type niet was , mensen toch.

soit, ik stop hiermee, want gezond verstand is hier niet echt te vinden
pi_46430914
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

de echtgenoot van een vriendin leek me op foto echt nog wel een mooie jongen, totdat ik hem in het echt zag , dat was een immens groot verschil, dan pas hoor je de stem, zie je de echte trekken, zie je hoe hij beweegt, enz

en tot slot blijft nog altijd als een paal boven water staan dat hij haar type niet was , mensen toch.

soit, ik stop hiermee, want gezond verstand is hier niet echt te vinden
Typisch vrouwen gedrag ook, ermee kappen als je je gelijk niet kan halen
pi_46431191
Ze heeft wel gelijk Het klinkt ook als een typisch geval van gekrenkt ego, wat al eerder voorbij kwam in dit topic.... bitterheid, en dan afgeven op vrouwen in plaats van naar jezelf kijken
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46431543
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef Scandalous het volgende:
Ze heeft wel gelijk Het klinkt ook als een typisch geval van gekrenkt ego, wat al eerder voorbij kwam in dit topic.... bitterheid, en dan afgeven op vrouwen in plaats van naar jezelf kijken
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er bitter over is dat hij er op een foto anders uitziet dan in het echt, volgens mij is dat bij iedereen wel het geval.
Ik kende ook zo'n vrouw figuur en die was altijd zo enorm druk en zeker geen tijd om af te spreken bladiebla, zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt want dat is zonder doorzichtige smoesjes ook wel duidelijk, even goede vrienden. Duidelijkheid kan wel kut zijn, maar wazige smoesjes = leugens zijn veel frustrerender.
pi_46431646
Dat kan ik me voorstellen, maar "Je bent niet mijn type" is geen wazig smoesje, dat is een prima reden, en helemaal na 1 date.
pi_46450231
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Absoluut mee eens, iemand kan er 100% anders uitzien door houding en uitstraling.

Kijk, op zich is het een leugen en het komt waardeloos over. De eerlijke versie is gewoon dat ze hem helemaal niet aantrekkelijk vind, soit, maar daar zal een vrouw nooit zeggen. Dus je kunt wel eeuwig hier blijven touwtrekken dat de vrouw niet eerlijk is . Nee de vrouw is hier niet 100% eerlijk en dat is vervelend voor de man.

* Verloren Onschuld mompelt iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden

Het heeft allemaal zo weinig zin, vrouwen blijven zoals ze zijn, deal with it! Ze denken je ermee te sparen, terwijl jij gewoon wil horen waar het exact aan ligt. Ze denken VOOR je en dat is het probleem, maar duizenden jaren evolutie hebben dat nooit bijgesteld dus neem je eigen versie mee en laat gaan!
Verbaal terrorist
pi_46471023
Komt goed, komt goed.

lees boekie (van eerder in topic)
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_46471332
Zelfverzekerd zijn en een eigen mening hebben dan kom je een heel eind. Je moet iets hebben waar zij als vriendin trots op kan zijn.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_46471528
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef ssebass het volgende:
Je moet iets hebben waar zij als vriendin trots op kan zijn.
Dat vindt ik een hele mooie.
pi_46471561
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Dat vindt ik een hele mooie.
idd betere omschrijving kan niet
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_46471734
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ken het wel, maar ik zou dus absoluut niet zo’n boek als ‘alpha-male’ gaan lezen voor tips.

Dan ga je denken van ‘’oh ik moet dus dit zeggen, of ik moet me zo gedragen’’ en dan ben je nog veel verder van huis naar mijn mening, jezelf blijven enzo.

Een paar jaar geleden zou ik precies zo’n post hebben kunnen maken als de OP, inmiddels ben ik nog steeds vrijgezel, maar zal het me aan mijn reet roesten of ik een vriendin krijg of niet.

Merk ook aan mezelf dat die wijziging in denken (van ‘help ik wil een vriendin’ naar ‘vrouwen zoeken ’t maar lekker uit, ik ben blij met mijn vrijheid’) ook mijn houding tegenover vrouwen heeft veranderd, en ik dus ineens aantrekkelijker voor ze ben geworden.

Daarom als enige tip : leer eerst eens met jezelf leven, helemaal happy zijn met je leven, ZONDER vriendin, als je dat eenmaal bent dan verandert je houding zeker weten.
En hoe werkt dat "jezelf zijn" nu? Als jij echt slecht met vrouwen bent, zou ik echt niet te trots zijn om zon boek te lezen. Wat is er mis met aan jezelf werken op wat voor gebied dan ook?
pi_46471957
idd, probeer jezelf zowieso altijd te verbeteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')