het toppunt van de liegende vrouw ???? ik begrijp het niet, hoezo, je bent haar type niet, waarover heeft ze precies gelogen ?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:47 schreef Countach het volgende:
Wanhopig ben ik nu ook weer niet, maar ik geef wel toe dat ik zoekende ben naar een vrouw. Echter heb ik gisteren weer het toppunt meegemaakt van de liegende vrouw. We zijn iets gaan drinken en daarna kwam de aap uit de mouw, ze vond niet dat ik haar type was (prima, dat kan gebeuren, het hoeft niet altijd raak te zijn), als dat nu dan ook de waarheid was, dan had ik daar wel vrede mee gehad. Maar wat blijkt nu (achteraf), heb er wat op zitten hameren, waarom ik haar type dan niet zou zijn. Kwam erop neer dat ze me er anders uit zag zien, dan op mijn foto...
Zeg dat dan gewoon, en draai er niet omheen, maarja, dat schijnt lastig te zijn, om de waarheid te zeggen.
Precies, je mag nog blij zijn dat je niet eerst voor nog 25 andere etentjes heeft laten betalenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen en directheid kun je in 90% van de gevallen vergeten Countach, dat is een bij voorbaat verloren strijd. Vrouwen leren van jongsafaan om dingen op een andere, zogenaamd subtiele manier te zeggen. Ze zullen je dus over het algemeen niet in je face (vandaar ook op de man af) zeggen waar het opstaat.
Ze bedoelde eigenlijk dat ze hem een saaie zak/ te dik/ te dun/ te leuk/ te aardig / te iets wat ze zelf waarschijnlijk niet weet vond, maar dat zo heeft verpakt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het toppunt van de liegende vrouw ???? ik begrijp het niet, hoezo, je bent haar type niet, waarover heeft ze precies gelogen ?
Heel simpel, iets anders zeggen, dan dat je daadwerkelijk bedoelt. Maw, niet de waarheid vertellen. En in de volksmond heet dat liegen. Ze zegt dat ik haar type niet ben, maar dat is niet zo, ze vond me tegenvallen, dat is een ander punt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het toppunt van de liegende vrouw ???? ik begrijp het niet, hoezo, je bent haar type niet, waarover heeft ze precies gelogen ?
haha, dit komt me wel als heel gefrustreerde muggezifterij over. Misschien viel je tegen omdat je haar type niet was.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Countach het volgende:
Heel simpel, iets anders zeggen, dan dat je daadwerkelijk bedoelt. Maw, niet de waarheid vertellen. En in de volksmond heet dat liegen. Ze zegt dat ik haar type niet ben, maar dat is niet zo, ze vond me tegenvallen, dat is een ander punt.
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
haha, dit komt me wel als heel gefrustreerde muggezifterij over. Misschien viel je tegen omdat je haar type niet was.
En dan nog, als ik een jongen niet zie zitten ga ik ook niet zeggen dat het aan zijn irritante stem, zijn pukkels of whatever ligt, dat is toch ook helemaal niet belangrijk, waarom zou ik me moeten verantwoorden![]()
heb ik hier zitten zeikenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef Sjonnjoop het volgende:
Zie mijn vorige postEn dan zeiken dat eerlijkheid zo belangrijk is zeker he
je weet zelf ook dat deze vergelijking op niets slaatquote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef Sjonnjoop het volgende:
Tja en het is ook zo kut om thuis te vertellen dat je wel heel fijn met je secretaresse overweg kunt, overwerken klinkt dan veel beter![]()
Je kon zelf al geen leugen ontdekken in het lulverhaal dat hij op de foto er iets anders uit zag, feit is dat dat een leugen is. Net zoals overwerken een leugen zou zijn, ik zie het verschil tussen liegen en liegen niet zoquote:Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat deze vergelijking op niets slaat, we hebben het hier niet overeen relatie, maar over een jammerlijk mislukte eenmalige date met iemand waar je niets meer mee wil te maken hebben
Inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat deze vergelijking op niets slaat, we hebben het hier niet overeen relatie, maar over een jammerlijk mislukte eenmalige date met iemand waar je niets meer mee wil te maken hebben
alsof dat meisje verplicht is om te zeggen wat ze van hem vond op de foto en in het echt ????? hoe zou jij het vinden als je altijd verplicht wordt om te zeggen wat je denkt, sorry, maar de spaanse inquisitie bestaat al eeuwen niet meerquote:Op zondag 18 februari 2007 16:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
Je kon zelf al geen leugen ontdekken in het lulverhaal dat hij op de foto er iets anders uit zag, feit is dat dat een leugen is. Net zoals overwerken een leugen zou zijn, ik zie het verschil tussen liegen en liegen niet zo
Het punt was dat Countach vond dat het een leugen was, het staat vast dat het een leugen is, alleen jij zag dat niet zo. Alle verzachtende omstandigheden veranderen daar niets aan.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
alsof dat meisje verplicht is om te zeggen wat ze van hem vond op de foto en in het echt ????? hoe zou jij het vinden als je altijd verplicht wordt om te zeggen wat je denkt, sorry, maar de spaanse inquisitie bestaat al eeuwen niet meer![]()
en dat jij het verschil niet ziet tussen iets verzwijgen aan een wildvreemde en liegen tegen je partner, dat ligt echt aan jou hoor, en niet aan de medemens met een niets normalere instelling![]()
ze heeft gezegd dat hij zijn type niet is, en dat is de volledige waarheid: ze zag hem en ze wou hem niet, ze is zijn type nietquote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Sjonnjoop het volgende:
Het punt was dat Countach vond dat het een leugen was, het staat vast dat het een leugen is, alleen jij zag dat niet zo. Alle verzachtende omstandigheden veranderen daar niets aan.
Dus na lang aandringen kwam de "waarheid" naar boven en jij weet net zo goed als ik dat die reden bs isquote:Op zondag 18 februari 2007 14:47 schreef Countach het volgende:
[..]
Maar wat blijkt nu (achteraf), heb er wat op zitten hameren, waarom ik haar type dan niet zou zijn. Kwam erop neer dat ze me er anders uit zag zien, dan op mijn foto...
wat is de reden dan wel ????quote:Op zondag 18 februari 2007 16:11 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dus na lang aandringen kwam de "waarheid" naar boven en jij weet net zo goed als ik dat die reden bs is![]()
quote:
Lijkt me heel erg sterk dat iemand op een foto er zo enorm anders uitziet dat je daar dan mega op afknapt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ze bedoelde eigenlijk dat ze hem een saaie zak/ te dik/ te dun/ te leuk/ te aardig / te iets wat ze zelf waarschijnlijk niet weet vond, maar dat zo heeft verpakt.
de echtgenoot van een vriendin leek me op foto echt nog wel een mooie jongen, totdat ik hem in het echt zagquote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
Lijkt me heel erg sterk dat iemand op een foto er zo enorm anders uitziet dat je daar dan mega op afknapt.
Typisch vrouwen gedrag ook, ermee kappen als je je gelijk niet kan halenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
de echtgenoot van een vriendin leek me op foto echt nog wel een mooie jongen, totdat ik hem in het echt zag, dat was een immens groot verschil, dan pas hoor je de stem, zie je de echte trekken, zie je hoe hij beweegt, enz
en tot slot blijft nog altijd als een paal boven water staan dat hij haar type niet was, mensen toch.
soit, ik stop hiermee, want gezond verstand is hier niet echt te vinden
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er bitter over is dat hij er op een foto anders uitziet dan in het echt, volgens mij is dat bij iedereen wel het geval.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef Scandalous het volgende:
Ze heeft wel gelijkHet klinkt ook als een typisch geval van gekrenkt ego, wat al eerder voorbij kwam in dit topic.... bitterheid, en dan afgeven op vrouwen in plaats van naar jezelf kijken
![]()
Absoluut mee eens, iemand kan er 100% anders uitzien door houding en uitstraling.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
de echtgenoot van een vriendin leek me op foto echt nog wel een mooie jongen, totdat ik hem in het echt zag, dat was een immens groot verschil, dan pas hoor je de stem, zie je de echte trekken, zie je hoe hij beweegt, enz
Dat vindt ik een hele mooie.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef ssebass het volgende:
Je moet iets hebben waar zij als vriendin trots op kan zijn.
En hoe werkt dat "jezelf zijn" nu? Als jij echt slecht met vrouwen bent, zou ik echt niet te trots zijn om zon boek te lezen. Wat is er mis met aan jezelf werken op wat voor gebied dan ook?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ken het wel, maar ik zou dus absoluut niet zo’n boek als ‘alpha-male’ gaan lezen voor tips.
Dan ga je denken van ‘’oh ik moet dus dit zeggen, of ik moet me zo gedragen’’ en dan ben je nog veel verder van huis naar mijn mening, jezelf blijven enzo.
Een paar jaar geleden zou ik precies zo’n post hebben kunnen maken als de OP, inmiddels ben ik nog steeds vrijgezel, maar zal het me aan mijn reet roesten of ik een vriendin krijg of niet.
Merk ook aan mezelf dat die wijziging in denken (van ‘help ik wil een vriendin’ naar ‘vrouwen zoeken ’t maar lekker uit, ik ben blij met mijn vrijheid’) ook mijn houding tegenover vrouwen heeft veranderd, en ik dus ineens aantrekkelijker voor ze ben geworden.
Daarom als enige tip : leer eerst eens met jezelf leven, helemaal happy zijn met je leven, ZONDER vriendin, als je dat eenmaal bent dan verandert je houding zeker weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |