Widesreen is een andere verhouding misschien dat het daar aan ligt? of is je 24" ook wide?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Ok, my bad dan, ik heb een 24inch Acer en die deed het perfect meteen.
Yepsquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Widesreen is een andere verhouding misschien dat het daar aan ligt? of is je 24" ook wide?
Inhoudelijk niet, alleen de licentie is bij OEM strenger.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:32 schreef deliberator het volgende:
Zit er ook verschil tussen OEM versie's van Vista en retail versie's?
Gaaf, bij mij met alleen de basisdingen (microtorrent, msn, winamp 5 lite, mozilla) zit ik op 750 mb werkgeheugen. Gooi ik alle losse progs uit nog 600. Maargoed, hij schijnt een deel te reserveren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:19 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Wat noem jij soepel draaien? Dat ligt er namelijk volledig aan met welke hardware je gewend bent om te werken. Geef mij een AMD3500+ met 1 gig ram en een gewone Sata HD op Windows XP, en volgens mij is dat ding dan niet vooruit te krijgen, terwijl de mensen aan wie je zo'n pc levert (en van een P3 of een duron afkomen) het een droompc vinden die supersnel reageert...
Waar jij aanhaalt dat je minstens een nieuwe low-end kaart nodig hebt, ik heb momenteel een x800GT (wat 2 jaar geleden zowat middleclass was), dus dat ding presteert zoals een 7300GT ofzo, en dat kaartje kan perfect die vista met aero glass aan. Lichter moet dus ook wel kunnen (helaas heb ik geen andere kaarten om te testen).
Wat je zegt van minimaal 1 gig ram is ook niet echt waar, ik kan hier makkelijk Vista én Server 2003 TESAMEN draaien (VMware), met 512MB gereserveerd voor vista. Zelfs dan gaat vista nog behoorlijk vlot.
Welk getal meet je precies?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf, bij mij met alleen de basisdingen (microtorrent, msn, winamp 5 lite, mozilla) zit ik op 750 mb werkgeheugen. Gooi ik alle losse progs uit nog 600.
Als op een website de OEM versie aangeboden wordt, kan je die dan gewoon aanschaffen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inhoudelijk niet, alleen de licentie is bij OEM strenger.
In de Task manager (Ctrl-Shift-Esc), onder Performance, zie je linksmidden de getallen staan "Cached" en "Free". Deze kun je bij elkaar optellen om realistisch te zien hoeveel fysiek geheugen er momenteel direct beschikbaar is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:23 schreef Autoreply het volgende:
En waar meet ik het daadwerkelijke gebruik? De programma's is een kwestie van optellen, maar het benodigde verbruik van Vista![]()
Mits bij een nieuwe pc, ja. Bij een oude ook, dan overtreedt je de policy,maar praktische bellemeringen zijn er niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:29 schreef deliberator het volgende:
[..]
Als op een website de OEM versie aangeboden wordt, kan je die dan gewoon aanschaffen?
policy? Die van MS?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mits bij een nieuwe pc, ja. Bij een oude ook, dan overtreedt je de policy,maar praktische bellemeringen zijn er niet.
Taal wijzigen naar Engels.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef _GdR_ het volgende:
wat raar is.
ik heb bij een maatje een gedownloade vista ultimate geinstalld (de RTM versie)
en ik zelf heb de legale OEM versie.
bij de windows update had de 'illegale' vista pokeren ter download beschikbaar.
ik als poker koning moet dat natuurlijk ook hebben. alleen bij mij staat hij niet in de update lijst.
das toch raar? of doe ik iets fout ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |