Ja er is iets gebeurd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:31 schreef roepdeman het volgende:
Ow trouwens ik heb RAW niet gezien maar is er nog iets gebeurd met Carlito - Flair? Nu we het over jeugdig talent hebben en een possible fued met een meer ervaren persoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Wessiej het volgende:
En ook geen main event, het was wel leuk, maar een paar rare dingenMain event was gewoon de laatste match eigenlijk, alleen noemde ze het niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen vinden homo's vaak interessantquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:49 schreef kidkash19 het volgende:
gay??.....Met Melina aan zn zijde? die die ongeveer aanrandt tijdens zn entrance en die de Hotste entrance heeft van iedereen? als dat je definitie van gay is ....ok sport. Ik zal het anders stellen.....wat voor personage had jij dan in gedachten? Zorg er wel voor dat het er 1 is die opvalt en niet de arrogante heel die Orton, Edge, Dijkstra , Masters enz enz enz spelen......(en ff tussen jou en mij.....Nitro is helemaal niet zon goede worstelaar, hij doet het goed met wat hij kan maar hij heeft zn spot voor het meerendeel te danken aan zn gimmick)
Zucht whatever?Je kan ook een keer de mening van een ander respecterenquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:42 schreef kidkash19 het volgende:
*zucht* whatever....je kan zoveel vinden feit is wel dat dit goed werkt voor hem en dus zullen ze het niet snel laten vallen
Kansloos deze discussie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:36 schreef kidkash19 het volgende:
Ik respecteer ieder zn mening maar wel als het met goede argumenten gestaafd word. Als jij het gay vind dat zn entrance bestaat uit ongeveer dr tieten likken, een vrouw die de splits doet om de ring in te komen en hij die het "uitzicht" blokkeert weet ik niet wat jouw definitie van gay zijn is.
Dat is de komische noot die ze af en toe gebruikenquote:ja of ze glijd uit
ik vond het maar een milde reactie van het publiek toen het gebeurdequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:35 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is de komische noot die ze af en toe gebruiken
Heb ook vaak genoeg gelezen dat ze in het echt ook beste vrienden zijn, dan is dat ook wat makelijkerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:09 schreef kidkash19 het volgende:
Er zijn wel gasten met die potentie (ok zo 1 als the Rock komt waarschijnlijk eens in de 10 jaar). Het mooie in die periode was dat de chemie tussen Rock-Ausstin en zelfs HHH zo ongelofelijk goed was dat het eigenlijk bijna niet fout kon gaan. De beroemde zang sketch van Austin/Rock was zelfs geimproviseerd want er was tijd over. In die tijd mochten ze ook zelf redelijk bepalen wat er gezegd werd...nu doen de schrijvers dat
Je moest hem zien bij Punk`d waar hij het toch nog opnam voor die neger.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Heb ook vaak genoeg gelezen dat ze in het echt ook beste vrienden zijn, dan is dat ook wat makelijker
Al staat het wel raar, een echte redneck die een getinte vent als vriend heeftMaargoed, die 2 hebben zoveel dingen samen gedaan, wel begrijpelijk.
Truequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je moest hem zien bij Punk`d waar hij het toch nog opnam voor die neger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ECW was vvoor hun standaard best ok vond ik, die new breed is idd leuk als storyline nu.. alleen dat extreme exposee gedoe moet maarus afgelopen zijn vind ik... gaat nergens meer over...
RAW toch maar ff in een spoilertag gezet omdat ie eigenlijk van gisteren is.. dus vandaar..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |