kijk nog eens op www.wwe.com?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:11 schreef BigFire het volgende:
op wwe.com staat ie gewoon nog op de Match card. wie zegt dat het niet doorgaat dan?
dus een laddermatch bepaalt of een PPV de beste vh jaar is.......apartquote:WAT!? Geen laddermatch??? Wat the hell? waar staat dat? gewoon op wwe.com? HOERRRRRREN het mocht ook niet zo zijn dat een SD! PPV beste van het jaar zou worden.
het is wel erg weggemoffeld hoor. onder het motto Deuce en Domino krijgen een title match ipv de laddermatch gaat niet door. slechte zaakquote:After listening to their complaint, WWE officials ruled in favor of Deuce & Domino, naming them the rightful No. 1 contenders to the WWE Tag Team Championship. As a result, the Ladder Match pitting London & Kendrick vs. MNM vs. The Hardys vs. William Regal & Dave Taylor has been removed from the No Way Out pay-per-view.
ik vind het ook jammer dat die wedstrijd veranderd is, maar ik vind D&D juist hartstikke leuk..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef Fugie het volgende:
die deuce en domino mogen wel op tna gaan spelen
of de hoogtevrees van Talylor en Regalquote:Op maandag 12 februari 2007 15:32 schreef kidkash19 het volgende:
iemand ook eraan gedacht dat ze dit misschien wel uit voorzorg doen vanwege Mercury, dat hij bv niet zo snel geneest als dat men dacht?
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
of de hoogtevrees van Talylor en Regal![]()
ik vind het een suffe gimmickquote:Op maandag 12 februari 2007 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer dat die wedstrijd veranderd is, maar ik vind D&D juist hartstikke leuk..
waarom wil je ze weg hebben?
Nou .. ik vind die op RAW, ECW en TNA op dit moment een stuk slechter..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind het een suffe gimmick
Maar het is misschien wel een nuttige uitbreiding van de tag divisie op sd die 4x nix waard is
Ik zie hardys en mnm niet als sd, als je die wel bij sd betrekt dan is het nog wel goed te doen, maar voor de rest is het overal vrij dramatisch qua tag teamsquote:Op maandag 12 februari 2007 18:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nou .. ik vind die op RAW, ECW en TNA op dit moment een stuk slechter..
true.. maar toch vind ik D&D leukquote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik zie hardys en mnm niet als sd, als je die wel bij sd betrekt dan is het nog wel goed te doen, maar voor de rest is het overal vrij dramatisch qua tag teams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dat zou voor Edge een GROTE stap terug zijn dus dat keur ik meteen al af, de Dudleys zijn ver over hun hoogtepunt heen, Hardys moeten niet meer teamen want die hebben alles wat ze kunnen bereiken wel bereikt en moeten dus alleen teamen bij speciale gelegenheden (nostalgie run is nu ook wel weer over).quote:Edge & Christian en de Dudleys moeten terug
Edge & Christian vs Dudleys vs Hardy's vs london/kendrick wat een dream match (TLC natuurlijk)
Idd laat NItro maar helemaal stoppen met dat MNM en die hele celebrity shit.Dat het wat serieuzer met hem wordt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben het helemaal met Kidkash eens eigenlijk.. Nitro blijf nu een beetje stilstaan en tot overmaat van ramp verliest ie dan van SuperCrazy omdat ze die gast willen pushen.. hij heeft hele aardige moves en voor de rest heb ik ook niks tegen SuperCrazy maar ik vind dat Nitro nu welus gepushed mag worden.. dus voor mij mag MNM uit elkaar (blijven).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
mercury en matt zie ik die main event status niet bereiken helaas.. en als Carlito wat meer zijn best deed dan kon hij mss een main eventer worden maar op dit moment niet.. zoals ik al zei Nitro zie ik graag in een main event en over Jeff twijfel ik nog..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:59 schreef roepdeman het volgende:
Nitro, Mercury, Jeff, Matt en Carlito zijn allemaal gozers die net dat beetje extra moeten aanleren of brengen en ze bereiken Main Event status in mijn optiek.
Ik moet hem gewoon niet zoals ie is.Maar vind hem een geweldige wrestler.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef kidkash19 het volgende:
Nee juist DAT maakt hem anders dan andere , laat hem zo doorgaan zon personage is absoluut nodig en ze kunnen er heel veel mee. Anders is het weer een 13 in een dozijn arrogante heel
dan doet hij zijn werk als heel blijkbaar goed want dat is juist waar ze naar zoekenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik moet hem gewoon niet zoals ie is.Maar vind hem een geweldige wrestler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus als ik Nitro skip tijdens RAW is dat goed?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan doet hij zijn werk als heel blijkbaar goed want dat is juist waar ze naar zoeken
hij is heel en een heel moet je hatenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
dus als ik Nitro skip tijdens RAW is dat goed?
Ja dat snap ik, maar ik had het over mn eigen en niet over het grote publiek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hij is heel en een heel moet je hatendenk dat hij dat bedoelt
Ja dat zal dan wel.Ik vind het gewoon jammer dat hij een goede wrestler is maar dat zn gimmick vrij......uhm......gay is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef kidkash19 het volgende:
Denk dat je lang kan hopen.....dit werkt super goed voor hem en past perfect bij zn looks
gelukkig ben jij geen verhaalschrijverquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:01 schreef kidkash19 het volgende:
Nitro had een goede feud met Hardy waar ze allebei hun atletische vermogen konden laten zien. Ik heb er al redelijk over gebrainstormd en ik kwam met het volgende....
Shawn verliest van Cena op WM23, de volgende dag op Raw komt Nitro hem backstage tegen en begint hem te vertellen dat hij niet meer The Icon is, dat hij niet meer The Showstopper is, dat hij zelfs niet eens meer de Heartbreak Kid is....dat alles wat Shawn was nu allemaal bij Johnny Nitro hoort. Shawn loopt teleurgesteld en denkend weg alsof hij vindt dat Nitro gelijk heeft.
Nitro heeft gewoon zn wedstrijd die Raw en wint deze ook, na de wedstrijd pakt ie de mic en verteld nogmaals dat HIJ de Icon/Showstopper/Heartbreak Kid is, dit gaat een week of 2 zo door tot Shawn een match van Nitro onderbreekt en Nitro aanvalt.
Shawn-Nitro is gemaakt voor de volgende PPV en een cheatende Nitro wint na aardig te zijn gedomineerd door Shawn en daar borduur je verder op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |