Zal wel de beloning van Leo zijn voor zijn winnende laatstquote:Op zondag 4 februari 2007 12:16 schreef F1Bas het volgende:
Huntelaar op de bank, ongelooflijk.
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef AminBen het volgende:
Huntelaar zijn plek kwijt neem ik aan.
Ik ga ervan uit dat er een paar prachtige (sfeer)foto's zijn gemaaktquote:
* Ik post zo de gifjes weer terug, ff andere uploader vinden*.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er een paar prachtige (sfeer)foto's zijn gemaakt!
Ja dat is mooi maar ik bedoel high-res foto's van de spelers in de rookquote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja je kan zeggen wat je wil maar Olaf valt goed in!!quote:
Ook dat jaquote:Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
De eerste plaats komt weer in het zicht!
Dat jaquote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
Davids over Buijs:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
Davids over Buijs:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer
Ja idd, die jongen speelde erg goed, maar kan echt gewoon geen kansen afmaken.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef gday het volgende:
Alleen jammer dat Gabri die laatste er niet in prikt..Was echt een fijn goaltje geweest!
Gabri en doelpunten maken is net als feyenoord en prijzen winnenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef gday het volgende:
Alleen jammer dat Gabri die laatste er niet in prikt..Was echt een fijn goaltje geweest!
Lekker tochquote:Op zondag 4 februari 2007 14:23 schreef Mr.Mills het volgende:
Laatste 4 wedstrijden tegen Feyenoord gewoon 16-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |